قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10 لو رفت

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

کمپانی کره ای سامسونگ مشغول تدارک دیدن برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود، گلکسی اس 10 می باشد. از جدیدترین و منحصر به فردترین فناوری های این گوشی نمایشگر منعصف و پشتیبانی از نسل 5 اینترنت می باشد. اگر چه این گوشی هنوز رونمایی نشده است اما اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر شده است و تقریبا تمام ویژگی های آن لو رفته است. در مورد قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10 خبرهای زیادی منتشر شده است، اما سر انجام قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10 لو رفت. طبق اخبار منتشر شده این گوشی قرار است در آنپکد سامسونگ در فوریه 2019 رونمایی شود.

اگر بخواهیم در مورد زمان عرضه کمی دقیق تر صحبت کنیم، طبق اخبار احتمالی این زمان 20 فوریه اعلام شده است. رویداد آنپکد منحر به شرکت سامسونگ است و زمان آن چند روز پیش از کنگره جهانی موبایل در بارسلونا است. نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده به روزترین اخبار کمپانی سامسونگ است. کلیه رویداد های این شرکت و اطلاعات مورد نیاز در رابطه با محصولات این شرکت را می توانید از اخبار نمایندگی مجاز سامسونگ دریافت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2220″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10

با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد منتظر ورود گلکسی اس 10 هستند اخبار متفاوتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10 منتشر شده است. تاریخ عرضه گلکسی اس 10 روز 20 فوریه 2019 اعلام شده است. عرضه رسمی گلکسی اس 10 نیز 8 مارس اعلام شده است. شاید این تاریخ عرضه تنها مخصوص بازار بریتانیا باشد.

قیمت پایه گلکسی اس 10 لایت نیز با توجه به بازار بریتانیا 669 پوند اعلام شده است. گلکسی اس 10 لایت دارای نمایشگر 5.8 اینچ است. حافظه داخلی این مدل 128 گیگابایت می باشد. گلکسی اس 10 نیز با قیمت 799 پوند برای مدل 128 گیگابایتی و 999 پوند برای نسخه 512 گیگا بایتی عرضه خواهد شد. گلکسی اس 10  پلاس نیز احتمالا در سه نسخه 128 گیگا بایتی، 512 گیگا بایتی و 1 ترابایتی عرضه می شود. بنابراین قیمت و تاریخ عرضه گلکسی اس 10 برای این سه مدل احتمالا به ترتیب 899 و 1099 و 1399 پوند و در زمان 20 فوریه خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2218″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”40″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی مجاز سامسونگ” read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Ftamirmobile.com||target:%20_blank|” read_text=”تماس با نمایندگی مجاز سامسونگ” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی در حوزه فروش و تعمیر است. تمام محصولات سامسونگ در صورت نیاز به تعمیر می بایست به دست کارشناسانی تعمیر شود که در حوزه مربوطه دارای تخصص هستند. در صورت بروز مشکل در موبایل و یا تبلت خود به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. نمایندگی سامسونگ با بهره مندی از پارت های مجزای تعمیرات و با بهره گیری از ابزارآلات تخصصی، خدمات با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه می دهد. کلیه ابزار ها در نمایندگی تعمیرات به روز می باشد.

اهمیت تبحر کارشناسان و داشتن اطلاعات به روز از اهمیت ویژه ای برخورداراست. نمایندگی تعمیرات سامسونگ همواره در حال برگزاری دوره های تخصصی برای کارشناسان خود است. از دیگر بخش های نمایندگی سامسونگ بخش ارتباط با مشتری است. بخش ارتباط با مشتری منعکس کننده نظرات و مشکلات شما عزیزان به کارشناسان ما می باشد. بهبود روند تعمیرات به وسیله انعکاس نظر شما مشتریان گرامی انجام می شود.

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row]