• خانه
  • اخبار
  • رونمایی از آیپد پرو جدید در مراسم ماه اکتبر اپل

رونمایی از آیپد پرو جدید در مراسم ماه اکتبر اپل

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

طبق اعلام قبلی شرکت اپل، دومین مراسم این کمپانی در تاریخ ۳۰ اکتبر یا ۸ آبان برگزار خواهد شد. مراسم ماه اکتبر اپل در شهر نیویورک و با شعار «چیزهای بیشتری در حال ساخت هستند» برگزار خواهد شد. اپل در حال حاضر سه گوشی آیفون XS، آیفون XS مکس و iPhone XR و نسل چهارم اپل واچ را به عنوان آخرین محصولات خود معرفی کرده است. انتظار می رورد در این رویداد رونمایی از آیپد پرو جدید انجام شود. همچنین از چند آپدیت سخت‌افزاری در خانواده کامپیوترهای مک در این مراسم رونمایی شود.

اگر شما از دارندگان محصولات اپل هستید نمایندگی تعمیرات اپل بهترین مکانی است که شما برای آشنایی با محصولات اپل به آن می توانید مراجعه کنید. نمایندگی تعمیرات اپل جهت رفع این نواقص این مصحولات سعی در این دارد تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را به آنها ارائه نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2222″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

جزئیات رونمایی از آیپد پرو جدید

هیجان اصلی مراسم ماه اکتبر اپل حول محور رونمایی از آیپد پرو جدید خواهد بود. پوستر این مراسم شامل ۳۵۰ طرح مختلف از لوگوی شرکت اپل است. شرکت اپل نیز به نوعی اعلام کرده است که محور اصلی مراسم ۸ آبان رونمایی از آیپد پرو جدید بود. آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در خرداد ۱۳۹۶ تقریبا یک سال و نیم پیش معرفی شده است. در این رویداد نسل تازه‌ی از تبلت آیپد پرو‌ معرفی خواهد شد. آیپد پرو‌های فعلی در دو اندازه ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچ وجود دارند. اپل جزئیات چندانی درباره‌ی خانواده‌ی آیپد پرو های جدید خود فاش نکرده است؛ اما براساس شواهد انتظار معرفی نسل جدید آیپد پرو را خواهیم داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های آیپد پرو جدید اپل

تغییر اندازه آیپد پرو از مهم‌ترین بروزرسانی‌های سخت‌افزاری است که در سالهای اخیر رخ داده است. انتظار داریم در مراسم رونمایی از آیپد پرو جدید از دو آیپد پرو در دو اندازه آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی رونمایی شود. این دو مدل آیپد پرو دارای نمایشگر بدون حاشیه و دکمه Home هستند. سنسور Touch ID از این آیپد‌ها حذف خواهد شد. آیپد‌های جدید از  طراحی آیفون ۱۰ با کاهش حاشیه‌های دور دستگاه و گوشه‌های گرد نمایشگر  رونمایی خواهند شد. در بخش بالایی تبلت، سنسورهای Face ID قرار خواهند داشت.

بخش پشتی تبلت نیز تغییراتی در طراحی خود دیده است. Smart Connector که در لبه آیپد پرو برای اتصال کیبرد قرار داشت، نیز به پشت آیپد پرو منتقل خواهد شد. پورت لایتنینگ در آیپد پرو با USB Type-C جایگزین شده است. از دیگر موارد جدید در آیپدهای جدید تشابه به آیفون ۷ در نداشتن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات اپل

کارشناسان تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اپل با سال ها تجربه در ردیف بهترین تعمیرکاران قرار دارند. نمایندگی اپل با وجود موانعی پیش رو جدیدترین و به روز ترین امکانات را وارد بازار کرده اند. کاربران در این نمایندگی ها کارشناسان مشاوره های پیش از خرید را به کاربران ارائه می کنند. در این نمایندگی ها تمام امکاناتی که در شرکت Apple عرضه می شود به مشتری عرضه می شود تا محصول با کیفیت برای عموم کاربران گرامی فراهم گردد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel items_quantity=”2″ items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]