تعویض گلس تبلت سونی

تعویض گلس تبلت سونی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل Sony است که توسط تیمی از بهترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. «گلس» گوشی عموماً یادآور برچسبی است که به عنوان محافظ صفحه نمایش بکار می رود (در این مقاله از آن با نام گلس ۱  یاد خواهد شد). اما بد نیست بدانید که علاوه بر این محافظ، قطعه دیگری نیز با نام گلس وجود دارد که به صفحه نمایش گوشی متصل است. این گلس در تمام گوشی هایی که از تکنولوژی Super Amoled  بهره مند هستند، بکار رفته است. (در این مقاله از این گلس با نام گلس ۲ یاد خواهد شد). در هر حال خدمات تخصصی مرتبط تعویض گلس  تبلت سونی  با حضور در مرکز تعمیر موبایل  سونی قابل دریافت است.

تعویض گلس تبلت سونی

نکات مهم در تعویض گلس تبلت سونی

شاید به نظر خیلی افراد تعویض گلس تبلت سونی یا همان محافظ صفحه نمایش کار نسبتاً ساده‌ای بنظر می آید اما ریزه‌کاری های بسیاری دارد که عدم توجه به آنها، تمامی زحمات شما را به باد خواهد داد. کار تعویض گلس تبلت سونی تا بدانجا ظریف و دقیق است که حتی تعمیرکاران حرفه‌ای نیز با اندک بی‌مبالاتی در این کار شکست می خورند و ناچارند تا گلس دیگری را استفاده نمایند. بنابراین پیشنهاد ما آن است که تعویض گلس تبلت سونی یا همان محافظ صفحه نمایش را به تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب بسپارید. در بخش زیر با برخی از نکاتی که رعایت آنها در حین تعویض تبلت سونی (محافظ صفحه نمایش) ضروری است آشنا می شویم:

  • تعویض گلس تبلت سونی در محیطی عاری از گرد و غبار
  • تمیز بودن کامل دست ها (عاری بودن از هر گونه چربی و کثیفی)
  • پاک کردن تمام و کمال صفحه نمایش (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید)
  • توجه به سمت و سوی صفحه نمایش گوشی جهت چسباندن گلس (دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچشب با دوربین و اسپیکر گوشی یکجا باشد).
  • در چسباندن گلس نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. عدم توجه به این کار سبب ایجاد حباب در زیر گلس می شود. حباب هایی که گاه رفع آنها ممکن نیست.

نکات مهم در تعویض گلس تبلت سونی

نکته مهم در تعویض گلس تبلت سونی این است که باید از میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش اطلاع یابید. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در تعویض تبلت سونی، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. 

ضمن اینکه هزینه این کار نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. نگته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که گوشی شما ترک خورده است). هنگامی که گوشی از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس تبلت سونی در قیاس با تعویض ال سی دی، هزینه کمتری خواهد داشت.

تعمیرات موبایل سونی

تعمیرات موبایل سونی یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده توسط این مرکز می باشد که با رعایت تمامی نکات و قوانین به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام می پذیرد. تعمیرات موبایل سونی در این مرکز در دو بخش مجزای تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری موبایل ارائه می گردد و ارسال دستگاه معیوب به هریک از این واحدها پس از عیب یابی دقیق و بررسی های کارشناسانه انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت مربوطه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بازیابی از جمله خدمات مرتبط با تعویض گلس تبلت سونی را دریافت نمایند. کلیه خدمات مرتبط با این سرویس و سایر تعمیرات موبایل سونی در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

واحد تعمیرات تبلت سونی

واحد تعمیرات تبلت سونی به منظور ارئه بهترین خدمات به کاربران این برند در حال فعالیت می باشد. ما به وسیله بهره بردن از نیرویی جوان و آموزش دیده، با استفاده از جدیدترین متدهای روز توانسته ایم جایگاه مناسبی در میان رقبا کسب نماییم.  چناچه ال سی دی موبایل سونی شما دچار آسیب شده است ،  می توانید با مراجعه به واحد تعمیر موبایل سونی از گارانتی خدمات نیز برخوردار شوید. ما این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهیم که به بهترین نحو و کوتاه ترین زمان خدمات خود را به کاربران موبایل سونی ارائه نماییم.