آموزش تعویض تاچ گوشی اچ تی سی

شکستگی زودهنگام تاچ گوشی ها باعث شد تا در این مطلب به آموزش تعویض تاچ گوشی اچ تی سی بپردازیم. صفحه نمایش گوشی های امروزی مقاومت زیادی ندارند. بنابراین لزوم استفاده از گلس یا محافظ صفحه را برای ما بیشتر می کنند. شکستگی صفحه نمایش گوشی معمولا با افتادن گوشی و زمین خوردن آن اتفاق می افتد. اگر صفحه ی گوشی شما دچار آسیب دیدگی شد بهتر است برای تعویض تاچ گوشی htc به مراکز معتبر مراجعه کنید.

نکات مهم در تعویض تاچ گوشی اچ تی سی

تعویض تاچ گوشی htc کاری بسیار مهم و حساس است که باید در محیطی ایده آل انجام شود. به طور کلی تمام کاربرد گوشی از طریق صفحه ی تاچ آن عملی می شود. به یاد داشته باشید قبل از شروع به تعویض تاچ گوشی اچ تی سی حتما گوشی را خاموش کنید و پس از آن باتری را از گوشی خارج کنید. بهتر است تعمیر تاچ گوشی را با دقت انجام دهید اگر این کار به درستی انجام نشود باید هزینه ی سنگینی برای  خرید یک گوشی جدید پرداخت کنید.

شرایط تعویض و تعمیر تاچ گوشی htc

ال سی دی یا تاچ گوشی ها تنها  در دو صورت تعمیر خواهند شد اول آنکه گلس ال سی دی یعنی شیشه ی بیرونی آن شکسته باشد. دوم آنکه ال سی دی تصویر داشته باشد و تاچ گوشی فعال باشد. در صورت وجود این دو شرط شما می توانید به تعمیر تاچ گوشی htc بپردازید. تعویض تاچ گوشی معمولا هزینه ی سنگینی دارد اما در برخی مواقع که تعمیر امکان پذیر نیست ناچاریم تاچ گوشی را تعویض کنیم.

راهکارهای اولیه تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی

ریستارت

اگر تاچ دستگاه شما متوقف شد در مرحله ی اول بهترین کار ریستارت گوشی می باشد. برای این کار دکمه ی پاور را حدود ده ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. در ۸۰ درصد موارد، پس از روشن شدن مجدد دستگاه، مشکل عدم عملکرد تاچ برطرف شده است.

برنامه ها

گاهی صرفا در هنگام استفاده از یک برنامه یا نرم افزار خاص، عملکرد تاچ گوشی htc متوقف و یا دچار اختلال می شود. در این صورت، با پاک کردن برنامه ی مورد نظر، امکان دارد این مشکل برطرف شود. برای این کار، برنامه ی مورد نظر را حذف کرده و دستگاه خود را مجددا ریستارت کنید تا مشکل حل شود.

 دوره های آموزش تعویض تاچ گوشی htc

تعویض تاچ گوشی اچ تی سی کاری نیازمند تخصص و دانش کافی می باشد. این مرکز برای پرورش نیروهای متخصص اقدام به آموزش تعمیر و تعویض تاچ گوشی htc کرده است. دوره های یاد شده در دو بخش عمومی و تخصصی ارائه می شوند.

دوره تخصصی

پس از آموزش مباحث اولیه وارد بخش تخصصی می شویم. لازمه ی ورود به این دوره گذراندن دوره ی عمومی می باشد. تمام آموزش ها در این بخش توسط متخصصان انجام می شود و استفاده از به روز ترین تجهیزات به شما کمک می کند تا به صورت عملی با تعمیر و تعویض تاچ گوشی htc آشنا شوید. این دوره در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود.

دوره ی عمومی

در این دوره به آموزش مباحث اولیه می پردازیم، ارائه ی اطلاعات پایه در این زمینه به شما کمک می کند تا با تعمیرات تاچ گوشی آشنا شوید. در این بخش مباحث مختلف به صورت تئوری عرضه می شود. این دوره با بهره مندی از  برترین متخصصان برگزار می شود.

نحوه ی ثبت نام در دوره ی  آموزش تعویض تاچ گوشی htc

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها وهمچنین ثبت نام در کارگاه آموزشی از طریق راه های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در این بخش تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهند.

نمایندگی htc

نمایندگی htc  با تکیه بر دو اصل حمایت از مشتری و تضمین کیفیت توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید. نمایندگی رسمی htc  برای ارائه ی خدماتی شایسته به شما عزیزان، در زمینه ی فروش ازمشاوران برتر بهره مند می باشد. اطلاعات تخصصی این مشاوران به خریداران کمک می کند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشند. خدمات پس از فروش که شامل تعمیرات و گارانتی می باشد نیز در این نمایندگی عرضه می شود.

تعمیرات htc

تعمیرات گوشی htc  از واحد های مجزا و متخصص تشکیل شده است. با گردآوری این متخصصان در تلاش هستیم تا خدمات تعمیرات را به بهترین نحو ممکن و در مدت زمان کوتاه ارائه کنیم. تعمیرات در این مرکز به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. تمام قطعاتی که نیاز به تعویض دارند در این مرکز به صورت اورجینال ارائه می شوند. این قطعات دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. لازم به ذکر است که دستگاه ها پس از تعمیرات برای مشتری تست شده و کاملا سالم تحویل داده می شوند.