بلک شارک 2 شیائومی در بنچمارک انتوتو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اسمارت فون بلک شارک 2 شیائومی در بنچمارک انتوتو در حالی معرفی میشود که طرفداران زیادی انتظار آن را میکشیدند. قرار بر این است که بلک شارک 2 در تاریخ 27 اسفند رونمایی شود. این در حالی است که برخی ویژگی های فنی این گوشی شیائومی پیش از موعد توسط بنچمارک منتشر شده است و ما میتوانیم برخی از این اطلاعات را در اختیار شما علاقمندان قرار دهیم. قرار است این گوشی با نام اصلی blackshark skywalker به بازار عرضه شود. همچنین میتوان از تراشه ی اسنپدراگون 855 کوالکام آن و برخورداری از رم 8 گیگابایتی آن اطمینان داشت. از دیگر اطلاعات در دسترس میتوان به سیستم عامل اندروید 9 پای این گوشی اشاره کرد. در مورد حافظه ی بلک شارک به نظر می آید با حافظه ی داخلی 128 گیگا بایتی روبرو باشیم.

نتایج تست بنچمارک نشان میدهد، گوشی هوشمند بلک شارک 2 شیائومی توانسته امتیاز 359.973 را از آن خود کند. با توجه به اطلاعات در دسترس از این گوشی میتوان حدس دیگری مبنی بر توانایی این آن برای گیمینگ زد. البته منبع دیگری یک بنچمارک دیگر از بلک شارک ۲ شیائومی نشان می دهد که با وجود خیره کننده بودن امتیازش اما خیلی پایین تر از بنچمارک لو رفته بالایی است . انتظار می‌رود نسخه‌ی دیگری با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی، از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره ببرد ولی ظرفیت حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی دیگر هنوز مشخص نیست.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4347″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

با نمایندگی تعمیرات موبایل همراه باشید

امروزه در سطح شهر مراکز تعمیر موبایل زیادی قابل رویت هست. اما همه ی این مراکز کیفیت بالایی از خدمات را به کاربران گوشی های موبایل ارائه میدهند. آیا همه ی این مراکز از امکانات و ابزار استناندارد استفاده میکنند؟ آیا کارشناسان حاضر در آن اشراف کامل به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری دارند؟ آن چه بیشتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است مراجعه به مرکز نمایندگی تخصصی است که قادر باشد در وهله ی اول شناسایی و تشخیص مشکلات و اختلالات انواع گوشی های موبایل را با دقت بالا و خطای کم انجام دهد و در نهایت با استفاده از تخصص و تجربه ی متخصصان شما بالا ترین سطح خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد.

خوشبختانه این مرکز نمایندگی تعمیرات موبایل، قادر است تمامی سرویس های تعمیرات را برای انواع گوشی های موبایل با بالا ترین کیفیت به انجام برساند. شما عزیزان میتوانید با اطمینان از بازگشت سلامت گوشی موبایل خود، آن را به این مرکز بسپارید. گفتنی ست که مرکز تعمیرات موبایل، برای تمامی خدمات خود، گارانتی های مدت دار نیز در نظر خواهد گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel orderby=”rand” items_quantity=”6″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ carousel_autoplay=”1″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =