تعمیرات هارد موبایل آیفون

هارد بخشی از موبایل است که تمامی اطلاعات مربوط به دستگاه به روی آن ثبت می شود. البته ذکر این مسئله مهم است که در گوشی ها و تبلت ها قطعه ای به نام هارد وجود ندارد، بلکه پردازنده، حافظه و RAM تشکیل دهنده ی هارد دستگاه می باشند. هارد موبایل آیفون همچون سایر موبایل ها یکی از قطعات حیاتی می باشد. زیرا با آسیب آن تمامی اطلاعات کاربر از دست خواهد رفت. از جمله مشکلاتی که ممکن است هارد را د رمعرض خطر قرار دهند سوختن این قطعه می باشد. به هاردی که از نظر الکترونیکی آسیب دیده است هارد سوخته یا (EMMC) گفته می شود. از آنجا که خراب شدن هارد موبایل به صورت مستقیم بر سایر اجزای آن تاثیر می گذارد، بهتر است بدون فوت وقت به نمایندگی مجاز تعمیرات هارد موبایل آیفون مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون، تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خود را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نمایید.واحد تعمیرات هارد موبایل آیفون، با داشتن سابقه ای درخشان و به کارگیری متخصصین توانمند آماده پاسخگویی به شما می باشند.

تعمیرات هارد موبایل آیفون

تعویض و تعمیرات هارد موبایل آیفون

اولین گام پس از آسیب دیدن هارد عیب یابی آن است. پس از بررسی های دقیق هارد در واحد تعمیرات آیفون، باید این مسئله روشن شود که آیا هارد قابل تعمیر است یا باید تعویض شود. متخصصین ما در وهله ی اول سعی در تعمیر هارد دارند تا بتوانند از هزینه های متحمل شده بر مشتریان بکاهند. درصورت غیرقابل تعمیر بودن هارد راهی جز تعویض کردن آن باقی نمی ماند. تعمیرات هارد موبایل آیفون کاری بسیار حساس و حرفه ای می باشد و باید توسط متخصصین این حرفه انجام گیرد.

علاوه بر متخصصین حیطه ی سخت افزار، در هنگام انجام کار بروی هارد، نیاز به حضور متخصصین نرم افزار نیز می باشد. چرا که برای تعمیرات هارد باید در ابتدا کار بک آپ گیری از دستگاه انجام شود.همانطور که بیان شد تعمیرکار باید از تخصص و مهارت لازم برخوردار باشد، در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن سایر قطعات گوشی نیز وجود دارد. بنابراین اگر هارد دستگاه شما آسیب دید از مراجعه به مراکزی که تخصص لازم در این حیطه را ندارند بپرهیزید. مرکز تعمیرات هارد موبایل آیفون این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته در این مرکز با استفاده از هاردهای اورجینال و با تضمین بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ارائه گردد.

دلایل سوختن هارد موبایل آیفون

  • ریست کردن و یا خاموش کردن موبایل هنگامی که گوشی در حال شارژ است.
  • ریست فکتوری کردن گوشی هنگامی که باتری گوشی زیر ۲۰% شارژ دارد.
  • ریست کردن و یا خاموش کردن موبایل هنگامی که گوشی در حال شارژ است.
  • ریست فکتوری کردن گوشی هنگامی که باتری گوشی زیر ۲۰% شارژ دارد.

در صورت ضربه خوردگی و یا آب خوردگی دستگاه، احتمال این که دستگاه به کار خود ادامه دهد وجود دارد. اما پس از مدتی دستگاه از کار افتاده و خود به خود خاموش می شود. اما این بدین معنا نیست که موبایل شما از کار افتاده است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز اشکال در دستگاهتان، به مرکز تعمیرات هارد موبایل آیفون مراجعه نمایید.

تعویض هارد آیفون

ریکاوری هارد گوشی آیفون

ریکاوری هارد موبایل آیفون و تعمیرات هارد موبایل آیفون ، عملیاتی است که می بایست توسط متخصصین نرم افزار متبحر انجام شود. هر شخصی ممکن است به دلایل مختلفی اطلاعات گوشی خود را از دست بدهد. همانطور که می دانید آیفون های اپل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را ندارند، بنابراین بازیابی اطلاعات حذف شده و تعمیرات هارد موبایل آیفون تنها با بررسی محتوای حافظه داخلی خود آیفون امکان‌پذیر است.

تاکنون برنامه های گوناگونی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته آیفون ساخته شده است، اما به جرات می توان گفت هیچکدام از این برنامه ها کارایی قابل توجهی ندارن. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر جزو آن دسته افرادی هستید که ناخواسته اطلاعات موبایلتان پاک شده است، به نمایندگی معتبر آیفون مراجعه کنید تا بتوانید دسترسی مناسبی به اطلاعات از دست رفته خود داشته باشید.

تعمیرات موبایل آیفون

تعمیرات موبایل آیفون در نمایندگی مجاز اپل با پیشرفته ترین دستگاه ها و زبده ترین متخصصین جهت رفع نیاز کاربران این برند در حال فعالیت می باشد. با توجه به متمایز بودن این برند نسبت به سایر برندهای موبایل توجه ویژه ما به انتخاب برترین تعمیرکاران و متخصصین این حرفه معطوف شده تا بتوانیم جایگاه مناسبی را در میان سایر رقبا کسب نماییم.  تعمیرات هارد موبایل آیفون صرفاٌ یکی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات موبایل اپل است

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی‌ اپل تخصصی ترین  امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش و خدمات پس از فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر متخصص خود قرار داده است که به این وسیله بتواند رضایت کاربران آیفون و همچنین مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی  apple  درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، به ارائه ی خدمات تخصصی در ارتباط با هر یک از محصولات اپل بپردازد. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =