مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی

مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی چیست ؟ در این مطلب سعی داریم پاسخگوی این سوال باشیم . شما عزیزان با مطالعه این بخش میتوانید تصمیم بگیرید که حاضر به خرید موبایل از برند اچ تی سی هستید یا خیر . موبایلهای اچ تی سی دارای ویژگی های خوب و جدیدی هستند. هر گوشی هوشمند دارای عیبها و مشکلاتی است . در این بخش تعدادی از عیب ها و مشکلات گوشی HTC را ذکر کرده ایم . گوشیهای HTC دارای طراحی زیبا و امکانات خوبی میباشند .

اما مستحضر هستید که ، هیچ موبایلی بدون نقص و اشکال نیست. ضغیف بودن سیگنال LTE، خود به خود صدا دادن گوشی ، ضعیف بودن طول عمر باطری ، متصل نشدن به وای فای و افت سرعت آن ، هنگ کردن و کند شدن گوشی ، کار نکردن دوربین و یا بی کیفیت و خراب شدن عکسها ، بیش از حد داغ شدن گوشی ، خراب شدن و کار نکردن برخی نرم افزارها .

نشنیدن صدای طرف مقابل هنگام مکالمه،ضبط نشدن صدا هنگام ضبط کردن ، نچرخیدن خودکار صفحه نمایش ، خاموش شدن خود به خودی گوشی از جمله مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی است . در بخش بعدی سعی داریم به توضیح مهمترین مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی و راههای رفع آن بپردازیم . با ما همراه باشید .

مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی

برخی مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی

داغ شدن گوشی

ازجمله مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی بیش از حد داغ شدن است .خاطرنشان میسازیم که همه موبایلها در چند روز ابتدایی خیلی سریع داغ میشوند . دلیل این امر آن است که در روز های ابتدایی زیادتر از حد معمول از گوشیتان استفاده میکنید . ضمنا گوشی در حال دانلود نرم افزارها در پس زمینه میباشد که باعث داغ شدن گوشی میگردد. چنانچه پس از یک هفته بدون اینکه کار زیادی از گوشی بکشید موبایل همچنان داغ بود میتوان گفت گوشی یک مشکل جدی دارد.

راه حل رفع این مشکل عبارت است از : در ابتدا با نگه داشتن دکمه Power سعی کنید گوشی را مجددا راه اندازی کنید. همچنین میتوانید موبایل را خاموش کنید و کارت حافظه را در بیاورید .زیرا برخی مواقع کارتهای حافظه مشکلاتی را به وجود می آورند. اگر مشکل حل نشد میتوانید یکبار تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه بازگردانید . درصورتیکه مشکل برطرف نشد بهتر است به نماینگی رسمی HTC مراجعه نمایید .

عدم اتصال به وای فای

یکی دیگر از مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی عدم اتصال به وای فای میباشد . درواقع بسیاری از گوشیها این مشکل را دارند. در ابتدا باید ببینید که گوشی به شبکه خاصی وصل نمیشود ؟ یا اینکه وصل میشود و سرعت آن پایین است و نوسان دارد.در این هنگام باید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید . ببینید که آیا مشکل تان حل شده است یا خیر. اگر باز هم به شبکه مورد نظرتان وصل نشدید، به قسمت Setting> Wi-Fi بروید . در آنجا انگشت خود را بر روی شبکه مورد نظر تان چند ثانیه نگه دارید .

سپس گزینه Forget Network را بزنید . مجددا وای فای خود را خاموش کنید . پس از چند ثانیه روشن کنید و به شبکه مورد نظرتان وصل شوید. اگر با این کار هم مشکل تان حل نشد، میتوانید از نرم افزار WiFi Analyzerاستفاده کنید .و کانال اتصالی خود را تغییر دهید . سپس یک کانال خلوت تر انخاب نمایید.

هنگ کردن گوشی

هنگ کردن گوشی یکی دیگر از مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی محسوب میگردد .اغلب کاربران با این مشکل مواجه شده اند که گوشی کند شده یا کاملا از کار افتاده است . با انجام دادن کار های زیر میتوانید این مشکل را برطرف نمایید . ابتدا دکمه پاور را چند لحظه نگه دارید . سپس گزینه Restart را انتخاب کنید.

چنانچه این صفحه برای شما باز نشد، دکمه پاور و کم کردن صدا را همزمان فشار دهید تا گوشی تان مجددا راه اندازی شود. درصورتیکه همچنان مشکل پابرجا بود، موبایل را خاموش نمایید . سپس کارت حافظه تان را در بیاورید و دوباره آن را سر جایش قرار دهید و گوشیتان را روشن کنید.

نمایندگی اچ تی سی و واحد های تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی اچ تی سی ، واحد های تعمیرات اچ تی سی را به صورت پارتهای مجزا راه اندازی کرده است . این واحدها به ابزارالات درجه یک و مدرن تجهیز شده است . طراحی پارتهای تعمیر به شکل تفکیک شده موجب گشته تعمیرکاران در هر پارت به رفع ایراد یک دستگاه بپردازند .بدیهی است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مجموعه میگردد . به دلیل مجزا بودن کارگاههای فنی مرکز ، کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیر دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند .

تمامی تعمیرات در این مرکز براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده روز دنیا انجام میگردد . کارشناسان ما با تسلط بر مشکلات رایج در گوشی اچ تی سی به بهترین شکل اقدام به رفع ایرادهای پیش آمده در آن مینمایند . مهمترین رسالت نمایندگی اچ تی سی این است که کاربران بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند .

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /