پر فروش ترین تلفن همراه

طبق گفته شرکت کانترپوینت پر فروش ترین تلفن همراه طی چندین ماه متوالی ، بار دیگر به کمپانی آمریکایی اپل رسید. جالب است بدانید گران ترین و جدید ترین مدل این کمپانی یعنی آیفون ایکس توانست به این افتخار دست یابد. حدود پنج و یک دهم درصد از تلفن‌های هوشمند فروخته شده در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی در سراسر دنیا متعلق به آیفون ایکس بوده است و آیفون ایکس پرفروش‌ترین دستگاه از نوع خود در بازه زمان یاد شده را داشت.

آیفون ایکس پر فروش ترین تلفن همراه ، نجات دهنده اپل

نتایج تحلیلی منتشر شده نشان دهنده این است که درصد فروش تلفن‌های هوشمند اپل به لطف آیفون ایکس ( پر فروش ترین تلفن همراه )، ۵ درصد بیشتر از فوریه سال گذشته می باشد. در ادامه این گزارش آمده است که پس از آیفون ایکس، به ترتیب آیفون  ۸ ، ۷ و ۸ پلاس به عنوان پر فروش ترین تلفن همراه در بازه زمانی یاد شده بوده‌اند.

نتایج این تحقیق زمانی منتشر شده است که بسیاری از مفسران بر این ادعا هستند که فرایند تولید انبوه آیفون ایکس به دلیل کاهش تقاضا در میان خریداران، باعث کاهش سهام شرکت اپل در ماه‌های آتی خواهد شد. این کمپانی اپل تصمیم دارد تا فردا گزارش مالی سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۸ خود را اعلام کند. همین مسئله باعث نگرانی بسیاری از سهام داران این شرکت در مورد میزان فروش آیفون ایکس شده است. به هر روی پر فروش ترین تلفن همراه سال برای آیفون ایکس دور از انتظار نبوده و باعث تعجب نیست که چرا پر فروش ترین تلفن همراه  باز هم به این شرکت آمریکایی رسید.

آینده اپل در گرو آیفون ایکس

در صورت حقیقت داشتن نتایج تحقیقات پر فروش ترین تلفن همراه ، می‌توان به آینده شرکت اپل و آیفون‌های این کمپانی امیدوار بود. اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از ۳ مدل تلفن هوشمند با سایزهای ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۵ اینچ رونمایی کند. در این میان، نسخه جدید آیفون SE نیز قرار است با قابلیت‌های سخت افزاری جدید و با طراحی مشابه نسل قبل در ماه‌های آینده آماده فروش شود.

نمایندگی اپل و واحد های تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، واحد تعمیرات اپل را به صورت بخش های تفکیک شده و تخصصی راه اندازی کرده است . این مرکز در راستای تحقق هدف ارائه بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از مدرنترین تجهیزت انجام میدهد . لازم به ذکر است ، این ابزارآلات تعمیر توسط مجرب ترین کارشناسان فراهم و خریداری شده اند . ضمنا نمایندگی اپل با ورود ابزارآلات مدرن سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه ها دارد . از این رو کادرفنی این مرکز با ارائه جدیدترین تجهیزت بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینمایند.

تعمیرکاران نمایندگی اپل قادر به رفع ایراد دستگاه هایی هستند که سایر مراکز از انجام آن ناتوانند . از این رو شما عزیزان میتوانید با آسودگی خیال نسبت به دریافت خدمات از این مرکز اقدام نمایید . ضمنا چنانچه با هر سوال و مشکلی درزمینه مشکلات نرم ‌افزاری آیفون ۸ مواجه شدید میتوانید با کادرمجموعه مشورت نمایید .

نمایندگی تعمیرات موبایل / نمایندگی تعمیرات ایسوس / نمایندگی تعمیرات اپل / نمایندگی تعمیرات اچ تی سینمایندگی تعمیرات ال جی / نمایندگی تعمیرات سامسونگ / نمایندگی تعمیرات سونی / نمایندگی تعمیرات هوآوی