مشکلات رایج گلکسی S8

مشکلات گلکسی S8 ذهن اغلب کاربران را به خود مشغول کرده است . چنانچه شما هم به تازگی گلکسی اس ۸ و یا اس ۸ پلاس را خریداری کرده باشید حتما با ویژگیهای این تلفن هوشمند آشنا گشته اید . دستگاه مذکور از پیچیده ترین امکانات روز سامسونگ بهره میبرد . با اینحال این موبایل نیز مانند هر گوشی دیگری مشکلات رایجی دارد که کاربران آنها باید نحوه حل کردن آن را بلد باشند . در این مطلب قصد داریم به آموزش رفع مشکلات رایج گلکسی S8 بپردازیم . با ما همراه باشید.

مشکلات رایج گلکسی S8

انواع مشکلات رایج گلکسی S8

انواع مشکلات گلکسی S8 عبارت است از :

  • شارژ شدن آهسته و یا داغ شدن گوشی هنگام شارژ.
  • خطای Wifi.
  • خطای بلوتوث در گلکسی S8.
  • خطای حسگر اثر انگشت.
  • وجود رنگ قرمز در صفحه از دیگر مشکلات گلکسی S8 است.
  • بعضی برنامه ها تمام صفحه نیستند.
  • از بین رفتن دکمه کشویی برنامه ها.
  • خطای دوربین در گلکسی اس ۸
  • خطای اسپیکر مرطوب (خیس).
  • سیستم کیفیت دستگاه(DQA) پیغام خطا میدهد.
  • خطای آندروید اتو (Android Auto)
  • کار نکردن Google Launcher در گلکسی اس ۸
  • وجود تاخیر در رسیدن اعلان ها از دیگر مشکلات گلکسی S8 میباشد.
  • کار نکردن چرخش خودکار.
  • هنگ کردن برنامه ها.

راه حل مشکلات رایج گلکسی S8

برای رفع اولین مشکل از مشکلات گلکسی S8 گوشی را دوباره راه اندازی کنید و سپس به مراحل بعد بروید . بعد چک کنید که شارژ سریع روشن است یا خیر. اگر روشن نیست آن را روشن کنید دومین راه این است که از شارژر اصلی که در جعبه گوشی هست استفاده کنید . ضمنا از خوب بودن کیفیت کابل اطمینان حاصل کنید. و در آخر نسبت به آپدیت موبایلتان اقدام کنید .

گوشی و مودم خود را ریستارت کنید . اتصال Wifi را از گوشی حذف کنید.اتصال نقطه همراه یا همان Hotspot را خاموش کنید. از برنامه تحلیل کننده اتصال استفاده کنید و به یک شبکه خلوت تر وصل شوید. به تنظیمات رفته و Advanced را انتخاب کنید . در آنجا آدرس MAC گوشی را چک کنید و مطمئن شوید که این آدرس توسط مودم مسدود نباشد.

رفع سومین مشکل از مشکلات رایج گلکسی S8 بدین شرح میباشد : بلوتوث را خاموش و پس از چند دقیقه دوباره روشن کنید . همه دستگاه های جفت شده را از تنظیمات بلوتوث حذف کنید و از اول وصل کنید . حافظه داده های بلوتوث یا همان cache را کاملا پاک کنید .

حسگر را از اول راه اندازی کنید و اثر انگشت خود را دوباره اضافه کنید.

تنها راه حل این مشکل نصب آخرین آپدیت سامسونگ است.

برای برطرف کردن ششمین مشکل از مشکلات گلکسی S8 به settings> display> full screen apps بروید . حال تمام برنامه هایی که نشانه گذاری نشده اند را انتخاب کنید و روی گزینه option زده و آن را انتخاب کنید.

انگشتتان را هر کجای دکمه اصلی صفحه بکشید و خواهید دید که لیست برنامه ها باز خواهد شد.

موبایل را ری استارت کنید شاید مشکل به همین سادگی رفع شد. سپس گوشی را با آخرین آپدیت ها به روزرسانی کنید . گزینه بیدار ماندن یا همان Smart stay را غیرفعال کنید .

رفع نهمین مشکل از مشکلات رایج گلکسی S8 بدین شرح میباشد : موبایل را کاملا خشک کنید . گوشی را تکان دهید و در اسپیکر هایش فوت کنید تا اگر آبی در آن باقی مانده خشک شود یا بیرون بریزد.

Wifi را یکبار خاموش و روشن کنید . به تنظیمات و بخش مدیریت برنامه ها بروید و برنامه DQA را مجبور به بستن کنید(Force Close ). اخرین راه آپدیت کردن گوشی میباشد .

دستگاه را ری استارت کنید. اندوید اتو رو یک بار حذف کرده و از اول نصب کنید. هنگامیکه این ارور با برنامه دیگری همراه است هم آن برنامه و هم اندروید اتو را با هم حذف کنید و دوباره نصب کنید.

رفع دوازدهمین مشکل از مشکلات گلکسی S8 بدین شرح میباشد : بکارگیری برنامه Nova Launcher که بدون هیچ مشکلی کار میکند. راه حل دیگر این است که برنامه را حذف و دوباره نصب نصب نمایید .

رفع سیزدهمین مشکل از مشکلات رایج گلکسی S8 بدین شرح میباشد : به تنظیمات و بخش برنامه ها بروید و گزینه دسترسی ویژه (Special access) را بزنید. از آنجا میتوانید تمام برنامه هایی که میخواهید در رسیدن اعلانهایشان وقفه ای نباشد انتخاب نمایید.

ابتدا گلکسی اس ۸ را ری استارت کنید . موبایل را به حالت Safe mod ببرید . چک کنید که چرخش خودکار کار میکند یا نه . اگر کار کرد ، اخرین برنامه ای که نصب کرده اید و پس از آن با این مشکل مواجه شده اید را حذف کنید. برخی مواقع این مشکل از سنسورها نشعت میگیرد مثل سنسور شتاب سنج یا سنور G و یا… در این حالت باید برنامه Toolbox را برای کالیبراسیون (calibration) سنسور دانلود کنید .

رفع پانزدهمین مشکل از مشکلات گلکسی S8 بدین شرح میباشد : گوشی را خاموش کنید کمی صبر کنید سپس دوباره آن را روشن کنید. موبایل را ری استارت کنید . Cache برنامه را کاملا پاک کنید . گوشی را بازنشانی کارخانه کنید.

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تهران ، واحد های تعمیرات سامسونگ را مجزا راه اندازی کرده است . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که کارشناسان تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول مینمایند . کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن میباشد . نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص به فعالیت میپردازد . کادرفنی این مرکز با تسلط بر دانش نوین در کمترین زمان دلیل مشکلات رایج گلکسی S8 را تشخیص داده و بهترین راه برای تعمیر را برمیگزینند .

کیفیت خدمات تعمیر در نمایندگی سامسونگ دست مراکز نامعتبر را از فعالیت کوتاه کرده است . باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به نحوی به رفع ایراد دستگاه کاربران میپردازند که کاربر با افزایش کارایی محصول مواجه میگردد .