جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

با پیشرفت تکنولوژی روزانه شاهد ورود گوشی های هوشمند با فناوری های جدید هستیم. پیشرفت قابل توجه در گوشی تلفن همراه نیاز به بروز رسانی اطلاعات در مورد جدیدترین تکنولوژی ها را ایجاب می کند. از جدیدترین تکنولوژی های تلفن همراه می توان به دوربین چند گانه و سنسور دوربین موبایل مجهز به گشودگی دریچه دیافراگم متغیر اشاره کرد. البته آنچه از تولیدکننده گان گوشی های هوشمند به گوش می رسد ایجاد تحولات اساسی در فناوری است. نمایشگر انعطاف پذیر از جمله تحولاتی است که این روزها مدام از آن حرف می زنند و خبرهای زیادی در مورد آن منتشر می شود. فناوری 5G نیز از جمله امکاناتی است که شاهد آن در گوشی های هوشمند خواهیم بود. در این مقاله شما را با بخشی از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 آشنا می کنیم. جهت مطالعه موارد بیشتر، ادامه این مقاله که به زودی منتشر می شود را دنبال نمایید. بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی موبایل با ارائه مقالات به روز به شما عزیزان این امکان را فراهم می کند تا به روزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

نمایندگی مجاز اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی با بهره گیری از دو فاکتور مهم کارشناسان خبره و تجهیزات پیشرفته تخصصی ترین خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. از ویژگی مهم کارگاه های اچ تی سی به روز شدن تجهیزات این کارگاه با جدیدترین فناوری های روز است. مدیریت این نمایندگی توجه خاصی به کیفیت کارگاه های تعمیر و وجود ابزارآلات با کیفیت در این کارگاه ها دارد. از دیگر فاکتور های مهمی که در کنار ابزار مناسب بسیار اهمیت دارد، کارشناسان خبره است. کارشناسان نمایندگی اچ تی سی از کارشناسان خبره تعمیرات هستند که دارای تبحر در زمینه تعمیرات تبلت اچ تی سی و تعمیرات موبایل اچ تی سی هستند. از موارد مهم و با اهمیت در مورد کارشناسان ما، اهمیت داشتن اطلاعات به روز است. همواره دوره های تخصصی برای کارشناسان نمایندگی اچ تی سی، به منظور افزایش سطح آگاهی آن ها برگزار می شود.

برای تعمیرات تبلت سامسونگ خود با ما تماس بگیرید.

گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019

هنوز بحث در مورد توسعه فناوری های موجود صفحه نمایش وجود دارد که بعضی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند از تولید گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر سخن می گویند. جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 گوشی های با صفحه نمایشی  تغییر پذیر است. همچنین این صفحه ها قابلیت خم شدن را دارند. در حالی که شرکت هواوی اعلام کرده است این نوع موبایل را تا سال آینده روانه بازار خواهد کرد، شرکت سامسونگ توانسته است نمونه اولیه این گوشی را تولید کنند.

فناوری 5G در گوشی های هوشمند

نسل 5 اینترنت، از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 است. آن طور که از خبرها معلوم است شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه از تجهیز گوشی های خود به نسل 5 اینترنت حرف می زنند. از شرکت هایی اعلام کرده اند به این فناوری مجهز خواهند شد می توان به سامسونگ، سونی، وان پلاس و هواوی اشاره کرد. هنوز شرکت های بزرگ گوگل و اپل از تجهیز گوشی های خود به این فناوری سخن نگفته اند. البته ممکن است فناوری نسل 5 تا سال آینده نیز در دسترس نباشد، اما گوشی های هوشمند با برچسب نسل 5 وارد بازار می شوند. این بدان معناست که با ورود نسل 5 اینترنت این گوشی ها با آن سازگاری خواهند داشت.

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019، گوشی های با دوربین های چندگانه با لنزهای بیشتر

فناوری دوربین های چندگانه چندی است در گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما در سال آینده حرف از افزایش تعداد لنزها در دوربین است. بعد از افزایش تعداد لنز دوربین گوشی در مدل های مختلف شرکت نوکیا خبر از انتشار گوشی هوشمند با 5 لنز را می دهد. اخیرا خبری در مورد شرکت ال جی نیز مبنی بر انتشار گوشی با دوربین 16 گانه نیز منتشر شده است. اما طبق اخبار رسمی شرکت ال جی، گوشی پرچمدار آن با دوربین 8 گانه عرضه خواهد شد. در حالی که بسیاری از شرکت ها حرف از افزایش لنز دوربین می زنند بعضی از شرکت ها مانند گوگل قصد دارند بجای استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019 و افزایش تعداد لنز ها گوشی های خود را مجهز به نرم افزارهای پردازش تصاویر بسیار پیشرفته کنند.