باز کردن قفل گوشی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی یکی از قابلیت های خاصی که بر روی این گوشی های هوشمند اضافه شد،  امکان رمز گذاری آن به روش های مختلف است. این رمز گذاری ها تاثیر بسزایی در حفظ اطلاعات و حریم خصوصی شما دارد. در برخی مواقع بر اثر درگیری های ذهنی و حجم کاری بالا و یا موارد مختلف ممکن است شما هم یکی از کسانی باشید که پسورد یا الگو گوشی خود را فراموش کرده باشید. همان طور که در مقاله ای دیگر به بررسی انواع قفل موبایل پرداخته ایم در این طلب قصد داریم باز کردن انواع قفل ها را به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید. به یاد داشته باشید در  صورتی که از روش های زیر امکان باز کردن قفل گوشی را نداشتید به جهت حفظ امنیت اطلاعات گوشی خود به مرکز رسمی تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

باز کردن قفل گوشی

باز کردن قفل گوشی در انواع قفل ها

عموما کاربران راه های مختلفی را  برای در امان ماندن اطلاعات خود انتخاب می کنند که رایج ترین آن ها استفاده از الگو و پسورد می باشد. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که از این روش برای حفاظت اطلاعات خود استفاده می کنید اما رمز مورد نظر خود را فراموش کرده اید مطالعه ی مطلب زیر به شما کمک می کند تا باز کردن قفل گوشی برای شما امکان پذیر باشد.

الگو یا pattern

در صورتی که شما یکی از کاربران گوشی های هوشمند هستید در صورت فراموشی الگو خود برای باز کردن قفل گوشی از روش زیر استفاده کنید. گوشی را خاموش کرده و ۴ دکمه  home,power,back, و کلید قطع تماس را با هم چند ثانیه نگه دارید، گوشی که روشن شد چند لحظه صبر کنید تا مراحل restart انجام شود و به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردد. حال می توانید مجددا unlock pattern را تعریف کنید.

اگر شما یکی از کاربران سیستم عامل اندروید باشید می توانید به روش زیر به باز کردن قفل گوشی خود بپردازید.

زمانی که شما تا ۵ بار الگو گوشی را به اشتباه وارد کنید به صورت خودکار  پیغامی با مضمون پس از گذشت ۳۰ ثانیه مجددا اقدام به گشودن قفل گوشی نمایید مواجه خواهید شد. با تایید این گزینه انتخابی دیگر با عنوان Forgot pattern برای شما باز خواهد شد در صورت تایید این گزینه و بهره مندی از یک اکانت گوگل  و لاگین کردن آن می توانید الگوی جدیدی را  برای دستگاه خود تعریف کنید. استفاده از این اکانت مستلزم این است که از قبل گوشی خود را به اکانت گوگل متصل کرده باشید. به یاد داشته باشید در زمان استفاده از این روش لازم است گوشی شما به اینترنت دسترسی داشته باشد.

پسورد

اگر از کاربرانی هستید که از گوشی سامسونگ استفاده  می کنید می توانید از طریق کد های دستوری زیر گوشی خود را ریست کنید.

  • در قدم اول گوشی خود را خاموش کنید.
  • سیم کارت را از گوشی خارج کنید.
  • گوشی را دوباره روشن کرده و کد دستوری ستاره ۲۷۶۷ ستاره ۲۸۷۸ مربع یا کد ستاره ۲۷۶۷ ستاره ۳۸۵۵ مربع را وارد کنید.
  • در این مرحله تا ریست شدن گوشی و بازگشت دستگاه به تنظیمات کارخانه ای منتظر بمانید.
  • سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و سپس موبایل خود را روشن کنید. در صورت درخواست رمز کارخانه هشت بار صفر را وارد کنید.

تشخیص چهره  و اثر انگشت

استفاده از این نوع رمز گذاری برای گوشی های موبایل دارای بالاترین میزان امنیت می باشد. سنسور های تشخیص دهنده ی چهره و اثر انگشت دارای حساسیت بسیار بالایی هستند و با کوچکترین ناهماهنگی به درستی عمل نمی کنند. اگر از کاربرانی هستید که از این نوع رمز گذاری برای حفاظت از اطلاعات گوشی خود استفاده می کنید می توانید از در امان بودن اطلاعات خود مطمئن باشید.

نمایندگی و واحد های تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل در راستای جلب رضایت مشتریان خود تمام خدمات مورد نیاز کاربران را در بالاترین سطح کیفی ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این نمایندگی می توان به فروش انواع گوشی های هوشمند اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر اشاره کرد. ضمن آنکه شما می توانید به هنگام خرید از این نمایندگی از اطلاعات مشاوران حاضر در این مجموعه نیز بهره مند شوید. مشاوران می توانند به دلیل بهره مندی از اطلاعات تخصصی هر محصول تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند.

بهره مندی از این اطلاعات به شما کمک می کند تا متناسب با نوع نیاز و سلیقه ی خود بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید. انواع موبایل در برترین برند های محبوب دنیا در این نمایندگی به فروش می رسند. این برند ها شامل اپل ، سامسونگ، سونی، ایسوس و … می باشد. تعمیرات انواع گوشی با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در واحد تعمیرات موبایل پذیرفته می شود. تعویض قطعات انواع گوشی های هوشمند در این واحد انجام می شود، قطعات فرسوده ی این دستگاه ها در این واحد با  جایگزینی نمونه های اورجینال انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =