بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸

کمپانی خوش نام اچ تی سی به مانند اکثر طراحان و تولیدکنندگان گوشی های همراه با  بالا و پایین های زیادی در این صنعت رو به رو بوده است. اما تمام پیچ خم های موجود در مسیر رشد این کمپانی باعث شده تا نوآوری های هوشمندانه زیادی را با دستگاه های خود همراه سازد. این سازنده بزرگ از جمله ابر کمپانی های پیشگام درصنعت ساخت گوشی های منحصر به فرد می باشد که محصولات خود را با امکانات پیشرفته ای به مانند تکنولوژهای صوتی BoomSound، طراحی سخت افزار آلومینومی و دوربین  UltraPixel سازگار نموده است.  به هر حال، استفاده از ویژگی های خاص، همواره اچ تی سی را به عنوان یک نوآور حرفه ای در این قلمرو تبدیل کرده و آن را جزء نام آورترین برندهای جهانی معرفی می کند.

اگر شما تصمیم به خرید یکی از گوشی های اچ تی سی دارید تا بتوانید از مزایایی همچون، مقرون به صرفه بودن، دوربین خوب، نمایشگر با کیفیت، دوام وعمر باتری بالا بهره مند باشید در این مقاله با ما همراه باشید زیرا ما تصمیم داریم به بررسی چند نمونه از بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸ سال ۲۰۱۸ پرداخته و شما را با ویژگی های بیشتر آنها آشنا سازیم.

بهترین-گوشی-های-HTC-سال-۲۰۱۸

۳ نمونه از بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸

گوشی همراه BHTC One M8

کمپانی کهنه کار اچ تی سی با ارائه BHTC One M8 مقرون به صرفه خود، آن را به خوبی  در رده بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸ قرار داده است. این محصول تایوانی نه تنها دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی است بلکه از قابلت صوتی تأثیر گذاری نیز بهره مند شده است. این گجت خوش ساخت دارای طراحی یکپارچه آلومینومی است و به دلیل انحنای خوب لبه ها بسیار خوش دست می باشد. شایان ذکر است، نمایشگر لمسی ۵ اینچی  Super LCD3 این گوشی تنها جزء غیر فلزی آن بوه و به دلیل شیشه محافظ Gorilla Glass 3 در مقابل خش و ضربه بسیار مقاوم تر می باشد.

این گوشی زیبا و قابل تمجید نیز دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت لرزش گیر اوپتیکال و گشادی دیافراگم ۲٫۰  بوده و از پردازنده ۸۰۱ processor، RAM با ظرفیت ۲ گیگابایتی برای انجام کارهای مالتی تسکنیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه ذخیره ساز microSD به منظور دانلود صدها برنامه دلخواه شما، می باشد.

گوشی  HTC U11 PLUS

این محصول نیز در لیست بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸ دیده شده و پرچم دار نسل قبلی اچ تی سی محسوب می شود. گوشی  HTC U11 PLUS دارای قابلیت های قدرتمندی است و یک نسخه اندرویدی و نمونه ای برجسته در میان هم نوعان خود به شمار می رود. از مشخصات فنی این دستگاه نیز می توان به پردازنده Snapdragon 835 برای راه اندازی فوری اپلیکیشن های مورد نیاز، باتری ۳٫۹۳۰ میلی آمپرساعت، RAM با ظرفیت ۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۶ اینچی QHD کاملأ شفاف برای تماشای صحنه ها و تصاویر باشکوه نزدیک به سینمایی، تکنولوژی اختصاصی BoomSound برای اسپیکرهای فوق العاده و هندزفری شگفت انگیز USonic اشاره کرد.

همچنین این گجت دوست داشتنی شامل یک دوربین عقبی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی است که از قابلیت هایی به مانند ثبت تصاویرو صحنه ها در شرایط نور کم، عکسبرداری سریع، تثبیت کننده و لرزش گیر اوپتیکال بهره مند شده است. لازم به ذکر است، این محصول از یک دوربین ۸مگاپیکسلی در قسمت جلو نیز برخوردار می باشد.

گوشی همراه +HTC U12

به عنوان اولین موبایلی  که در کالکشن بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸ سال ۲۰۱۸ جای گرفته است می توان به +  HTC U12 اشاره داشت. این محصول به عنوان آخرین پرچم دار اچ تی سی معرفی شده و شامل قابلیت های بسیار منحصر به فردی همچون بدنه حساس به فشار و نرم افزارهای اچ تی سی می باشد که نمونه آن  قبلأ در هیچ گوشی همراهی دیده نشده است.

اکنون با یک فشار ساده به بدنه این اسمارت فون می توانید به سرعت آن را فعال کرده و از اپلیکیشن های در دسترس قرار گرفته اش بهره مند شوید یا حتی می توانید با این کار دوربین را بلافاصه روشن کرده و از ثبت تصاویر لحظه ای خود لذت دوچندان ببرید. در پشت این محصول حرفه ای دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی و در جلوی آن دو لنز جداگانه ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت بهترین عکس های سلفی گنجانده که این ویژگی تحسین برانگیز از جمله برترین آپشن هایی می باشد که بروی یک گوشی همراه وجود داشته و بدون شک می تواند احساس رضایت زیادی را برای دارنده خود به ارمغان بیاورد.

گوشی-همراه-+HTC-U12

سایر مشخصات

به هر حال، صفحه نمایش خارق العاده ال سی دی ۶ اینچی، وضوح تصویر ۲۸۸۰X 1440 رزولوشنی، پرازنده Qualcomm هشت هسته ای با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتزی، RAM با ظرفیت ۶ گیگابایتی، باتری بسیار بزرگ ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، تکنولوژی NFC ، قابلیت بلوتوث ۵، پورت USB-C برای شارژ را نیز می توانید به دیگر شاخصه های ارزشمند این گوشی محبوب اضافه کنید. از سویی دیگر، کمپانی تایوانی اچ تی سی، این اسمارت فون قدرتمند را به باریکی ۸٫۷ میلی متری و وزن ۱۸۸ گرمی طراحی کرده و بدون اغراق قرار گرفتن این محصول در ردیف بهترین گوشی های HTC سال ۲۰۱۸ غیر قابل انکار می باشد.

نمایندگی اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی در تهران ، رسمی ترین و معتبرترین مرکز ارائه خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. انواع مدل های لپ تاپ، تبلت، گوشی و لوازم جانبی اچ تی سی در این نمایندگی مورد اطمینان به فروش رسیده و به صورت کاملأ تخصصی تعمیر می گردند. از سویی دیگر، به منظور تحقق شعار مشتری مداری و ارائه سرویس های هر چه با کیفت تر و مطلوب تر به شما کاربران گرامی، راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی  پیش و پس از فروش و نیز تعمیرات موبایل اچ تی سی در نمایندگی مجاز htc ارائه می گردند.

شما کاربران عزیز در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعاتی در مورد هر یک از محصولات این شرکت و یا تعمیرات آنها، می توانید با نمایندگی مذکور تماس مستقیم حاصل کرده و ضمن صحبت با مشاورین ما، مشکلات مربوط به دستگاه شخصی خود را برطرف نمایید.