تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ در لیست خدمات اصلی واحد تعمیرات موبایل در نمایندگی سامسونگ قرار گرفته است. صاحبان گوشی های سامسونگ در هر مدل و با هر مشکلی می توانند جهت حل مشکل دستگاهشان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیرات سامسونگ آرشیو جامعی از قطعات موبایل های سامسونگ را جهت تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ فراهم نموده است.

 تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت گوشی همراه، مسئولیت پذیری بالای کارشناسان و کارمندان در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی و در نهایت حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان سبب گشته تا این مجموعه گوی سبقت را از سایر رقیبان خویش برباید.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

دلایل کار نکردن تاچ گوشی سامسونگ

از کار افتادن تاچ گوشی سامسونگ می ‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

نصب برنامه‌ های ناسازگار

خیلی از مواقع نصب اپلیکیشن ‌های ناسازگار و مشکل ‌دار موجب کار نکردن لمس موبایل می‌ شود. بنابراین باید به نوبت برنامه‌ های نصب شده بر روی دستگاه خود را حذف کنید. سپس بررسی نمایید که ایراد از جانب کدام یک از آن ها است.

وارد شدن فشار و ضربه

احتمال دارد ضربه خوردن گوشی منجر به اختلال در تاچ آن شود. فشار بیش از حد هم می ‌تواند به بخش ال ‌سی‌ دی دستگاه آسیب برساند. در چنین مواقعی باید برای تعمیر تاچ گوشی سامسونگ خود به نمایندگی این برند مراجعه کنید.

ویروسی شدن

اکثر اوقات نفوذ ویروس ‌ها به تلفن هوشمند لمس آن را از کار می اندازند. کارشناسان نمایندگی سامسونگ در این گونه موارد اختلال نرم‌ افزاری به وجود آمده را به سرعت برطرف می ‌نمایند.

آب خوردگی

بسیاری از کاربران برای ضدعفونی گوشی خود از الکل استفاده می ‌کنند. در این مواقع معمولاً در اثر نفوذ رطوبت تاچ اسکرین خراب می ‌شود.

اختلالات نرم افزاری

امکان دارد کار نکردن لمس صفحه به خاطر اختلالات نرم ‌افزاری در موبایل باشد. این ایرادات طیف گسترده‌ ای را از کرش شدن پس از آپدیت تا به هم خوردن تنظیمات شامل می ‌شوند.

پارگی فلت تاچ

اگر تعمیر دستگاه خود را به افراد ناشی و بی‌ تجربه بسپارید، ممکن است در اثر سهل انگاری آن ها فلت تاچ دچار پارگی گردد.

استفاده از ال سی دی فیک

چنانچه به هنگام تعویض مجموعه lcd از قطعات فیک استفاده شود، لمس گوشی به درستی کار نمی‌ کند.

نکات مهم در تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

کارنکردن تاچ پد موبایل اشکالی است که در موقعیت های اضطراری دردسرساز خواهد بود. لذا باید با در نظر گرفتن نکات مهم پیش و پس از تعمیر موبایل سامسونگ در رفع این مشکل کوشا باشیم. مشکلات تاچ عملکرد تمامی قطعات گوشی را تحت تاثیر قرار می دهند . در ادامه به بررسی  راهکارهایی می پردازیم که  جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ پد موبایل که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل گردآوری گشته اند. در صورتی که مشکل تاچ گوشی Samsung  با اقدامات اولیه رفع نشد می توانید جهت تعمیر تاچ گوشی سامسونگ به واحد تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نمایید.

اقدامات اولیه پیش از تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

خارج کردن باتری گوشی

در صورتی که با روش فوق، مشکل تاچ گوشی سامسونگ حل نشد ، باتری موبایل خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید .

خاموش کردن گوشی

با نگه داشتن دکمه پاور گوشی را خاموش کنید. اگر دکمه ی پاور کار نمی کند با فشردن همزمان دکمه پاور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه سیستم را مجددا راه اندازی کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه

در صورت تداوم مشکل ، لازم است گوشی را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.

پاک کردن برنامه های مشکل ساز

اگر مشکل عدم عملکرد تاچ ، در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می افتد بهتر است آن برنامه را پاک نمایید.

تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ

تعویض تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ

در صورتی که تعمیر تاچ گوشی سامسونگ امکان پذیر نباشد، متخصصین نمایندگی سامسونگ، نسبت به تعویض تاچ اقدام خواهند نمود. لازم به ذکر است ، تعویض تاچ گوشی یک عملیات تخصصی می باشد. تاچ آسیب دیده اگر به وسیله ی یک متخصص ماهر و با دستگاه مربوط خارج نشود ، امکان آسیب رسیدن به قطعات موبایل سامسونگ بسیار بالا خواهد بود. لذا توصیه ی همیشگی کارشناسان این است که از  تعویض  تاچ موبایل  شخصا یا توسط افرادی که دانش لازم در این زمینه را ندارند پرهیز نمایید. تعویض تاچ در نمایندگی سامسونگ توسط متخصصین و با قطعه ی اصل و اورجینال انجام می گردد ، لذا با خاطری آسوده می توانید تعمیر تاچ گوشی سامسونگ را به ما بسپارید.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ پیشگام در تعمیرات تخصصی گوشی ها و تبلت های سامسونگ ، خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ را به کاربران ارائه می نماید. کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات سامسونگ به دلیل دارا بودن مدارک آکادمیک این حوزه و حضور در همایش های بین المللی تخصصی-آموزشی قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. دراین بخش لازم می دانیم جهت اطلاع رسانی به کاربران ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را معرفی نماییم.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جیتعمیر گوشی سونیتعمیرات گوشی / تعمیر گوشی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =