قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ، مبتنی بر اصل احترام به حقوق مشتریان و کاربران محترم پی ریزی و ارائه شده است . مرکز سخت افزار ایران زیرمجموعه های بسیاری دارد که از جمله ی آن می توان به تعمیرگاه مجاز سامسونگ اشاره کرد . تعمیرگاه مجاز سامسونگ سال های متمادی است که در حیطه ی عیب یابی و رفع ایراد محصولات مختلف تولید شده توسط کمپانی سامسونگ فعالیت می نماید . از جمله این دستگاه ها می توان به : تبلت ، موبایل ، لپ تاپ ، آل این وان ، پرینتر ، دستگاه های کپی و … اشاره کرد .

همانطور که می دانید هر مرکز و نهادی برای حفظ نظم و رسیدن به موفقیت به داشتن سلسله قوانینی نیازمند است . به همین دلیل قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ طراحی و مصوب شده اند . درواقع این قوانین است که به این مرکز اعتبار بخشیده و موجبات اعتماد کاربران را فراهم می کنند . شما عزیزان می توانید با مطالعه ی بخش زیر اطلاعات جامع و کاملی در زمینه ی فعالیت های این مرکز به دست آورید . درحقیقت در این بخش سعی داریم به معرفی کامل شرکت بپردازیم .

مرکز تعمیرات سامسونگ ، تعمیرگاه مجاز محصولات سامسونگ می باشد . این مرکز با استفاده از دو عنصر  تعمیرکاران و تکنسین های چیره دست و خلاق و تجهیزات پیشرفته و درجه یک ، در حیطه ی آنالیز و رفع ایراد دستگاه های سامسونگ ، فعالیت می کند . تعمیرگاه مجاز سامسونگ درحال حاضر آماده ی ارائه ی انواع خدمات به کلیه ی کاربران در اقصی نقاط کشور می باشیم . باید به این مطلب اشاره نماییم که قرار گرفتن نمایندگی رسمی سامسونگ در جایگاهی والا و رفیع به دلیل رضایت مشتریان از کیفت خدمات این مرکز می باشد .

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ

کاربران دستگاه های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ می توانند با آسودگی خاطر محصول خود را جهت تعمیر به دست تکنسین ها و مهندسین تعمیرگاه مجاز سامسونگ بسپارند . لازم به ذکر است کادر فنی این مجموعه به نحوی دستگاه شا عزیزان را تعمیر می نمایند که پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهید بود ( همانند روز اول ) . این مرکز همواره به مشنتریان محترم توصیه می نماید تعمیر محصول خود را به دست افراد مجرب و کاربلد بسپارند ؛ چون در غیر این صورت موجبات به وجود آمدن خسارات زیادی را به دستگاه خود فراهم کرده اند .

با وجود کیفیت بالای محصولات سامسونگ بروز ایرادات و اشکالت ریز و درشت در دستگاه امری است کاملا طبیعی ( به دلیل استهلاک دستگاه ) . شما عزیزان چنانچه با نقص و ایراداتی در دستگاه الکترونیکی یا ارتباطی خود مواجه شدند می توانند با آرامش خیال به تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراجعه کرده و دستگاه خود را به دست تکنسین های زبده ی ما بسپارند . به دلیل استفاده ی نمایندگی سامسونگ از کادر حرفه ای متخصص و ابزارآلات تعمیر درجه یک و مدرن کاربران همواره نسبت به فعالیت تعمیرگاه مجاز سامسونگ

ابراز خرسندی کرده اند . همین خشنودی شما عزیزان است که به پرسنل مجموعه توان ارائه ی خدمات تعمیراتی با کیفیت را می دهد . خاطرنشان می سازیم کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به ارائه ی خدمات می پردازند .

مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ

  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گران قدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند ؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکان پذیر می باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان می دهند ، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و این مرکز تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در این مرکز از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در این مرکز ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز سامسونگ قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود . در این قبض علاوه بر نام مشتری ، آدرس و شماره ی تماس ، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند . قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد . دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد ، و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.

  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند.
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز سامسونگ ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته به طول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند ، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز سامسونگ با مشتریان گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز سامسونگ تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، سامسونگ سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
  • در صورتی که دستگاه سامسونگ قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

تکنسین های نمایندگی سامسونگ در واحدهای تعمیرات تفکیک شده ای به عیب یابی و تعمیر دستگاه کاربران می پردازند . تعمیرگاه مجاز سامسونگ با طراحی پارت های تعمیر تفکیک شده تخصصی ترین تعمیرات را به کاربران گرامی ارائه می دهد . طراحی واحدهای تعمیر به شکل مجزا موجب گشته ، کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . واضح است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین می گردد . به دلیل مجزا بودن کارگاه های فنی تعمیرگاه مجاز سامسونگ ، کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیرات دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه خود مراجعه نمایند .

کادرفنی ما پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند .تعمیرگاه مجاز سامسونگ با در دست داشتن مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا زیر نظر مجرب ترین کارشناسان به فعالیت می پردازد . مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان دو اصل عمده در نمایندگی سامسونگ می باشد . نمایندگی سامسونگ یکی از شرکتهای معتبر و باسابقه در زمینه ی تعمیرات تخصصی دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی تولید شده توسط این کمپانی در ایران عزیزمان است . این مرکز تاکنون به واسطه ی کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته موفقیت های ارزنده ای را به دست آورده است . خاطرنشان می سازیم تمامی خدمات تعمیر در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می شود .

قوانین مرکز اپل / قوانین مرکز ایسوس / قوانین مرکز ایسر / قوانین مرکز دل / قوانین مرکز اچ پی / قوانین مرکز فوجینسو / قوانین مرکز لنوو / قوانین مرکز سونی / قوانین مرکز سامسونگ / قوانین مرکز هوآوی / قوانین مرکز شارپ / قوانین مرکز کانن / قوانین مرکز کپی / قوانین مرکز توشیبا / قوانین مرکز کونیکا مینولتا / قوانین مرکز ریکو / قوانین مرکز ال جی / قوانین مرکز کیوسرا / قوانین مرکز پاناسونیک / قوانین مرکز ریکاوری