مراقبت از گوشی

مراقبت از گوشی امری است که همواره مورد توجه کاربران موبایلهای هوشمند بوده است . گسترش گوشیهای هوشمند در جامعه آموزشهایی را برای نحوه نگهداری نیاز خواهد داشت. کاربران گوشیهای هوشمند همیشه باید مراقب تهدید هایی که در کمینشان است باشند. از این رو تصمیم گرفتیم روش هایی رو برای مراقبت از گوشی هوشمند برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشد.

مراقبت از گوشی

ترفند مراقبت از گوشی

پس از خرید گوشی هوشمند چنانچه گوشی هوشمند اندرویدی دارید از نرم افزارهای ردیابی گوشی استفاده کنید. مراقب شبکه های وای فای رایگان باشید . با احتیاط از شبکه های وای فای رایگان در بیرون استفاده نمایید. با اتصال به شبکه های بی سیم فرد ارائه دهنده براحتی میتواند به دستگاه اندرویدی شما وارد شود. اطلاعاتی که کاربر از موبایل هنگام فروش پاک میکند امکان بازیابی دارند . همیشه فایلهای موجود در گوشی از جمله عکسهای شخصی و… را بوسیله نرم افزارهای تخصصی پاک کننده فایل حذف کنید .

اولین قدم در مراقبت از گوشی های هوشمند گذاشتن کلمه عبور و پین کد است . ضمنا سعی کنید از پین کد ها قوی استفاده کنید . از اپلیکیشنهای معتبر استفاده کنید . استفاده از اپ های ناشناس و غیر معتبر خود راهی برای نفوذ به گوشیهای هوشمند است. در مکانهای عمومی از گذاشتن موبایل روی میز و جاهای مختلف جدا خودداری نمایید . یکی دیگر از مشکلاتی که در صورت عدم هوشیاری شما ممکن هست اتفاق بیافته دانلود نرم افزار های مخرب از سایت های اینترنتی است . از دیگر روش های مراقبت از گوشی های هوشمند استفاده از اپلیکیشنهای ردیابی موبایل است .

راهکارهای مهم برای مراقبت از باتری موبایل

مراقبت از گوشی تلفن هوشمند دربرگیرنده مراقبت از باتری گوشی نیز میباشد . امروزه باتریهای قابل تعویض به تدریج در حال کم شدن هستند. از این رو کاربر باید از باتری خود به خوبی مراقبت کند. نگهداری از باتریهای لیتیوم یونی کار سختی نیست. چنانچه چند قانون ساده را دنبال کنید . اولین قانون برای افزایش طول عمر باتری این است که در ساعتهای پایانی شارژ مشغول بازی نشوید . و یا Wi-Fi  و GPS خود را در زمانی که از آنها استفاده نمیکنید روشن نگذارید. جلوی خالی شدن باتری را بگیرید . باتری را خنک نگه دارید. از شارژ بی سیم خودداری کنید. از شارژ بی سیم خودداری کنید .

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحد های تعمیرات سامسونگ را مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مجزابودن کارگاهها موجب میگردد تعمیرکاران تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک دستگاه نمایند . کارگاههای فنی مرکز تعمیرات سامسونگ مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات تخصصی میباشد . به همین دلیل آمادگی کامل خود را جهت ارائه تمامی خدمات اعلام میداریم . به دلیل حضور پرنگ محصولات تولیدشده توسط کمپانی سامسونگ در کشور ، این شرکت به ارائه تامی خدمات مرتبط با محصولات سامسونگ می پردازد.

. مهمترین هدفی که این مرکز دنبال میکند این است که کاربران بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند . چنانچه هرگونه سوال پیرامون نحوه مراقبت از گوشی داشتید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .