تاریخچه موبایل سامسونگ

در این مقاله سعی داریم به تاریخچه موبایل سامسونگ بپردازیم . اولین تلفن ‌های همراه در سال ۱۹۷۳ وارد میدان شدند .نخستین تلفن همراه رونمایی شده در دنیا ۱٫۱ کیلوگرم وزن داشت و متعلق به برند موتورولا بود . کمپانی سامسونگ نیز از دهه ۸۰ نسبت به تولید موبایل اقدام نموده است . شاید زمانی که سامسونگ اولین تلفن همراه خود را در سال ۱۹۸۸ عرضه کرد هیچ‌ وقت تصور نمی ‌کرد که روزی به یکی از قطب ‌های اصلی صنعت موبایل بدل خواهد شد.

سامسونگ یک شرکت کره جنوبی چند ملیتی و یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است. در اوت سال ۲۰۰۵، BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولید کننده لوازم برقی معرفی کرد. سامسونگ در سال ۲۰۱۳ تنها سه سیستم عامل اندروید، ویندوزفون و تایزن را در چرخه تولید خود نگه داشت و سایر سیستم عامل ها همانند Bada و Symbian را از رده خارج نمود.

تاریخچه موبایل سامسونگ

تاریخچه موبایل سامسونگ ، تحول در صفحه نمایش

در شرح تاریخچه موبایل سامسونگ لازم است به تحول در صفحه نمایش گوشی های تولید شده توسط این برند نام آشنا نیز اشاره نماییم . اینفوگرافیک سامسونگ با تلفن SH100 که در سال ۱۹۸۸ عرضه شده، آغاز می‌ شود . تلفنی که مجهز به صفحه نمایش تک رنگ بود و در نهایت نیز با تلفن ۵٫۷ اینچی AMOLED گلکسی نوت ۳ خاتمه می ‌یابد. تمرکز سامسونگ در این اینفوگرافیک تحول در زمینه صفحه نمایش موبایل است. تلفن همراه یا گوشی همراه وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی.

منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ ای است که برای اتصال به شبکه ی تلفن همراه به کار می رود. لازم به ذکر است ، تمامی تلفن های هوشمند سامسونگ در زمان خود نوآوری و خلاقیت کمپانی سازنده شان را به تصویر می کشیدند .

سال شمار موبایل سامسونگ

بدیهی است در توضیح تاریخچه موبایل سامسونگ باید به سال شمار گوشی سامسونگ نیز بپردازیم .

  • نخستین موبایل – ۱۹۸۸: SH-100 نخستین تلفن همراه ساخت کمپانی کره ای یاد شده است.
  • نخستین تلفن MP3 – سال ۱۹۹۹: اولین موبایل سامسونگ که توان پخش MP3 داشت، SPH-M2500 نام دارد.
  • نخستین تلفن تلویزیونی – ۱۹۹۹: اولین موبایل سامسونگ که توان پخش برنامه های تلویزیونی را دارا بود، SCH-M220 نامیده می شد.
  • اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین – ۲۰۰۰: سامسونگ نخستین کمپانی ای بود که موبایلی با دوربین تولید و ارائه کرد.
  • نخستین موبایل با صفحه نمایش چرخان – ۲۰۰۴: نخستین موبایل با صفحه نمایش چرخان را سامسونگ طراحی و تولید کرد. این موبایل تاشو بود و SGH-V500 نام داشت.
  • اولین موبایل مجهز به GSM و CDMA – سال ۲۰۰۴: سامسونگ SCH-A790 اسپیکر نداشت اما در عوض می توانستید آن را با خود به صد کشور دنیا با خود ببرید.
  • نخستین موبایل ماهواره ای – ۲۰۰۵
  •  نخستین عضو خانواده گلکسی – ۲۰۱۰
  • نخستین گلکسی نوت – ۲۰۱۱ این دستگاه ها PDA های قدیمی را یادآوری می کردند.
  • نخستین ساعت هوشمند – ۲۰۱۳
  • نخستین موبایل با صفحه نمایش دارای لبه های خمیده – ۲۰۱۵

امیدواریم با ارائه ی تاریخچه موبایل سامسونگ توانسته باشیم اطلاعات شما کاربران محترم را به روز رسانی نماییم .

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تهران، واحد های تعمیرات سامسونگ را به صورت مجزا طراحی کرده است . کادرفنی این مرکز در هر واحد به رفع ایراد پیش آمده در یک دستگاه اقدام می نمایند . بدیهی است از این طریق کارشناسان می توانند با تمامی دقت و توجه خود پروسه ی ریکاوری را انجام دهند . از این رو کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز قابل مقایسه با سایر نمایندگی ها نیست . لازم به ذکر است ، مدیریت این مرکز برای تعمیر هر دستگاه تعمیرکار متخصص همان محصول را بکار گرفته است .

از این رو کاربران محترم می توانند با آسودگی خاطر ریکاوری دستگاه معیوب خود را به دست تکنسین های مجرب ما بسپارند . کادرفنی نمایندگی سامسونگ علاوه بر تسلط بر روش های عملی تعمیر، اطلاعات مفیدی در رابطه با کمپانی های معتبر دارا می باشند . اطلاعاتی از قبیل تاریخچه موبایل سامسونگ و…

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت