[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی htc در شهرستان ها

نمایندگی htc در شهرستان ها به تعمیر و رفع ایراد دستگاه معیوب شهرستانیهای عزیز مبادرت می ورزد. عیب یابی و ریکاوری موبایل و تبلت توسط مجربترین کارشناسان که چندین سال تجربه کاری دارند انجام میگردد . جهت جلوگیری از آسیب به بخشهای مختلف دستگاه باید پروسه تعمیر با رعایت اصول ترمیم دستگاه با بهترین کیفیت انجام گردد . کلیه محصولات تولیدشده توسط شکت اچ تی سی چنانچه به هردلیل دچار آسیب شوند حتما باید به دست تعمیرکار مجرب سپرده شوند .

کادرفنی نمایندگی htc در شهرستان ها علاوه بر تسلط بر نحوه کارکرد محصولات این کمپانی درزمینه قطعات تشکیل دهنده دستگاهها نیز اطلاعات دارند . کارشناسان متبحر نمایندگی htc در شهرستان ها با تسلط بر علم روز در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص داده و بهترین راه را برای تعمیر برمیگزینند . مرکز تعمیرات htc  امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را مهیا ساخته است . این مژده را به کاربران شهرستانی htc  میدهیم که دیگر دغدغه ای برای تعمیر نشدن دستگاه خود نخواهند داشت

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”31885″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

آیا نمایندگی اچ تی سی در شهرستان ها شعبه ی فعال دارد؟

نمایندگی htc در شهرستان ها دارای شعبه ی فعالی نیست. سیستم خدمت رسانی این مجموعه به صورت غیرحضوری و وابسته به شعبه ی مرکزی اچ تی سی در تهران شکل گرفته است. البته این مسئله به هیچ عنوان جلودار کیفیت سرویس دهی نمایندگی اچ تی سی در شهرستان ها نمی باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی مراحل تعمیر و بازیابی محصولات اچ تی سی براساس پارامترهای استاندارد طی شوند. در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوبی در ساختار موبایل و تبلت اچ تی سی، پروسه ی جایگزینی با استفاده از نمونه های اورجینال پدید می آید. اصالت و کیفیت این قطعات جدید با ارائه ی گارانتی های معتبر اثبات می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیر موبایل اچ تی سی در شهرستان ها

موبایل های اچ تی سی مانند سایر موبایل های موجود در بازار گاها با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی رو به رو می شوند. ترمیم و تعمیر این مشکلات باید تحت نظر کارشناسان مجرب صورت پذیرد تا هیچ گونه افت کیفیتی در گوشی تعمیر شده دیده نشود. متاسفانه مراجعه به مراکز تعمیراتی ناشناس نه تنها درصد بازگشت اختلالات گوشی های همراه را به شدت افزایش می دهد، بلکه می تواند کیفیت کلی  ساختار دستگاه را در حدی از بین ببرد که تعمیر موبایل غیر ممکن شود.

تعمیر گوشی اچ تی سی را به نمایندگی رسمی برند اچ تی سی بسپارید تا با خیالی آسوده بار دیگر از قابلیت های گوشی معیوب استفاده کنید. نمایندگی اچ تی سی در شهرستان ها در رفع مشکلاتی چون خرابی تاچ، شکستگی ال سی دی، سوختگی مدارهای شارژ، ناکارآمدی مین برد، از کار افتادن دوربین و اختلالات ساختاری باتری موبایل های قدیمی و جدید اچ تی سی در کنار شماست.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”2478″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر تبلت اچ تی سی در شهرستان ها

اگر در یکی از شهرستان های کشور عزیزمان سکونت دارید و به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری تبلت اچ تی سی مورد استفاده ی خود می باشید؛ با نمایندگی رسمی اچ تی سی تماس حاصل فرمایید. نمایندگی htc در شهرستان ها امکانی را فراهم ساخته است که طی مدت زمان کوتاهی بتوانید از کلیه ی عیوب و مشکلات احتمالی ریز و درشت تبلت های اچ تی سی رهایی بیابید.

خاطرنشان می نماییم که تمامی خدمات و سرویس های نمایندگی اچ تی سی در شهرستان ها همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند. رفع مشکلات مرتبط با روشن نشدن تبلت، از کار افتادگی اسپیکر تبلت، ناکارآمدی بخش تاچ تبلت، خرابی های دوربین های تبلت و دیگر ایرادات فنی تبلت های اچ تی سی به بهترین شکل ممکن در نمایندگی رسمی اچ تی سی میسر است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های نمایندگی htc در شهرستان

مهمترین خصوصیات نمایندگی htc در شهرستان ها عبارت است از : این مرکز با بکارگیری مجربترین کارشناسان توانسته کیفیت خدمات تعمیر را به سطح قابل قبولی و مطابق با اخرین متد جهانی برساند . کادر فنی ما با ارائه خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته اند دست مراکز نامعتبر را از فعالیت کوتاه کنند .

برخی از مهمترین ویژگیهای کارشناسان نمایندگی htc  در شهرستان بدین شرح میباشد : پویایی ، فراست ، خلاقیت ، خبرگی و تسلط بر دانش روز . مدیریت مرکز تعمیرات htc  با برنامه ریزی دقیق و مدیریت اصولی توانسته تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در نمایندگی رسمی htc  پیاده‌ کند .

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات htc  و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از دیگر ویژگیهای نمایندگی htc در شهرستان ها است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراحل ارسال کالا به نمایندگی htc در شهرستان

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text dividers=”false”]

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی htc در شهرستان ها.
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی htc در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی htc در شهرستان ها پس از دریافت کالا.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text dividers=”false”]

  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی htc در شهرستان ها ، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی htc در شهرستان ها.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی htc و واحدهای تعمیرات htc

کادر فنی نمایندگی htc در شهرستان ها در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات اچ تی سی میپردازند . کارگاههای فنی این مرکز در قالبی مجزا راه اندازی شده اند . به همین دلیل هنگامیکه کاربران تبلت با افت عملکرد دستگاه مواجه شدند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . مجزا بودن واحدها موجب میگردد کارشناسان تمامی دقت و توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول نمایند .

همین امر موجب میگردد کیفیت عملکرد پرسنل نمایندگی htc در شهرستان ها قابل مقایسه با دیگر تعمیرگاهها نباشد . نمایندگی تعمیرات اچ تی سی با مدّنظر قرار دادن دو هدف کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان فعالیت میکند . لازم به ذکر است ، خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مرکز کنترل میگردد .

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_carousel post_type=”services” items_quantity=”2″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_arrows_offset=”1rem” carousel_autoplay=”1″ columns_number=”2″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel items_quantity=”4″ items_layout=”1667″ columns=”4″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]