انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 می تواند خبر خوشی باشد برای خیلی از کاربرانی که در سال 2016 این مدل گوشی را خریداری کرده و استفاده می کنند. اندروید 8 یا اوریو قابلیت های ویژه ای از جمله اعلان های شخصی شده، تصویر در تصویر، انتتخاب متن هوشمند، و … در اختیار کاربران قرار می دهد. گلکسی 7C برای نخستین بار با اندروید 6 وارد بازار شد. تمام خصلت های یک گوشی میان رده را می توان در گلکسی 7C دید.

اما این بار کمپانی سامسونگ می خواهد که دو سال پشتیبانی اندورید را برای آن ارائه دهند و آپدیت آن را در اختیار کاربران قرار دهد. یعنی می توان گفت که نسل نوین سیستم عامل را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بی نیاز از تهیه ی گوشی جدید باشند. انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 به صورت OTA در آگست انجام خواهد گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2190″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy C7

گلکسی C7 در وزن 165 گرم با ابعاد 156.6*77.2*6.7 وارد بازار شد. این گوشی پردازنده ی اسنپدراگون 625 داشت. دو سیم کارته بود با حافظه ی داخلی 32/64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت. نوع لمس گلکسی C7 خازنی است و 16 میلیون رنگ را نمایش می دهد. این گوشی دوربین قوی با کیفیت فیلمبرداری فول اچی دی با سرعت 30 فریم در ثانیه همچنین رزولوشن 16 مگاپیکسل دارد که از نقاط مثبت آن می باشد.

اتصالات و ارتباطات این گوشی خلاصه می شود در بلوتوث، وایرلس، رادیو، وای فای، یو اس بی، NFC، GPS. گلکسی 7C از شبکه ی G4 پشتیبانی کرده و باتری آن از نوع لیتیوم یون 3300 میلی آمپر می باشد. با اینکه این گوشی دارای ویژگی های خوبی است اما انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 برای کاربران آن هیجان انگیز خواهد بود. در ادامه به بیان اندورید 8 و قابلیت های آن می پردازیم با ما همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7

اندروید 8 با نام اوریو وارد بازار شد. سیستم عامل اوریو با قابلیت های خاص و ویژه ای نظر کاربران را به خود جلب کرد. اعلان ها، قابلیت تصویر در تصویر، آیکون های تطبیق بندی، مصرف پس زمینه، قالب های صوتی و اینترنت بهتر، برنامه ی گوگل پلی پروتکت، روشن شدن سریع تر، انتخاب متن هوشمند، ایموجی های جدید از جمله قابلیت هایی هستند که سیستم عامل اوریو نسبت به نسل گذشته ی خود دارد.

انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 به کاربران نوید می دهد که می شود در گوشی خود، بخش اعلان را شخصی سازی کرد، تصویر در تصویر یا ویدئو در ویدئو مشاهده نمود(تو تصویر در یک صفحه)، تنظیم میزان مصرف آپ ها مختلف و افزایش طول عمر باتری را ایجاد کرد، امنیت گوشی در برابر بد افزار با برنامه ی گوگل پلی پروتکت به دست آورد، با هوش مصنوعی به تشخیص آدرس، نام و شماره ها و … پرداخت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر گوشی سامسونگ در تهران

تعمیر گوشی سامسونگ در تهران با استفاده از نوین ترین ابزارهای تعمیراتی و عیب یابی روز دنیا انجام می گیرد. تکنسین های خبره و آموزش دیده ی نمایندگی تعمیرات سامسونگ با توانایی بالایی که در عیب یابی تعمیر و تعویض قطعات مختلف گوشی و تبلت سامسونگ دارند، می توانند هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری گوشی سامسونگ را در کوتاه ترین زمان یافته و با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه ها بر طرف کنند.

در این نمایندگی علاوه بر خدمات تعمیر موبایل، واحدهایی برای مشاوره و فروش نیز فعالیت دارند. کاربران عزیز می توانند با مراجعه به واحد مشاوره اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه ی انواع مدل های گوشی و تبلت سامسونگ دریافت کرده سپس به واحد فروش رفته و گوشی سامسونگ مورد نظر خود را با برخورداری از گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش از قبیل تعمیر و تعویض قطعات و سرویس در محل خریداری نمایند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_grid post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”1175″ header_size=”h3″ overriding_link=”post”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]