تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ

تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ ، یکی از حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است. این واحد به صورت متمرکز با استفاده از بهترین دستگاه ها در حال فعالیت می باشد. متخصصین ما در این حیطه پس از عیب یابی دستگاه، در کوتاهترین زمان قادر به رفع مشکلات ایجاد شده در گوشی های سامسونگ می باشند. مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته ی روز، و تضمین کیفیت محصولات، توانسته است جایگاه مناسبی در میان رقیبان برای خود ایجاد نماید.

تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ با گارانتی

دلایل خرابی میکروفن گوشی سامسونگ

عوامل گوناگونی ممکن است سبب خرابی میکروفن گوشی شود که ما آن را در دو دسته بخش بندی می کنیم:

دلایل نرم افزاری میکروفن

حالت ساده ی ایجاد خلل در کار میکروفن گوشی، مربوط به نرم افزار آن است که می توانید با بروز رسانی آخرین ورژن از آپدیت دستگاه خود بسیاری از مشکلات را رفع نمایید.

هم چنین با حذف بسیاری از برنامه های نامعتبر ممکن است مشکل شما حل شود. برای رفع این مشکلات توصیه ی ما این است که ، از نصب برنامه از سایت های نامعتبر بپرهیزید.

دلایل سخت افزاری خرابی بلندگو موبایل

اگر نتوانستید مشکل گوشی خود را از طریق نرم افزار آن رفع کنید، باید دنبال عوامل سخت افزاری بگردید. عوامل گوناگونی هم چون وارد شدن ضربه به دستگاه، ورود مایعات به آن و همچنین پوشانده شدن میکروفن به وسیله گردو غبار می توانند در عملکرد میکروفن گوشی سامسونگ اختلال ایجاد کند.

توصیه ما به شما این است که، در صورت پیش آمدن هر کدام از موارد فوق سریعا به نمایندگی های معتبر سامسونگ مراجعه نمایید، چرا که در صورت بروز تاخیر در تعمیر دستگاه، ممکن است مجبور به تعویص قطعه آسیب دیده شوید.

تست میکروفون موبایل سامسونگ

یکی از مهم ترین نکات برای تعمیرات میکروفن گوشی، تست میکروفن است. فردی که مسئولیت این کار را برعهده دارد باید از تخصص کافی و دستگاه های مخصوص برخوردار باشد. با بهره گیری از مولتی متر برای اندازه گیری مقدار اهم می توان این کار را انجام داد. جالب است بدانید که در جریان تست میکروفن، اهم نمایش داده شده باید از یک طرف زیاد و از طرف دیگر، کم باشد. مقدار نرمال اهم نمایشی کپسول دهنی یا همان میکروفن، عموما بین ۵۰۰ اهم تا ۳کیلو اهم است. حال اگر مولتی متر در تست میکروفن گوشی سامسونگ، اهم کمتر از ۵۰۰ و یا بیشتر از ۳کیلو اهم را نشان دهد، می توان پی به خرابی این قطعه برد. لازم به ذکر است که برای تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ می توان از روش های دیگری همچون تست دیوید استفاده کرد، که کاربرد آن تشخیص خرابی کپسول دهنی گوشی سامسونگ است.

تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ به صورت تخصصی

برای تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ به صورت تخصصی مراجعه به نمایندگی های معتبر مسئله ای حائز اهمیت است. در ابتدای امر بهتر است اطلاعاتی در جهت آشنایی با میکروفن گوشی کسب نماییم. صدای دریافتی توسط دهنی گوشی ابتدا به سیگنال تبدیل شده سپس وارد مدار می شود. به منظور تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ ، باید نوع این قطعه مشخص شود تا ابزار تعمیر مورد نیاز نیز به درستی انتخاب گردد. انواع میکروفن ها عبارتند از:

  • میکروفن خازنی
  • میکروفن دیجیتال استریو
  • میکروفن دیجیتال

واحد تعمیرات موبایل سامسونگ

واحد تعمیرات موبایل سامسونگ، در راستای تعمیرات تخصصی این برند راه اندازی شده است. بهره بردن از ابزار ودستگاه های به روز و انجام امور تعمیراتی توسط کارشناسان باتجربه از مهم ترین اقدامات ما برای دست یابی به بهترین جایگاه در میان رقیبان شده است. لازم به ذکر است ، فرایند عیب یابی و تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ نیز در این مرکز انجام می گردد. از جمله نکات بسیار مهم در انجام این کار، استفاده از قطعات با کیفیت در صورت نیاز به تعویض میکروفن می باشد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، فروش و تعمیرات محصولات سامسونگ را به عهده دارد . این مرکز ، به منظور ارائه ی بهترین خدمات در بخش تعمیرات، اقدام به راه اندازی واحدهای مجزا برای تعمیرات سامسونگ نموده است . بنابراین می توان با مراجعه به این مرکز در کوتاه ترین زمان دستگاه آسیب دیده را تعمیر نمود. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده شامل گارانتی خواهند بود.همچنین در فروشگاه مرکزی سامسونگ ، کارشناسان فروش حضور دارند که شما را در مورد محصول مورد نظرتان ، به صورت تخصصی ، راهنمایی می کنند ؛ لذا می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.