احتمال معرفی اسپیکر هوشمند سیری در WWDC 2017

خبرها حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا در کنفرانس توسعه دهندگان پنجم ماه ژوئن برابر با ۱۵ خرداد، از اسپیکر هوشمند سیری در WWDC 2017 رونمایی کند. این دستگاه، دستگاهی مشابه به «آمازون اکو» است، رونمایی کند. تحلیلگر معروف، آقای «مینگ-چی کو»، پیش بینی کرده که اسپیکر هوشمند سیری ، از قابلیت های بسیاری برخوردار خواهد بود و مشخصاً سیری (Siri) را نیز درون خود دارد.

بنابر اظهارات آقای «مینگ-چی کو»، این اسپیکر هوشمند سیری ، نقطه عطفی در کیفیت صدا و قدرت پردازش کامپیوتری اپل خواهد بود و به احتمال زیاد قیمت آن از آمازون اکو و گوگل هوم بالاتر خواهد بود. البته آقای «کو» تنها کسی نیست که از تصمیمات اپل مبنی بر رونمایی از اسپیکر هوشمند سیری خبر داده است؛ ماه پیش یکی دیگر از فاش کنندگان اطلاعات گجت ها موسوم به «سانی دیکسون» هم خبر از توسعه رقیبی برای آمازون اکو در اپل داده بود.

احتمال-معرفی-اسپیکر-هوشمند-سیری-در-WWDC-2017

آخرین مراحل توسعه اسپیکر هوشمند سیری

سانی دیکسون تحلیلگری است که همواره اخبار موثقی از محصولات آینده اپل در اختیار دارد و حتی الامکان آنها را در اختیار کاربران و علاقمندان اپل قرار می دهد. سانی دیکسون در توییت اخیر خود خبر از طی آخرین مراحل توسعه اسپیکر هوشمند سیری داده است و عنوان کرده که این محصول در آینده ای نزدیک برای رقابت با اسپیکرهای اکوی آمازون روانه بازارهای جهانی می شود. 

بلندگوی هوشمند اپل با استفاده از تجربیات متخصصان و مهندسان بیتس توسعه داده شده است و دستیار سیری در آن، کمک می کند تا اپل از قافله رقابت عقب نماند. دیکسون همچنین معتقد است که کمپانی اهل کوپرتینو نسخه ای ویژه از سیستم عامل iOS را برای محصول تازه خود توسعه خواهد داد، یا این که می تواند در عوض این کار اسپیکر خود را به نمایشگر لمسی مجهز نماید.

رقیب آمازون اکو وارد خط تولید خواهد شد

خبرها حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC پنجم ماه ژوئن برابر با ۱۵ خرداد، از اسپیکر هوشمند خویش که دستگاهی مشابه به «آمازون اکو» است، رونمایی کند. کنفرانس WWDC هر ساله در ماه ژوئن به میزبانی اپل برگزار میشود و در آن از جدیدترین برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزاری اپل رونمایی میشود. به نظر می‌رسد که محصولات هوشمند خانگی جدیدترین بخش بازار را به خود اختصاص داده اند و در این بخش شرکت‌های مختلف برای ورود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این بخش که با نام اینترنت اشیاء نیز از آن یاد می شود، تمام محصولات الکترنیکی در خانه را پوشش می دهد و قصد دارد تا این وسایل را با استفاده از اینترنت به یکدیگر متصل کند. در سالهای پیش آمازون و گوگل با عرضه محصولاتی به نام اکو و هوم وارد این بازار نوپا شده بودند و اپل با وقفه ای که برای حضور در این عرصه داشت، فاصله زیادی با این شرکتها دارد. اخبار مربوط به اسپیکر هوشمند و دوربین دار اپل برای اولین بار حدود یک سال پیش منتشر شده بود، با اینحال اپل تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص نداشته است.

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل با علم به پیشروی و پرچمداری اپل در دنیای تکنولوژی، فعالیت‌های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش تولیدات اپل راه‌اندازی کرده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز خدمات مرتبط با جدیدترین محصولات عرضه شده توسط کمپانی اپل از جمله اسپیکر هوشمند سیری را دریافت نمایید. در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه‌ی تعمیر گذاشته شده‌ تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه‌های اپل را تعمیر و بازسازی کنند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی اپل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل

از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در هنگام خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نخواهد داشت اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز اپل از جمله اسپیکر هوشمند سیری اپل در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

مقالات و سوالات متداول نمایندگی تعمیرات تخصصی اپل

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از محصولات اپل را (حتی جدیدترین های موجود در بازار نظیر اسپیکر هوشمند سیری) دریافت نمایید. مقالات تعمیرگاه تخصصی اپل از طریق بخش زیر قابل دسترسی است. نمایندگی تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید. کارشناسان ما در این مرکز پاسخگوی تمامی سوالات متداول تعمیرات تخصصی اپل شما خواهند بود و در صورت نیاز جدیدترین اخبار و اطلاعات مرتبط با دستگاه های جدید اپل نظیر اسپیکر هوشمند سیری اپل را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

نمایندگی اپل

کارشناسان فنی تعمیر حاضر در نمایندگی اپل در طول دوره‌های حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. کارشناسان این مرکز، با دارا بودن کامل‌ترین و مجهزترین آرشیو محصولات اورجینال اپل، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های اپل را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. تمامی ابزارآلات موجود در نمایندگی اپل پس از آزمون و خطاهای بسیار و از میان سازگارترین تجهیزاتِ تعمیر گزینش شده‌اند. این امر به منظور حصول نتیجه‌ای رضایت‌بخش از عملیات تعمیر صورت گرفته است.