تعمیر باتری تبلت ایسوس

در زمان تعمیر باتری تبلت ایسوس ، آنچه که مهم است عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در باتری است. توجه به این مورد سبب می‌شود تا فرآیندی صحیح جهت تعمیر باتری تبلت ایسوس انتخاب گردد و از دستکاری سایر قطعات تبلت جلوگیری شود. اشکالاتی از قبیل به هم ریختگی تنظیمات ساعت و تاریخ و در نهایت خالی شدن سریع شارژ دستگاه یا مثلا اگر تبلت مورد استفاده تان در طول روزهای اخیر مکررا خاموش میشود یا نمی‌تواند شارژ دریافتی را به خوبی نگه دارد و یا اصلا شارژ نمی‌شود یا هنگ می کند.

این احتمال وجود دارد که اشکالاتی در باتری آن بوجود آمده است و باتری باید تعمیر و یا با نسخه ای جدید تعویض شود. تعویض باتری تبلت Asus به نسبت سایر کارهای مرتبط با این دستگاه، کار آسانی است و برای تعویض باتری  تبلت ایسوس، کافی است تا پس از اطمینان از خرابی باتری، قاب پشتی تبلت را باز کنید و باتری خراب تبلت را با یک نمونه نو جایگزین کنید.

تعمیر باتری تبلت ایسوس

مراحل تعویض و تعمیر باتری تبلت ایسوس

ابتدا با وسایل مناسب باید در پشتی تبلت را بازکنید. به این منظور ابزار باز کردن را داخل درز کیس تبلت قرار دهید و به آرامی به سمت بالا بکشید. با یک نیروی کوچکی، جدا شدن اتصالات را احساس خواهید کرد. ابزار را در امتداد تمام چهار لبه تبلت قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که تمامی اتصالات آزاد شده اند. کیس پشتی را بردارید. نوارمسی را با دقت بردارید. به آرامی پوشش پلاستیکی شفاف زرد روی پورت اتصال باتری را بکشید.

دستگاه را بچرخانید تا صفحه نمایش به سمت شما باشد. ابزار بازکننده پلاستیکی را در زیر باتری قرار دهید و به آرامی به سمت بالا بکشید تا باتری خارج شود. باتری را به آرامی از طرفی که متصل شده جدا کنید. چسب تعبیه شده در پشت باتری را هم جدا کنید. حال باتری نو را درون تبلت بگذارید و مراحل را برعکس پیش بروید. فقط در طول مسیر قسمتها و پیچهای کوچک را برچسب گذاری کرده و سازماندهی کنید تا از جاگذاری غلط اجزای مهم اجتناب شود.

البته توصیه می شود در صورت مشاهده و اطمینان از خرابی باتری تبلت ایسوس، جهت بررسی دستگاه و دریافت خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر باتری تبلت ایسوس به نمایندگی ایسوس در تهران مراجعه نمایید تا مراحل تعمیر تبلت ایسوس با اطمینان و در زمان کوتاه انجام گیرد. نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس با تکیه بر  تخصص و مهارت کارشناسان حاضر در این مجموعه، توانسته است در طول سال‌های اخیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه فروش و تعمیر تبلت ایسوس، عرضه دارد.

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی تعمیرات تبلت ایسوس به شرح زیر است:

تعویض تاچ تبلت  Asus، تعمیرات تاچ تبلت  Asus، تعویض ال سی دی تبلت  Asus، تعمیرات ال سی دی تبلت  Asus، تعمیرات برد تبلت  Asus، تعمیرات باتری تبلت  Asus، تعویض باتری تبلت  Asus، تعمیرات دوربین تبلت  Asus، تعویض دوربین تبلت  Asus، تعمیرات آی سی تغذیه تبلت Asus و سایر قطعات سخت افزاری تبلت  Asusمانند تعمیرات اسپیکر تبلت  Asus ، تعویض اسپیکر تبلت  Asus، تعمیرات میکروفن تبلت  Asus، تعویض میکروفن تبلت  Asus، تعمیرات پلیت آنتن تبلت  Asus، تعویض پلیت آنتن تبلت  Asus، فلش نرم افزاری تبلت  Asus، نصب رام تبلت  Asus، تعویض آی سی تغذیه تبلت Asusو سایر قطعات سخت افزاری تبلت  Asus.