تعویض گلس تبلت ایسوس

تبلت ایسوس ازجمله ابزارهای الکترونیکی است که در چن ساله ی اخیر، به شدت مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. قابلیت های مختلف این دستگاه کوچک، در کنار سبک و قابل حمل بودنش، موجب گرایش عموم مردم به آن شده است. این میزان ارزش و اهمیت دستگاه و اطلاعات ذخیره شده در آن، نیاز بیشتری را برای محافظت می طلبد. بیشتر کسانی که تبلت در دست دارند از لوازم جانبی بسیاری برای محافظ از آن استفاده می کند. گلس تبلت ایسوس یکی از ابزار لازم و واجب برای نگهداری از تبلت است. در این مقاله روش تعویض گلس تبلت ایسوس را برای شما بازگو می کنیم.

تعویض گلس تبلت ایسوس

چرا گلس تبلت ایسوس را باید تعویض کرد؟

منظور از گلس، شیشه ای بیرونی است که برای محافظت و جلوگیری از خط، خش و آسیب رسیدن به صفحه که روی ال سی دی و تاچ تبلت قرار می دهند. گلس یا محافظ با ساختار و ویژگی مخصوص، انواع مختلفی دارد. از جمله: محافظPET، محافظTPU، محافظ TG. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است. این محافظ فشرده بوده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر وجود دارد. این پوشش پلاستیکی یا حرارتی، با وظیفه ی حفاظت، در صورت برخورد ضربه، از صفحه ی ال سی دی و تاچ مراقبت می کند و از هزینه های احتمالی تعویض ال سی دی جلوگیری می کند. هر چقدر میزان شدت ضربه بیشتر باشد امکان صدمه به تاچ یا ال سی دی افزایش می یابد. در نتیجه برآورد هزینه آن بیشتر می شود. پس تعویض گلس تبلت ایسوس، کار آسان تری است.

مفهوم گلس و ارتباط آن با تبلت ایسوس

منظور از گلس، شیشه ای بیرونی است که برای محافظت و جلوگیری از خط، خش و آسیب رسیدن به صفحه که روی ال سی دی و تاچ تبلت قرار می دهند. گلس یا محافظ با ساختار و ویژگی مخصوص، انواع مختلفی دارد. از جمله: محافظPET، محافظTPU، محافظ TG. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است. این محافظ فشرده بوده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر وجود دارد. این پوشش پلاستیکی یا حرارتی، با وظیفه ی حفاظت، در صورت برخورد ضربه، از صفحه ی ال سی دی و تاچ مراقبت می کند و از هزینه های احتمالی تعویض ال سی دی جلوگیری می کند. هر چقدر میزان شدت ضربه بیشتر باشد امکان صدمه به تاچ یا ال سی دی افزایش می یابد. در نتیجه برآورد هزینه آن بیشتر می شود. پس تعویض گلس تبلت ایسوس ، کار آسان تری است.

گلس تبلت ایسوس را چگونه عوض کنیم؟

بهتر است برای تعویض گلس حتما به تعمیرکاران معتبر مراجعه کرد. زیرا که دیده شده در مواقعی تعویض نادرست گلس، موجب شکستگی در ال سی دی شده است. به طور کلی برای تعویض گلس تبلت ایسوس از روش های جدید و دستگاه های مجهز به همراه چسب OCA استفاده می کنند که موجب دقت بالا در صافی و مسطح بودن صفحه ی لیمیت و ال سی دی می شود. در این روش اگر ال سی دی آسیب ندیده باشد، و فقط گلس، مورد ضربه واقع شده باشد با تعویض  آن، کیفیت ال سی دی کاملا حفظ می شود.

نمایندگی محصولات ایسوس

نمایندگی ایسوس با کادر فروش متعد و کارکشته، در ارائه ی محصولات و قطعات کمپانی ایسوس پیشرو بوده و در جهت کسب رضایت مشتری بالاترین میزان خدمات را ارائه می دهد. نمایندگی ایسوس با سابقه ای درخشان و طولانی به همراه جدیدترین محصولات، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در زمینه ی مشاوره و فروش است. این نمایندگی با رعایت مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان، موجب جلب هرچه بیشتر نظر کاربران و مراجعین نسبت خود شده است.

تعمیرات محصولات ایسوس

تعمیرات ایسوس با شعار تا “وقتی امکان تعویض قطعه هست نیاز به تعویض دستگاه نیست” همواره در خدمت رسانی به مشتریان رتبه دار اولین ها بودن است. تعمیرات ایسوس با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا به تعمیر دستگاه شما می پردازد تا بدون کوچکترین صدمه مشکل شما را رفع کند. تیم کارشناسان تعمیرات ایسوس متشکل از تکنسین های کارکشته می باشد تا در کوتاه ترین زمان، بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت راز موفقیت تعمیرکاران ماست.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی /تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی