تعمیر باتری موبایل سونی

تعمیر باتری موبایل سونی از جمله کارهایی است که در نمایندگی سونی به دست کارشناسان متبحر صورت می گیرد. عمر باتری به دلیل تخلیه شارژ و شارژ مجدد به صورت دائم، بعد از مدتی پایان می یابد. در چنین مواقعی عمل ترمیم و یا تعویض در باتری صورت می گیرد. ترمیم باتری یک کار تخصصی است که به دست کارشناسان خبره نمایندگی سونی انجام می پذیرد. 

تمامی تجهیزات نمایندگی تعمیرات سونی به روز و پیشرفته بوده و برای تعمیر باتری موبایل سونی بسیار مناسب هستند. برای باتری ممکن است مشکلات مختلفی به وجود آید. از جمله این مشکلات فاسد شدن باتری است. دیگر مشکلی که ممکن است برای باتری به وجود آید، تخلیه باتری با سرعت زیاد است.

راه های مختلفی را می توان در رابطه با باتری معیوب اجرا کرد. از جمله این راه ها تعمیر و احیا باتری است. اگر طبق نظر کارشناسان باتری قابل تعمیر نباشد، تعویض باتری صورت می گیرد. تعمیر باتری موبایل روش های متفاوتی دارد. این روش ها هم شامل روش های نرم افزاری است و هم شامل روش های سخت افزاری. اگر باتری گوشی شما دچار مشکل شد، با مراجعه به نمایندگی تعمیرات گوشی سونی می توان مشکل پیش آمده را حل کرد.

تعمیر باتری موبایل سونی

عیب یابی و تعمیر باتری موبایل سونی

عمر باتری ها همیشگی نیست و پس از مدتی در اثر استفاده مداوم و عوامل محیطی پایان می یابد. اگر از عمر باتری شما چند سال گذشته و در شارژ باتری خود مشکل دارید ممکن است عمر باتری شما رو به پایان باشد. از نشانه های ظاهری تمام شدن عمر باتری متورم شدن باتری است. در مواقعی مایعی نیز از باتری معیوب نشت می کند. برای بررسی ظاهری باتری آن را از گوشی خارج کنید.

اگر باتری دستگاه شما قابل جدا سازی نبود دستگاه را روی یک سطح صاف بگذارید و سپس دستگاه را بچرخانید. در صورتی که باتری شما متورم شده باشد هنگام چرخش دستگاه دچار مشکل می شوید. دستگاهی که باتری آن برآمده شده باشد به راحتی نمی چرخد. در صورتی که نمی توانید باتری گوشی خود را عیب یابی کنید، به نمایندگی تعمیرات سونی برای عیب یابی و تعمیر باتری موبایل سونی مراجعه کنید.

تعمیر باتری موبایل سونی چگونه صورت می گیرد

تعمیر باتری موبایل سونی با استفاده از روش های مختلفی صورت می گیرید. اگر شما با نکات استفاده از باتری آشنا باشید، می توانید به راحتی از باتری گوشی خود استفاده بهینه داشته باشید. در ادامه برخی نکات برای نگهداری و بهینه سازی باتری گوشی به شما ارائه می شود. رعایت این نکات هنگام استفاده از گوشی بسیار کاربردی بوده و در افزایش عمر باتری بسیار موثر می باشد.

با شارژ و دشارژ کامل باتری

اگر باتری گوشی شما از نوع لیتیوم یونی است و دچار مشکل شده است، با استفاده از روش شارژ و دشارژ باتری گوشی را بهینه کنید. در این روش بعد از تخلیه کامل باتری آن را از به برق متصل کنید و 48 ساعت به صورت مداوم به برق وصل کنید.

استفاده از سیم USB

برای تعمیر باتری موبایل سونی با استفاده از سیم USB سر کوچک سیم را قطع کنید. دو سیم رنگی در آن وجود دارد. یکی از سیم ها قرمز، معادل قطب مثبت و یکی از سیم ها مشکی، معادل قطب منفی است. در قدم بعدی باتری گوشی را جدا کنید. 

در هنگام جدا سازی توجه داشته باشید که قطب مثبت و منفی باتری کدام است. قطب مثبت و منفی باتری را به معادل خود در سیم متصل کنید. سپس سر دیگر سیم را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. با این کار باتری پس از مدتی باتری شروع به شارژ می کند.

تعویض باتری موبایل سونی

اگر کارشناسان نمایندگی سونی، پس از انجام مراحل مختلف عیب یابی و تعمیر باتری موبایل سونی، به این نتیجه رسند که باتری قابل تعمیر نیست، خدمات تعویض باتری را به شما ارائه می دهند. 

تعویض با ارائه اطلاعات به کاربر و کسب اجازه از وی صورت می گیرد. کلیه قطعات مورد استفاده هنگام تعویض شامل قطعات اصل بوده و کیفیت آن به مشتری تضمین می گردد.

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی سونی با داشتن شعب مختلف در تهران و شهرستان ها کلیه خدمات مرتبط با محصولات نمایندگی سونی را ارائه می دهد. از جمله این خدمات خدمات مشاوره و خدمات فروش و تعمیر است. 

نمایندگی سونی توانسته است با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مشتریان خود به بهترین ارائه دهنده محصولات سونی تبدیل شود. نمایندگی سونی تمام محصولات این شرکت را همگام با به روز رسانی های این شرکت به کاربران ایرانی ارائه می دهد. تمام محصولات سونی با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می شود.

بنابراین خرید مطمئنی خواهید داشت. محصولات سونی در فروشگاه نمایندگی مجاز سونی با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسند. این موضوع باعث می شود شما نیازی به جستجوی محصول خود با قیمت مناسب نداشته باشید. بخش خدمات پس از فروش سونی آمادگی ارائه مطلوب ترین خدمات پس از فروش را به خریداران محترم دارد. در بخش مدیریت ارتباط با مشتری، نظرات شما پس از فروش گرد آوری شده و طبق این نظرات، خدمات رسانی به شما کاربران محترم بهبود بخشیده خواهد شد.