آیا فلش نرم افزاری تبلت اپل امکان پذیر است ؟

بر خلاف تبلت های اندرویدی در سیستم عامل ios، چیزی به نام فلش کردن وجود ندارد. فلش نرم افزاری تبلت اپل در آی پد، تحت عنوان ریستور کردن شناخته می شود. اما به دلیل جا افتادن عبارت “فلش نرم افزاری آی پد” ما نیز تحت همین عنوان در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. لذا هنگامی که  عبارت “ریستور تبلت اپل” را شنیدید، تفاوتی بین این دو عبارت وجود ندارد.

آیا فلش نرم افزاری تبلت اپل امکان پذیر است ؟

فلش نرم افزاری تبلت اپل چیست ؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که ریستور یا فلش نرم افزاری آیپد چگونه انجام می شود؟ در واقع می توان گفت که نصب مجدد سیستم عامل در تبلت های اپل را ریستور یا همان فلش نرم افزاری تبلت اپل می گویند. نکته ی قابل توجه در این مورد این است که پس از این کار، تمامی اطلاعات موجود در دیوایس از جمله: عکس ها، موزیک ها، اپلیکیشن‌ها، مخاطبین و … حذف خواهند شد.

متخصصان تعمیرات تبلت اپل، پیش از شروع فرآیند فلش نرم افزاری آی پد، از شما می خواهند که از اطلاعات خود یک نسخه ی پشتیبان یا بک آپ تهیه نمایید. همچنین لازم به ذکر است که ریستور در آی پد، فقط به بالاترین ورژن آی او اس موجود امکان پذیر می باشد. این مساله، به دلیل مسائل امنیتی شرکت اپل می باشد.

تفاوت آپدیت با فلش نرم افزاری آیپد

از جمله نکات کلیدی  که در مورد تغییرات نرم افزاری تبلت های اپل مطرح می باشد، تفاوت بین آپدیت و فلش نرم افزاری تبلت اپل است. با این توضیح که: اگر از روش خود دیوایس یا  OTA، اقدام به آپدیت دستگاه خود کنید، اطلاعات شما حذف نشده و تنها دیوایس مورد نظر، به آخرین نسخه ی سیستم عامل ارتقاء می یابد. این در حالی است که در صورت انجام ریستور یا همان فلش نرم افزاری آی پد، همانطور که پیش تر اشاره شد، کل اطلاعات دیوایس حذف و سیستم عامل از نو نصب می گردد.

پیش از فلش نرم افزاری تبلت اپل نسخه پشتیبان تهیه نمایید

برای اینکه پس از فلش نرم افزاری تبلت اپل اطلاعاتتان از بین نرود، کافی است یک نسخه ی پشتیبان از آنها تهیه کنید. اگر تا بحال تجربه ی این کار را نداشته اید، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید. در زیر، روش بک آپ گیری از طریق آیتونز، آموزش داده می شود:

نرم افزار آیتونز (I Tunes) را بر روی تبلت اپل خود نصب کنید. حالا مراحل زیر را اجرا نمایید:

۱-ابتدا دیوایس را به وسیله USB به سیستم خود متصل کرده سپس نرم افزار آیتونز را باز کرده و روی نام iPhone یا دیوایس خود کلیک کنید .

۲- روی گزینه Backup Now کلیک کرده و منتظر باشید تا پروسه ی بک آپ گیری از دیوایس شما به طور کامل تمام شود

نکته ی مهم

اگر گزینه ی Encrypt iPhone backup فعال باشد، نسخه ی شما رمزگذاری می شود. رمز، توسط خود شما مشخص شده و برای بازگردانی بک آپ خود، به رمز عبورتان نیاز دارید.

حالا شما از کلیه ی اطلاعات خود یک نسخه ی پشتیبان دارید که به شما امکان می دهد با خیال راحت به فلش نرم افزاری تبلت اپل خود برسید.

مراحل ریستور تبلت اپل

بعد از تهیه ی بک آپ  مراحل ذیل را جهت فلش نرم افزاری تبلت اپل دنبال نمایید.

مراحل ریستور از طریق آیتونز

  • دانلو فایل فریمور یا آی اوس مربوط به دیوایس
  • پس از یافتن گزینه ی Option روی Restore  کلیک کنید
  • روی فایل فریمور کلیک کرده و پروسه ی ریستور را آغاز نمایید.
  • پس از چند دقیقه فلش نرم افزاری تبلت اپل به پایان رسیده و دیوایس مورد نظر ریستارت می شود.
  • در مرحله ی نهایی می توانید اطلاعاتی را که قبلا بک آپ گرفته بودید ، بازگردانید.
مراحل ریستور از طریق آیتونز

واحد تعمیرات آیپد

واحد تعمیر تبلت اپل، خدمات تخصصی خود را در بخشی مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. این واحد، با برخورداری از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر، یکی از تخصصی ترین مراکز در این زمینه به شمار می رود. لازم به ذکر است ، مهندسین ارشد نرم افزار در این مرکز، با تکیه بر دانش فنی و تجربه ی بالای خود، اقدام به فلش نرم افزاری تبلت اپل می نمایند.

به کارگیری به روزترین روش های موجود برای ریستور این دستگاه، موجب شده خدمات مزبور در واحد تعمیرات تبلت اپل به تخصصی ترین شکل ممکن انجام گردد. در صورت بروز مشکل در مراحل ریستور دستگاه خود، می توانید از راهنمایی کارشناسان ما در این واحد بهره مند شوید.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل با راه اندازی واحدهای تخصصی تعمیرات خدمات تخصصی خود را به کاربران گرامی ارائه می نماید. در هریک از این واحدها، کارشناسان ارشد تعمیرات موبایل، نسبت به تعمیر فنی و تخصصی هریک از انواع موبایل ها اقدام خواهند نمود. احترام به مشتریان گرامی و توجه به خواسته های آنان مهم ترین رکن در تعمیرات گوشی می باشد.

پیشرفته ترین ابزار تعمیر و ترمیم جهت تعمیرات در این مرکز فراهم شده است. همچنین کارشناسان ارشد تعمیرات موبایل جهت ارائه ی خدمات در هریک از واحدهای تعمیرات موبایل استخدام نموده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =