تعویض گلس آیپد

تعویض گلس آیپد یکی از مهم ترین اقداماتی است که به هنگام آسیب دیدگی این قطعه باید انجام شود. گلس آیپد در دو نوع ساخته شده است. هر کدام از این انواع گلس ها کارایی مخصوص به خود را دارند. گلس رویی گوشی که به عنوان محافظ صفحه نمایش شناخته شده است. گلس نوع دوم صفحه ی بسیار نازکی است که میان LCD اصلی و گلس محافظ قرار می گیرد. وظیفه ی این گلس نیز به نوعی محافظت از صفحه نمایش اصلی می باشد. وجود خط و خش بر روی آن و آسیب دیدگی شدید این گلس منجر به عدم عملکرد تاچ گوشی هم می شود. برای آشنایی بیشتر با انواع گلس و نحوه ی تعویض آن ادامی مطالب را دنبال کنید.

تعویض گلس آیپد

شکستگی و تعویض گلس آیپد

تعویض گلس آیپد زمانی لازم و ضروری است که شکستگی به LCD هم سرایت کرده باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی ناچار به تعویض گلس هستیم. گلس ها به دلایل مختلفی دچار آسیب دیدگی می شوند. یکی از آن ها افتادن از ارتفاع است، ضرب خوردگی اگر تا حدی باشد که گلس نوع اول (محافظ صفحه) آسیب دیده باشد با تعویض آن مشکل حل خواهد شد. اما در صورتی که آسیب دیدگی به  LCD اصلی رسیده باشد و گلس نوع دوم ( صفحه ی نازک مابین LCD و گلس محافظ) آسیب دیده باشد امکان تعمیر برای آن وجود نخواهد داشت و تنها راه تعویض آن است. این تعویض در صورتی تاثیرگذار است که صفحه نمایش اصلی دچار مشکل نشده باشد. اختلال در صفحه نمایش اصلی عملکرد تاچ را هم با مشکل مواجه می کند در این زمان تنها راه تعویض گلس آیپد می باشد.

انواع مختلف گلس آیپد

گلس TG (از نوع گلس اول، محافظ صفحه)

 این نوع گلس از شیشه ی حرارت دیده و از چندین لایه تشکیل شده است. هر کدام از این لایه ها به دلایل مختلف در این گلس طراحی شده اند. لایه ی اول لایه ی جذب کننده ی شوک سیلیکونی، لایه ی دوم، لایه ی فیلم PET، سومین،  یک لایه چسب شفاف برای چسباندن این دو لایه با لایه های بعدی یعنی لایه ی شیشه ی حرارت دیده و یک لایه پوشش Oleophobic . تمام این لایه ها در کنار هم بهترین کارایی را برای کاربر ایجاد کرده است.

گلس نانو (از نوع گلس اول، محافظ صفحه)

 محافظ صفحه های نانو با پیشرفت تکنولوژی وارد دنیای پیشرفته ی ما شده اند. یکی از قابلیت های خاص این گلس نماندن جای اثر انگشت بر روی آن می باشد. از دیگر ویژگی های آن مقاومت در برابر قطرات آب می باشد که به راحتی روی آن جا به جا می شوند و به صفحه ی زیرین نفوذ نمی کنند. مقاومت این گلس ها در برابر خط و خش نیز بسیار زیاد است که از آسیب دیدگی گوشی موبایل جلوگیری می کند. این گلس تنها قابل استفاده برای روی گوشی می باشد.

گلس مات(از نوع گلس اول، محافظ صفحه)

 این نوع گلس نیز برای حفاظت از صفحه ی گوشی کاربرد دارد. این گلس هم برای روی گوشی کاربرد دارد و پشت آن. مات بودن این گلس برای چشم خیرگی ایجاد نمی کند و همچنین جنس آن از نوعی است که از لیز خوردن در دست جلوگیری می کند.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل با هدف جلب رضایت تمام کاربران خود قادر است بهترین ها را برای آنان فراهم کند. کاربران می توانند تمام خدمات مرتبط با فروش و گارانتی و تعمیرات را از این نمایندگی دریافت کنند. جدید ترین محصولات کمپانی اپل در این نمایندگی به فروش می رسند. فروش در نمایندگی رسمی اپل با حضور مشاوران انجام شده و تمام محصولات به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر ارائه  می شوند.

بهره مندی از متخصصان مجرب در این نمایندگی روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. بهره مندی از  مدرن ترین ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات نیز یکی دیگر از ویژگی های این نمایندگی می باشد. تعمیرات یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که در نمایندگی رسمی اپل ارائه می شود. تعویض قطعات محصولات اپل نیز در این نمایندگی توسط افراد حرفه ای انجام می شود. به طوری که قطعات فرسوده و مستهلک با نمونه های اورجینال خود جایگزین خواهند شد. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات برای کابران تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

لینک های مفید

نمایندگی تعمیرات موبایل / نمایندگی تعمیرات ایسوس / نمایندگی تعمیرات اپل / نمایندگی تعمیرات اچ تی سی / نمایندگی تعمیرات ال جی / نمایندگی تعمیرات سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سونی / نمایندگی تعمیرات هوآوی