تعمیرات-آیپاد-اپل

تعمیرات آیپاد اپل

تعمیرات آیپاد اپل در این مرکز با توجه به ساختار نسبتاً منحصر به فرد این محصول، با پیاده سازی راهکارهایی انجام می پذیرد. کارآیی این دستگاه ها طی آزمون و خطاهای بسیار به تأیید رسیده است و از تأثیر آنها در کیفیت عملکرد دستگاه اطمینان حاصل شده است.

بعلاوه، جهت کسب نتیجه هر چه بهتر، تعمیرات آیپاد اپل در این مرکز به دست تیمی از مهندسان خبره و کاربلد انجام میگیرد. تعمیرات آیپاد با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می پذیرد. دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با ترمیم، بهسازی، ارتقا و تعمیر آیپاد اپل را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیر آیپاد

نمایندگی تعمیر آیپاد برای تعمیر انواع آیپاد ها اعلام آمادگی می کند. با توجه به ساختار پیچیده و حساس آیپاد ها نمی توانیم برای تعمیر آنها از هر مرکزی درخواست کمک کنیم. همان طور که می دانید آیپاد دستگاه پخش صوتی دیجیتال شرکت اپل است. آیپاد محبوبترین دستگاه پخش موسیقی دیجیتال همراه ‌است. تیم متخصص تعمیرات در نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل برای تعمیر این محصول نه تنها از دانش و تجربه خود استفاده می کند، بلکه با در اختیار داشتن پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ابزار و تجهیزات می تواند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تمام آیپاد ها را شناسایی و مرتفع سازد.

به وضوح می گوییم که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل قادر به تعمیر دستگاه هایی هستند که سایر تعمیرگاه ها از انجام آن ناتوانند. لازم به ذکر است خدمات رسانی به کاربران تحت کنترل و نظارت مدیریت مجموعه است و هرگز سهل انگاری در خدمات رسانی وجود نخواهد داشت.

تعمیر آیپاد کلاسیک

هر چند آیپاد کلاسیک پس از عرضه در سال 2001 به یکی از ستارگان بی‌مانند اپل در بازار بدل شد، اما امروز که تولید آن متوقف شده است، دنیای دیگری را تجربه می کند. شاید هنوز هم بتوان تنها نقطه‌ قوت آیپاد کلاسیک را حافظه‌ 160 گیگابایتی آن دانست؛ آخرین آیپاد کلاسیک که در سال 2009 معرفی شد، دارای حافظه‌ 160 گیگابایتی بود که قادر بود 40,000 قطعه‌ موسیقی را در خود جای دهد.

اگر در آن دوران یکی از این آیپاد های کلاسیک را خریداری کردید و اکنون نیازمند دریافت خدمات تعمیراتی برای آن هستید، می توانید به نمایندگی تعمیرات آیپاد مراجعه کنید و دیگر نگران هیچ موضوعی نباشید. همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیپاد کلاسیک شما در نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل حل می شود و حتی تجهیزات لازم برای تعویض قطعه نیز در این نمایندگی فراهم است.

تعمیر آیپاد شافل

شافل کوچکترین مدل از خانواده آیپاد های اپل است. این آیپاد با دو گیگابایت حافظه فلش و ۱۵ ساعت عمر باتری تولید و عرضه شده است. آیپاد شافل صفحه نمایش ندارد. نمایشگر سنجش باتری در پشت آیپاد شافل قرار دارد و ۱۲٫۵ گرم وزن دارد. آیپاد شافل به وسیله USB 2 به کامپیوتر متصل می‌ شود. تعمیر آیپاد شافل یک نمونه از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات آیپاد است.

برای اجرای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه باید ساختار درونی و انحصاری آن را به خوبی بشناسیم و با توجه به آن تعمیر را انجام دهیم. تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل با ساختار این مدل از آیپاد ها به خوبی آشنا هستند و مطمئن ترین خدمات را ارائه می دهند.

تعمیر آیپاد تاچ

آیپاد تاچ هم در خانواده آیپاد ها حضور دارد. این آیپاد قابلیت ‌هایی همچون اجرای اکثر فایل های چندرسانه‌ای و انواع کتاب‌های الکترونیکی و بازی ‌ها و نرم‌افزار های مربوط به سیستم عامل iOSرا دارد. اولین نسل از این محصول توسط شرکت اپل در تاریخ ۵ سپتامبر سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی و عرضه شد.

بدیهی است که نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل مسئولیت تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری آیپاد تاچ را نیز بر عهده می گیرد. این نمایندگی با دسترسی به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات، با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.

تعمیر آیپاد نانو

آیپاد نانو نمونه ای دیگر از محصولات خانواده آیپاد های اپل است. این محصول در حقیقت به عنوان جایگزینی برای آیپاد مینی معرفی شده است. آیپاد نانو در کنار اینکه موسیقی پخش می کند، تصویر هم نمایش می دهد.آیپاد نانو از حافظه فلش با ظرفیت‌های ۸ و ۱۶ گیگابایت استفاده می کند.

تعمیر آیپاد نانو نمونه ای دیگر از خدمات نمایندگی تعمیرات آیپاد است. برای تعمیر آن ابتدا تمام بخش های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه بررسی می شود و با توجه به ایراد و اختلال موجود مسیر تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

مشکلات رایج آیپاد اپل

آیپادهای اپل نیز مانند سایر محصولات این کمپانی محبوب از کیفیت ساختاری بی نظیری برخوردارند که به ندرت دچار اختلال می شوند. اما مسلما این دستگاه های پخش موسیقی مصون از خرابی نبوده و ممکن است در اثر بی احتیاطی های کاربران با خرابی های گوناگونی دست و پنجه نرم کنند. برخی از مشکلات رایج آیپاد های اپل عبارتند از:

خرابی اسپیکر آیپاد اپل

بزرگ ترین مشکلی که تعمیر آیپاد اپل را به امری ضروری تبدیل می کند، خرابی اسپیکر آن است. البته باید مطمئن شوید که تداخلات نرم افزاری پیش پا افتاده ای دلیل خرابی اسپیکر آیپاد نباشند. بهتر است ابتدا تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و ترجیحا یک بار از قدرت ریستارت کردن استفاده نمایید. اگر همچنان مشکل از کار افتادگی اسپیکر حضور داشت؛ با ما در نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل تماس حاصل فرمایید. مرکز تعمیرات آیپاد اپل جهت تعمیر و یا تعویض اسپیکرهای تعبیه شده در این دستگاه ها از روش های استاندارد و اصولی بهره می برد تا هیچ گونه افت کیفیتی پس از انجام مراحل ترمیم و بازیابی شامل حاصل دستگاه نشود.

ناکارآمدی تاچ آیپاد اپل

کارایی دستگاه های بدون دکمه و مدرنی چون آیپاد بر پایه ی کارایی تاچ طراحی شده اند. خرابی این بخش از آیپاد به طور کلی استفاده از قابلیت های فنی دستگاه را غیر ممکن می سازد. عموما این اصابت ضربه است که به خرابی تاچ می انجامد. اما همواره احتمال بروز ایرادات نرم افزاری در راستای خرابی تاچ نیز وجود دارد. از طرفی فراموش نکنید که استفاده از حجم بسیار کم آیپاد در کارایی تاچ آن تاثیرگذار است. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل حل شدنی است.

شکستگی ال سی دی آیپاد اپل

ضربه و آب خوردگی دو مورد از مسائلی هستند که به خرابی ال سی دی آیپاد اپل ختم می شوند. گاهی امکان دارد خرابی ال سی دی آیپاد با شکستگی و نمایان شدن ترک های مختلف در معرض دید قرار گیرد. اما در برخی موارد تنها شاهد نور بسیار کم صفحه ی نمایشگر سیستم خواهید بود. در چنین شرایطی تاریکی بیش از اندازه ی تصاویر صفحه نمایش دستگاه به هیچ عنوان با تنظیمات برطرف نخواهد شد. این دسته از خرابی ها در صورت تداوم موجب گسترش خرابی و سرایت آن به دیگر اجزای نمایشگر آیپاد می شوند.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای تعمیر و تعویض ال سی دی آیپادهای مختلف می باشد. استفاده از نمونه های اورجینال در صورت ضرورت تعویض ال سی دی معیوب اصلی ترین اولویت نمایندگی تعمیرات آیپاد است که در راستای خدمت رسانی و مشتری مداری ارائه می شود.

روشن نشدن ناگهانی آیپاد اپل

شاید از نظر کاربر هیچ چیز بدتر از روشن نشدن کلی دستگاه های دیجیتالی نباشد. این معضل دارای علل متفاوتی است. اولین موردی که در پیدایش مشکل روشن نشدن آیپاد اپل دست دارد، خرابی کابل شارژ سیستم است. اگر چند سالی می شود که از یک کابل شارژ استفاده می کنید، احتمالا وقت آن رسیده است که شارژر مورد استفاده را تعویض نمایید. اما در صورتی که هیچ مشکل خاصی در شارژر وجود ندارد، باید ریشه ی معضل روشن نشدن آیپاد تحت نظر کارشناسان مجرب مشخص شود.

اختلالات صفحه ی نمایش، خرابی باتری و دکمه ی پاور از سری دلایلی هستند که در روشن نشدن آیپاد موثر می باشند. نمایندگی تعمیرات آیپاد اپل کلیه ی ایرادات هر یک از آیپادهای اپل را در سطح کیفی بی نظیری از بین می برد.

خدمات واحد تعمیرات آیپاد اپل

خدمات واحد تعمیرات آیپاد اپل منحصر به مورد خاصی نیست و رفع تمامی اشکالات و اختلالات پیش آمده در این دستگاه (آیپاد مینی، آیپاد‌ شافل، آی‌پاد نانو، آیپاد تاچ و آی پاد کلاسیک) را شامل می گردد. برخی از سرویس های ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

  • رفع مشکل عدم دسترسی به آیپاد
  • رفع اشکالات مربوط به دکمه هوم آیپاد
  • تعمیر اشکالات پیش آمده ناشی از آبخوردگی آیپاد
  • رفع اشکالات نرم افزاری آیپاد
  • رفع اشکال کار نکردن تاچ آیپاد
  • تعمیر شکستگی دکمه هوم آیپاد

تعمیرات آیپاد اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات آیپاد اپل با کادری منسجم و متخصص تشکیل شده است. این مرکز در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خویش را در زمینه آموزش کاربران، عرضه لوازم جانبی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری آیپاد اپل تأمین ‌نماید. همچنین کمبود نبود نمایندگی های مجاز اپل در ایران را رفع کند.

کارشناسان مرکز تعمیرات آیپاد اپل در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم این محصول تخصص داشته و -در هر زمینه ای- تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات در کنار مشتری خواهند بود. دیگر واحدهای تعمیرات موبایل اپل در بخش زیر معرفی می گردند.