آموزش تعمیرات ایسوس

آموزش تعمیرات ایسوس با جدیدترین روشهای علمی در مرکز سخت افزار ایران انجام میگردد. تدریس تعمیرات موبایل و تبلت با شناسایی اصولی و علمی دستگاه شروع شده و دانشجویان با نحوه بازیابی این دستگاهها آشنا میشوند. همه قسمتهای دستگاه به صورت کاملا عملی توسط دانشجو بررسی و نحوه ایراد یابی آموزش داده میشود . آموزش تعمیرات ایسوس بسیار مفهومی است . آنالیز ایرادات و رفع آنها در کارگاه مجهز توسط اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه ای به صورت کاملا عملی توضیح داده میشود.

هزینه ثبت نام در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس با قیمتی مناسب از کاربران اخذ میگردد . ضمنا کارآموزان میتوانند مطمئن باشند که پس از اتمام دوره های مرکز سخت افزار ایران سریعا به چرخه کار میپیوندند . لازم به ذکر است ، کارآموزان درصورت تمایل میتوانند پس از به پایان رساندن دوره در کارگاههای این مرکز مشغول به فعالیت شوند .

آموزش-تعمیرات-ایسوس

آموزش تعمیر موبایل ایسوس

عصر تکنولوژی نیاز به شغل تعمیرات موبایل را به شدت افزایش داده است. البته برای حضور در این شغل باید به صورت مداوم دانش تعمیراتی خود را آپدیت نمود. دوره های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس براساس تکنیک های نوین روز دنیا شکل می گیرد. مدرسین این مجموعه با استفاده از تجهیزات فنی استاندارد، کلیه ی مراحل بازیابی کارایی موبایل های ایسوس را تدریس می نمایند.

یکی از اصلی ترین مباحث آموزشی در کلاس های تعمیرات موبایل  asus، بازیابی و تعویض قطعات حساسی چون آی سی هاست. در این میان معرفی نحوه ی صحیح کار با ابزارآلات مختلفی چون دستگاه اولتراسونيک، هويه SMD، پمپ باد، منبع تغذيه، هيتر (هویه هوای گرم)، قلع کش (سیم قلع کش)، سيم لحيم، روغن لحيم، لوپ رومیزی (میکروسکوپ)، گيره روميزی نیز ارائه می گردد. درنهایت باید به این نکته اشاره نماییم که کارآموزان پس از اتمام دوره موفق به دریافت مدرک علمی معتبر هستند تا حضوری پر رنگ در حوزه ی تعمیرات موبایل داشته باشند.

آموزش تعمیر تبلت ایسوس

همان گونه که می‌دانید شرکت های تولید کننده دستگاه‌های دیجیتال از جمله تبلت های هوشمند روز به روز در حال ارتقا فناوری‌های بکاررفته در تولیدات خود می باشند. این موضوع به روز رسانی مداوم دانش تعمیرکاران  را الزامی می نماید. به طور کلی جهت موفقیت در بازار تعمیرات، نیاز به تخصص و دانش بالایی وجود دارد که جز با مطالعه، افزایش اطلاعات و حضور در دوره‌های تخصصی امکان‌پذیر نیست. در این راستا مرکز آموزش تعمیرات ایسوس مناسب ترین گزینه ی انتخابی است.

مباحث و سرفصل های دوره های آموزشی این مجموعه دو بخش نرم افزار و سخت افزار تبلت های ایسوس را دربرمی گیرد. این مباحث توسط مدرسین حرفه ای و تعمیرکاران با تجربه به زبانی ساده و روان تدریس می شوند. پس از گذشت چند جلسه کارآموزان به طور کامل با آنالیز برد اصلی تبلت، عیب یابی بخش سیم کارت، رفع ایرادات ال سی دی، تاچ، دوربین و مدارهای داخلی و دیگر اشکالات قابل تصور در انواع تبلت های ایسوس آشنا خواهند شد. لازم به ذکر است که، تمامی مطالب آموزشی در دوره های کاربردی مرکز آموزش تعمیرات ایسوس بر اساس پارامترهای اصولی و استاندارد ارائه می گردند تا کارآموزان گرامی پس از گذراندن دوره های آموزشی قادر به رفع کلیه ی عیوب تبلت های ایسوس در بالاترین سطح کیفی ممکن باشند.

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس همواره به عنوان اولویت اول کاربران برای دریافت خدمات آموزشی مطرح بوده است . از مهمترین ویژگیهای این مرکز میتوان به پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره ، معرفی به خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی ، اعطای مدرک مرکز سخت افزار ایران و پشتیبانی قطعات کارآموزان بعد از دوره اشاره کرد .

آموزش تعمیر موبایل و تبلت زیر نظر تعمیرکار موبایل بصورت اختصاصی و ویژه بازار کار تدریس میشود. کارگاههای آموزش تعمیرات ایسوس مجهز به تجهیزات بروز در تعمیر موبایل و تبلت میباشد . کارآموزان با شرکت در این دوره ها که زیر نظر تعمیرکار حرفه ای برگزار میشود، بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست می آورند. آموزش تعمیر گوشیهای هوشمند شامل اموزش نرم افزار موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل است .

سوالات متداول کاربران مرکز آموزش تعمیرات ایسوس

هزینه ی شرکت در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس چه قدراست؟

هزینه ی شرکت در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس بسته به دوره ی انتخابی کارآموز متغیر است. چراکه هر یک از دوره های تخصصی و عمومی تعمیرات موبایل و تبلت به ابزارآلات متفاوتی نیاز خواهد داشت. برای اطلاع از شهریه ی هر دوره با واحد پشتیبانی مرکز آموزش تعمیرات ایسوس تماس حاصل فرمایید.

تاریخ دقیق برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات ایسوس چه زمانی است؟

زمان برگزاری کلاس‌های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس بسته به پر شدن ظرفیت هر کلاس، قابل تغییر است. جهت اطلاع از زمان دقیق برگزاری هر دوره با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات ایسوس در تماس باشید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

دوره های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس به کدام یک از محصولات این برند اختصاص دارند؟

دوره های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس به دو بخش کلی موبایل و تبلت های هوشمند ایسوس تقسیم می شود. چراکه بازار کار تعمیرات در دو حوزه ی موبایل و تبلت همواره رونق داشته و کارآموزان می توانند پس از دریافت مدرک دوره های این مرکز بلافاصله کسب درآمد داشته باشند.

کدام یک از دوره های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس برای حضور کارآموزان ساکن در شهرستان مناسب است؟

مرکز آموزش تعمیرات ایسوس امکانی را فراهم دیده است که بتوان دوره های عمومی و تخصصی را به صورت فشرده نیز انتخاب کرد. این دوره های فشرده برای کارآموزان شهرستانی طراحی شده اند تا آن ها بتوانند در مدت زمان کوتاهی مراحل یادگیری تعمیر موبایل و یا تبلت ایسوس طی کنند.

رفع چه نوع مشکلاتی در دوره های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس تدریس می شوند، سخت افزاری یا نرم افزاری؟

در دوره های تعمیر تبلت و موبایل ایسوس رفع تمامی ایرادات و مشکلات احتمالی این تجهیزات آموزش داده می شوند. گستره ی مباحث و سرفصل های تدریس شده در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس بسیار وسیع بوده و تمامی مشکلات ریز و درشت سخت افزاری و نرم افزاری در موبایل ها و تبلت های هوشمند ایسوس را در بر می گیرد.

آیا مباحث کلاس های مرکز آموزش تعمیرات ایسوس تنها برای افزایش سطح علمی کارآموزان مبتدی برنامه ریزی می شوند؟

خیر، اگر از تعمیرکاران و تکنسین های محصولات ایسوس هستید و با روند ترمیم و بازیابی برخی از موبایل ها و تبلت های ایسوس آشنایی دارید، می توانید در دوره های تخصصی مرکز آموزش تعمیرات ایسوس حضور بیابید. با گذراندن این دوره ها اطلاعات شما به روز رسانی خواهد شد. چراکه همواره ایسوس محصولات جدیدی روانه ی بازار می کند که دارای جنبه های تعمیراتی منحصر به فرد و متفاوتی است.

دوره ی تخصصی تعمیرات ایسوس

با پیشرفت تکنولوژی روشهای تعمیر نیز تغییر میکنند . به همین دلیل مرکز آموزش تعمیرات ایسوس برای تعمیرکاران اقدام به راه اندازی دوره تخصصی کرده است . تکنسینها پس از اتمام این دوره صاحب دانشی به روز خواهند شد . برخی از مباحثی که در این دوره ارائه میگردد عبارتند از : طریقه تعویض جک صدا . تعویض سوکت رم . تعویض سوکت سیم کارت . آموزش تعمیر قسمت تغذیه موبایل . هیترگیری بورد. تست جریان کشی. رسوب زدایی با تینر و آلتراسونیک.

شوک دادن باتری. تست تغذیه قطعات موبایل. سیم کشی مدار قطع شده با سیم لاکی. تست افت ولتاژ. آموزش بررسی عیوب پردازنده CPU‌ تبلت. تدریس ولتاژ گیری بخش سیم کارت در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس.تدریس عیب یابی بخش حافظه و پروگرام کردن سخت افزاری.

آموزش ریبال کردن تمامی IC های تخصصی شامل: چسبی و دو طبقه و معمولی و MICRO IC.آموزش و تعمیرات تبلت بوسیله روشهای نوین و علمی: جریان کشی٬ ولتاژگیری٬ مسیریابی، CUT LINE٬TEST POIN. آموزش و عیب یابی و تعمیرات تبلت توسط SPECTRUM ANALYZER , OSCILLOSCOPE , SIGNAL GENERATOR ,GSM TESTER.

آموزش نکات مهم در تعمیر ایسوس

اساتید و کادرمجرب مرکز آموزش تعمیرات ایسوس مهمترین اصول در ریکاوری موبایل و تبلت را به کارآموزان می آموزند . مدرسین این مجموعه پس از موفقیت در آزمونهای متعدد علمی و ارزیابیهای متعدد برای فعالیت استخدام شده اند . این افراد طی سال ملزم به گذراندن دوره های اموزشی زیرنظر اساتید بین المللی هستند . به همین دلیل کارآموزان پس از شرکت در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس با نوینترین روشهای بازیابی موبایل و تبلت اشنا میشوند .

در آموزش تعمیر تبلت کارآموزان علاقمند عیب یابی بخش سیم کارت (تبلت)، آنالیز مین برد تبلت و عیوب مرتبط به برنامه ریزی تبلت را فرا میگیرند. کلاسهای آموزش تعمیرات ایسوس بصورت نیمه خصوصی زیر نظر تعمیرکار تبلت و موبایل برگزار میگردد

سرفصل های آموزش تعمیرات ایسوس

  • آموزش تعمیرات سوئیچ آنتن موبایل
  • تدریس ریکاوری پورتهای USB و اتصال به کامپیوتر
  • تدریس شناخت اينفرارد موبایلهای قدیمی در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس
  • آموزش تعمیر آی سی بلوتوث انواع موبایل 
  • تدریس بررسی و کارایی مقاومت Types of Resistance روی مین برد تبلت در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس
  • تدریس آشنایی با خازن Capacitors و کارایی خازن در مدار
  • تعریف سلف و سیم پیچ inductors and coils و بررسی روی مدارات تبلت
  • تدریس ولتاژ گیری مدار تبلت در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس.
  • تدریس ارتباط قطعات SMD و IC ها و چیپ های روی برد تبلت در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس
  • تدریس عیب یابی چیپ گرافیک تبلت
  • آموزش باکس Universal 
  • آموزش باکس mt-box 
  • تدریس باکس SEtool box 
  • تدریس باکس NSpro , در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس
  • آموزش باکس HWK UFS micro 
  • تدریس باکس Z3X 
  • آموزش باکس Best 
  • تدریس باکس ATF در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس
  • تدریس تعمیرات بخش شبکه موبایل
  • تدریس تعمیر صفحه نمايش موبایلهای تاچ 
  •  تدریس بازیابی بخش آی سی حافظه گوشی در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس ، واحدهای تعمیرات ایسوس را تفکیک شده طراحی کرده است . به عنوان مثال کاربران موبایل برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد موبایل مراجعه کنند . کادرفنی نمایندگی رسمی ایسوس ابتدا به عیب یابی دستگاه معیوب مبادرت می ورزند . سپس بهترین گزینه برای ریکاوری را برمی گزینند . به این ترتیب پروسه تعمیر در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام میشود . کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات درجه یک میباشد .

مدیریت مرکز آموزش تعمیرات ایسوس با ورود ابزارآلات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاهها دارد . کارشناسان با استعداد ما تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای ایسوس باشد . ضمنا خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مجموعه موردنظارت دقیق قرار میگیرد . پرسنل ما با بردباری پاسخگوی سوالات شما عزیزان درزمینه شرایط ثبت نام در مرکز آموزش تعمیرات ایسوس هستند .