تعمیر آی سی تغذیه موبایل ال جی

آی سی تغذیه، عنوان قطعه ای در گوشی های هوشمند است که تامین ولتاژ مورد نیاز دستگاه را فراهم می کند. ساختار این قطعه بسیار ظریف است و به دلیل ارتباط با جریان برق، به شدت در معرض آسیب دیدگی و خرابی قرار دارد. نکته دیگر این که عملکرد آی سی جوری تنظیم شده که روی کلیه بخش های گوشی تاثیر می گذارد؛ این یعنی خرابی یا از کار افتادن قطعه مورد بحث، می تواند زمینه ساز بروز ایرادهای اساسی در کارکرد کلی موبایل گردد. با توجه به اهمیت بالای قطعه مورد بحث، بر آن شدیم تا با کمک کارشناسان تعمیر موبایل، اطلاعاتی را در مورد آن به شما عزیزان ارائه دهیم. این اطلاعات به شما کمک می کند که ضمن شناخت ساختار و ماهیت عملکردی آی سی تغذیه موبایل ال جی ، تعمیرات آن را در زمان مناسب انجام دهید.

با تعمیر به موقع این قطعه، از بروز مشکلات جدی تر در گوشی نیز پیشگیری به عمل خواهد آمد. مهندسین IT نمایندگی تعمیرات ال جی نیز در خدمت شما هستند تا قطعه مذکور را به شکل حرفه ای، ترمیم یا تعویض نمایند.

تعمیر آی سی تغذیه موبایل ال جی

آی سی تغذیه موبایل ال جی چگونه کار می کند؟

برد به عنوان مغز گوشی های هوشمند و هدایتگر سایر بخش های این دستگاه، از بخش های متعددی تشکیل شده که با هماهنگی با هم، عملکردهای گوشی را امکان پذیر می کنند. یکی از این قطعات، که برای تامین ولتاژ و جریان در مسیر اجرای دستور و همچنین برای حفاظت در مدار و تامین انرژی سایر آی سی ها مورد استفاده قرار می گیرد، آی سی تغذیه نام دارد. کنترل درایور بک لایت و تامین تغذیه بخش های مختلف موبایل نیز بر عهده ی این آی سی بوده و جالب تر این که، در صورت اتصالی هدفون هم همین قطعه مشکل را تشخیص می دهد.

آی سی تغذیه موبایل ال جی همچنین وظیفه کنترل کلیدهای ولوم، کلید منو، کلید پاور و در بعضی از گوشی ها کلید سایلنت و کلید های دیگر را نیز بر عهده دارد. عملکرد این قطعه به همین موارد خلاصه نشده و هدایت و کنترل  NTC  کنترل دمای CPU، پاور آمپلی فایر های RF، دوربین، باطری و… را نیز باید به وظایف آن افزود. با توجه به وظایف گسترده قطعه مورد بحث، کاملا واضح است که خرابی آن تا چه اندازه بر گوشی تاثیر خواهد گذاشت؛ به همین دلیل است که تکنسین های نمایندگی تعمیر موبایل ال جی همواره بر ترمیم به موقع آی سی تغذیه گوشی LG تاکید دارند.

تعمیرات آی سی تغذیه موبایل lg

تیم تعمیراتی نمایندگی تعمیر موبایل ال جی ، برای ترمیم آی سی تغذیه و مشکلات ناشی از خرابی این قطعه، روش های مختلفی را پیاده می کند. همکاران ما پس از باز کردن گوشی، شدت آسیب دیدگی را مشخص می کنند. سپس با توجه به میزان خرابی، تصمیم به تعمیر و یا تعویض قطعه مذکور می گیرند. البته باید بدانید که آی سی تغذیه موبایل ال جی در اغلب موارد قابل تعمیر نبوده و باید تعویض گردد.

پس از جدا کردن آی سی قدیمی، قطعه جدید با دقت و احتیاط خاصی جایگزین خواهد شد. بروز هرگونه خطا در این روند، می تواند منجر به از کار افتادن برد شده و تعمیرکار را ناچار به تعویض برد نماید. برای این که با چنین مشکلات و خطاهایی مواجه نشوید، توصیه می کنیم تعمیر آی سی تغذیه موبایل ال جی خود را به تکنسین های مجرب و دوره دیده نمایندگی تعمیرات ال جی در مرکز سخت افزار ایران واگذار نمایید.

علائم خرابی آی سی تغذیه گوشی ال جی

اگر شما بدانید که کدام مشکلات گوشی، نشانه خرابی و یا از کار افتادن آی سی تغذیه موبایل ال جی است، بدون شک می توانید اقدامات تعمیراتی را با سرعت بیشتری انجام دهید. یکی از مهم ترین علائم خرابی آی سی تغذیه، این است که گوشی به صورت ناگهانی خاموش می شود. دلیل این مساله این است که با از کار افتادن آی سی تغذیه، ولتاژ مورد نیاز به میزان کافی به برد و مدارها نمی رسد. دیگر علامتی که در تعمیر آی سی تغذیه گوشی ال جی مورد توجه قرار می گیرد، مشکلات آنتن دهی دستگاه است.

گاهی مشاهده می شود که علی رغم صحت و کیفیت مطلوب شبکه، آنتن دهی با اختلال مواجه می شود. از طرفی چون این بخش به باتری متصل می شود، خرابی آن روی باتری هم تاثیرات منفی خواهد داشت. چنانچه هریک از موارد زیر را در گوشی ال جی خود مشاهده کردید، در اولین فرصت اقدام به تعمیر یا تعویض آی سی تغذیه موبایل lg خود نمایید؛ فراموش نکنید که تداوم هریک از موارد ذکر شده، خسارات جبران ناپذیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی

بخش های مختلف نمایندگی موبایل ال جی به ابزار و تجهیزات جدید و پیشرفته ای مجهز شده اند. تعمیرات تخصصی انواع مدل های موبایل lg، تعمیرات سخت افزاری، تعمیر یا تعویض ال سی دی، ترمیم مشکلات اسپیکر، تعمیر میکروفن، تعمیرات تخصصی تاچ، تعویض گلس، تعمیرات باتری و تعویض این قطعه در صورت نیاز، تعمیرات نرم افزاری، بازیابی اطلاعات با برنامه ها و ابزار پیشرفته ، نصب، اجرا و بروزرسانی آنتی ویروس، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اورجینال و مواردی از این دست، اصلی ترین خدماتی هستند که توسط نمایندگی تعمیر گوشی ال جی به کاربران محترم این محصول ارائه می گردد. لازم است بدانید که همکاران ما در صورت نیاز به تعویض قطعات، از نمونه های اورجینال استفاده کرده و به این ترتیب، کیفیت کاری گوشی شما را تضمین می کنند.