هنگام خرابی دکمه پاور گوشی چه کاری انجام دهیم؟

دکمه پاور گوشی از اساس ترین دکمه ها در گوشی هوشمند است. در اثر استفاده مداورم از این دکمه، ممکن است این دکمه سفت شود و یا عمل نکند. این مشکل ممکن است علاوه بر دلایل سخت افزاری به مشکلات نرم افزاری نیز برگردد. اما هنگام بروز این مشکل چه باید کرد؟ چگونه متوجه شویم علت خرابی دکمه پاور گوشی چیست؟ در مقاله پیش رو به بررسی این مشکل می پردازیم و علل این اتفاق را برای شما بیان می کنیم.

نمایندگی تعمیرات ایسوس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر انواع گوشی و تبلت ایسوس است. اگر برای دکه پاور شما مشکلی پیش آمد، با مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکل پیش آمده را حل کنید. کارشناسان نمایندگی ایسوس ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات محصولات این شرکت می باشند

هنگام خرابی دکمه پاور گوشی چه کاری انجام دهیم؟

اقدامات صورت گرفته هنگام خرابی دکمه پاور گوشی

ممکن است هنگامی که دکمه پاور کار نکند، شما نتوانید به قسمت های مختلف گوشی خود دسترسی داشته باشید. برای حل این مشکل از یک گوشی دیگر با گوشی معیوب تماس برقرار کنید. در نتیجه صفحه نمایش گوشی شما روشن خواهد شد و می توانید به قسمت های مختلف گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

  • اتصال شارژر از دیگر روش های دسترسی به گوشی، هنگام عمل نکردن دکمه پاور است. بعد از اتصال گوشی به شارژ نمایشگر گوشی شما روشن می شود.
  • دکمه فیزیکی دوربین در بعضی از گوشی های هوشمند نیز می تواند چاره ساز باشد. با نگه داشتن دکمه دوربین می توان وارد اپلیکیشن دوربین شد و سپس به دیگر قسمت های گوشی دسترسی پیدا کرد.
  • اگر دکمه پاور گوشی گیر کند و یا سفت شود می توان با تکان دادن گوشی کمی این دکمه را نرم کنید. توجه داشته باشید که هنگام تکان دادن گوشی  هنگام خرابی دکمه پاور گوشی ، دستگاه شما به اجسام دیگر برخورد نکند.
  • توجه داشته باشید که اگر دکمه پاور گوشی شما دچار مشکل است، دستگاه خاموش نشود. با خاموش شدن گوشی به هر دلیلی مانند اتمام شارژ، به دلیلی خرابی پاور گوشی قادر نخواهید بود آن را ترمیم کنید.
  • اگر پاور گوشی شما دچار مشکل شد با تبدیل سایر دکمه ها به دکمه پاور مشکل خود را حل نمایید. برنامه هایی وجود دارد که امکان تغییر دکمه پاور را در صورت خرابی دکمه پاور گوشی فراهم می کند. این برنامه ها با استفاده از سنسور های موبایل امکان استفاده از سایر قسمت های گوشی را به عنوان دکمه پاور فراهم می کنند.
  • مثلا این اپلیکیشن ها با استفاده از سنسور موبایل زمانی که شما گوشی خود را در دست گرفته اید صفحه نمایش را روشن می کنند. بعد از این که گوشی را روی یک سطح تخت یا جیب قرار دهید این سنسور ها گوشی را خاموش می کنند. همچنین می توان دکمه ولوم را به دکمه پاور تبدیل کرد. توجه داشته باشید که این برنامه ها مقدار زیادی باتری مصرف می کنند.
  • اگر گوشی شما خاموش است و مشکل خرابی دکمه پاور گوشی پیش آید وضعیت کمی دشوار می شود. برای این کار در بعضی از مدل های تلفن هوشمند این امکان وجود دارد که با نگه داشتن دکمه ولوم به مدت طولانی گوشی روشن شود.
  • همچنین با اتصال گوشی به کامپیوتر در بعضی از مدل های تلفن همراه، گوشی روشن خواهد شد. شما با فعال سازی اشکال زدایی یو اس بی و نصب ADB بر روی کامپیوتر و اجرای خط فرمان روشن سازی دستگاه می توانید گوشی را روشن کنید.

نمایندگی ایسوس در کرج

نمایندگی ایسوس با استفاده از واحد های مجزای تعمیرات موبایل و تبلت ایسوس می تواند به شما عزیزان خدمات ویژه تعمیر ارائه دهد. این واحد ها دارای ابزار پیشرفته و به روز تعمیرات می باشد. مدیریت نمایندگی تعمیرات ایسوس همواره به تجهیز کامل و به روز بودن این واحد ها اهمیت ویژه ای می دهد تا تعمیر دستگاه به صورت کاملا مطلوب صورت گیرد. این نمایندگی دارای کارشناسان متبحری می باشد که در زمینه تعمیرات تخصص دارند.

کارشناسان هر واحد نیز دارای مهارت تخصصی در زمینه مورد نظر می باشند. این کارشناسان دارای مدارک تخصصی در خصوص مهارت گوشی و تبلت می باشند. وجود نظارت بر تمام واحد های نمایندگی تعمیرات باعث افزایش کیفیت تعمیرات می شود. بخش ارتباط با مشتری نیز منعکس کننده نظرات شما عزیزان به واحد های مختلف می باشد. از این رو چگونگی خدمت رسانی به طور پیوسته مورد بررسی قرار گرفته و برای افزایش کیفیت این خدمات تلاش می شود.