چگونه نام و تصویر تماس گیرنده را مخفی کنیم؟

برخی از ما ممکن است به دلایل شخصی، امنیتی، سیاسی و .. دوست نداشته باشیم که نام و تصویر شخص تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش گوشی ما به نمایش درآید. خوشبختانه این امکان در گوشی های اچ تی سی وجود دارد که تصویر و نام مخاطبِ تماس گیرنده، مخفی شود و در زمان تماس ایشان، هیچ نشانه‌ای دال بر تماس نشان داده نشود. اگر شما کاربر گرامی نیز نیاز به مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده دارید مراحل آموزش این کار را در بخش های آتی دنبال نمایید. این کار البته یک عیب بزرگ دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.

ایراد مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده

متأسفانه دستکاری تنظیمات گوشی اچ تی سی و فعالسازی بخش مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده یک ایراد بزرگ دارد که ممکن است گاه درد سرساز نیز بشود. این ایراد بزرگ آن است که با فعالسازی بخش مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده دیگر هیچ اطلاعاتی مبنی بر تماس مخاطب برای کاربر به نمایش در نخواهد آمد و کاربر نمی تواند از تماس ایشان مطلع شود.

روش مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده

برای مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده هم می توان تنظیمات خود دستگاه اچ تی سی را دستکاری کرد و هم می توان برنامه هایی را برای این کار نصب و راه اندازی کرد.  برای دستکاری تنظیمات اچ تی سی موارد زیر را در دستگاه انجام دهید:

بدین منظور ابتدا به آدرس Settings > Security رفته و چک‌باکس Incoming phone calls را تیک بزنید. در گام بعدی، باید به برنامه People رفته و مخاطبینی که قصد پنهان کردن اطلاعاتشان را دارید، را انتخاب نمایید. از لیست مخاطبین خود، مخاطبی که قصد دارید را انتخاب کرده و با اسکرول کردن به سمت پایین، دکمه Add to private contacts را لمس کنید. با این کار دیگر اطلاعات این مخاطب دیگر برروی صفحه قفل گوشی نمایش داده نخواهد شد.

روش دیگر آن است که برای مخفی کردن نام و تصویر تماس گیرنده در تماس های ورودی از اپلیکیشن Hide Caller ID استفاده نمایید. Hide Caller ID از مکانیزم بسیار ساده و در عین حال جالبی برای مخفی سازی تماس های ورودی برخوردار است. برای این منظور هیچ دستکاری یا تغییری در تنظیمات سیستم عامل انجام نمی گیرد، بلکه اپلیکیشن هنگام زنگ خوردن موبایل یک لایه سیاه رنگ روی نمایشگر می اندازد تا نام مخاطب و شماره او را از صفحه پنهان کند. در صورت فعالسازی این گزینه، به جای نام و شماره مخاطب فقط عنوان Private Number را روی صفحه خواهید دید.

تعمیرات گوشی اچ تی سی

تعمیر موبایل اچ تی سی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار این محصول، شایع ترین اشکالات فنی و نرم افزاری آن را استخراج نموده و بدین واسطه، کارامدترین روشهای تعمیر موبایل اچ تی سی را شناسایی کرده اند. بهره‌مندی مرکز تعمیر موبایل htc از یک آرشیو جامع –که دربردارنده کلیه قطعات اورجینال سخت‌افزاری موبایل اچ تی سی است- سبب گشته است تا کاربران و مراجعان گرامی با یک بار حضور در این مرکز و صرف مدت زمانی اندک، بتوانند اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند.

مجهز بودن این مرکز به مرکز پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه، مسئولیت پذیری بالای کارشناسان و کارمندان در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی و در نهایت حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان سبب گشته تا این مجموعه در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر روی نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر گوشی اچ تی سی گشته اند.

تعمیرات اچ تی سی

در حوزه « تعمیرات اچ تی سی» تمرکز عمده‌ی متخصصان این مجموعه بر تعمیر و ترمیم گوشی ها و تبلت های معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند و کیفیت نخستین خویش را از دست داده اند؛ دارندگان چنین دستگاه هایی می توانند با حضور در مرکز تعمیرات اچ تی سی شاهد رفع تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه های خویش باشند به نحوی که امکان بازگشت این عیوب به حداقل میزان ممکن رسیده باشد. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات htc می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. 

نمایندگی اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای کلیه گوشی ها و تبلت های اچ تی سی است. شما کاربران گرامی دارنده هر کدام از دستگاه های اچ تی سی که باشید، می توانید با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده تان، به نمایندگی تعمیرات اچ تی سی مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل و تبلت را دریافت کنید.

مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تعمیرات htc، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر تبلت و موبایل معیوب‌شان اِعمال گردد. نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. بعلاوه خدمات ارائه شده در هر دو پارت، ضمانت و گارانتی گشته است و در صورت نیاز به تعویض قطعه این کار صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیر گوشیمرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشینمایندگی تعمیرات گوشی / تعمیرات گوشی ایسوس / تعمیرات گوشی اپل / تعمیرات گوشی ال جی / تعمیرات گوشی سونی / تعمیرات گوشی هواوی /