میان رده ی ال جی x4 به زودی به بازار میرسد

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

شرکت ال جی که روزهای خیلی خوبی را در روند فروش گوشی های موبایل خود، سپری نکرده است حالا به زودی شانس خود را با تولید میان رده ای به نام ال جی x4 می آزماید. آن طور که در خبر های آمده، به این گوشی قرار است به زودی به بازار برسد. هرچند جزییان مفصلی از این گوشی ال جی منتشر نشده اما با ما باشید تا برخی از این ویژگی ها را به صورت مختصر با هم مرور کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1089″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آن چه از میان رده ی ال جی x4 در دست داریم

در میان منابع کره ای تنها چند ویژگی از ایکس 4 منتشر شده که البته هنوز نمیتوان نسبت به صحت آن اطمینان داشت . این طور که پیداست این میان رده ی کره ای، به حافظه ی رم 3 گیگا بایتی مجهز شده است، درحالی که حافظه ی داخلی آن 32 گیگا بایت میباشد. ال جی x4 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی میباشد و سیستم عاملی که از آن پشتیبانی میکند، اندروید 8 اوریو با قابلیت پشتیبانی از شبکه میباشد. این در حالی ست که اغلب اسمارت فون های تولید شده در سال 2019 در تمامی برند ها از به اندروید 9 مجهز بوده اند. بیش از این اطلاعاتی در دست نداریم و برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید تا بهار منتظر بمانیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]