تاریخچه اچ تی سی

در این مقاله سعی داریم به تاریخچه اچ تی سی بپردازیم . با ما همراه باشید . چر وانگ و پیتر چو به تاسیس اچ تی سی در سال ۱۹۹۷ پرداختند . اچ‌ تی ‌سی در ابتدا به ‌عنوان سازنده کامپیوترهای همراه (نوت ‌بوک‌) فعالیت خود را آغاز کرد .شرکت اچ تی سی تاکنون به ساخت مدلهای گوناگونی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ بر پایه سیستم‌عامل‌های ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید  مبادرت ورزیده ‌است.  اغلب تحلیل ‌گران معتقدند شرکت اچ تی سی در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل گردد.دفتر این شرکت در تایوان  قرار دارد . اچ تی سی درحال حاضر با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن ‌های همراه هوشمند فعالیت می‌ نماید.

تاریخچه اچ تی سی

سالشمار تاریخچه اچ تی سی

در این بخش به بررسی سالشمار پیشینه ی فعالیت های کمپانی اچ تی سی می پردازیم . کمپانی اچ تی سی در سال ۱۹۹۸ یکی از نخستین دستگاههای بی ‌سیم لمسی دستی قابل‌ حمل را طراحی کرد. اچ ‌تی ‌سی به‌عنوان نخستین شرکت عرضه‌کننده دستگاهی با سیستم‌ عامل موبایل شرکت مایکروسافت در ۲۰۰۲ شناخته شده است . این شرکت هم‌چنین به تولید نخستین دستگاه با سیستم‌عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات در سال ۲۰۰۵ پرداخت .

اچ‌ تی ‌سی در سال ۲۰۰۸ نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را عرضه کرد . در سال ۲۰۱۰ اچ ‌تی ‌سی همانند سامسونگ درگیر دعوای حقوقی بر سر حق اختراع برخی فناوریها با شرکت آمریکایی اپل شد. اپل و اچ تی سی در نوامبر ۲۰۱۲ پس از چندین مورد دعوای حقوقی توافق ده‌ ساله‌ ای امضا کردند .

از این طریق به این منازعات حقوقی پایان دادند. کمپانی اچ تی سی در سال ۲۰۱۱ از سوی کنگره جهانی موبایل به عنوان تولید کننده برتر سال معرفی شد. این شرکت در آوریل ۲۰۱۱  از نظر سهم بازار تلفن‌های همراه (هوشمند و غیرهوشمند) از نوکیا جلو زد و در رده سوم بعد از اپل و سامسونگ قرار گرفت.

نخستین موبایل اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی اولین تلفن همراه هوشمند بر اساس سیستم عامل اندروید خود را در سال ۲۰۰۸ به نام HTC Dream  روانه بازارهای جهانی کرد . شرکت مذکور تاکنون به ساخت مدل های مختلف از گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها بر اساس سیستم عامل  ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید پرداخته است.

گوشی های موبایل  تولیدشده توسط این شرکت دارای  سیستم عامل های  اندروید(android) ، ویندوز موبایل (Windows Mobile) ، ویندوز فون(windowsphone) و برو موبایل (Brew Mobile) میباشند . امیدواریم با ارائه تاریخچه اچ تی سی توانسته باشیم گامی در جهت کسب رضایت شما عزیزان برداریم .

نمایندگی اچ تی سی و واحد های تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی ، واحد های تعمیرات اچ تی سی را به صرت پارتهای تعمیر مجزا راه اندازی کرده است . چنانچه با افت عملکرد دستگاه مواجه شدید باید به واحد مرتبط مراجعه نمایید . پروسه ریکاوری با تکیه بر دانش کارشناسان و با بکارگیری مدرنترین تجهیزات انجام میگردد . مدیریت این مرکز بر نحوه عملکرد پرسنل نظارت سختگیرانه ای دارند . از این رو تعمیرکاران با تمامی دقت و توجه خود به رفع ایراد دستگاه معیوب میپردازند .

به دلیل حضور پررنگ محصولات اچ تی سی در کشور این مرکز نسبت به ارائه تمامی خدمات ریکاوری مربوط به دستگاههای کمپانی مذکور اقدام مینماید . کادر متخصص ما با هدف افزایش سطح علمی شما عزیزان به ارائه تاریخچه اچ تی سی پرداختند .