آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی ارائه دهنده آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزار و سخت افزار موبایل و تبلت می باشد . علاقمندان به فراگیری روش های ریکاوری دستگاه های مذکور می توانند نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند . چنانچه پس از اتمام دوره سوالی برای کارآموز پیش آمد جای نگرانی نیست . ما کارشناسانی را برای پاسخگویی به این پرسش ها در نظر گرفته ایم . مرکز آموزش تعمیرات سونی به عنوان یکی از حرفه ای ترین موسسات آموزشی کشور شناخته شده است .

این مرکز با در اختیار داشتن اساتید مجرب و باتجربه در زمینه های مختلف و با شیوه های نوین آموزشی به ارائه ی خدمت می پردازد . مدرسین مرکز آموزش تعمیرات سونی بر این باور هستند که کارآموزان با حضور در این دوره ها می توانند به یکی از بهترین دانش آموخته ها تبدیل شوند . ضمنا هزینه ی آموزش در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب از شما عزیزان اخذ می گردد .

مرکز آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی با داشتن کادری حرفه ای ، مجرب و با داشتن سابقه ای طولانی در تعمیرات و خدمات پس از فروش به فعالیت می پردازد . مدرسین این مرکز با تدریس مباحث مرتبط در کنار تجهیزات مدرن و درجه یک مجموعه ای معتبر و قابل اطمینان را برای مشتریان فراهم کرده اند . مرکز آموزش تعمیرات سونی با دارا بودن اساتید تعمیرکار، محیط آموزشی تعمیرگاهی و با ارائه ی مدرک معتبر آماده ارائه خدمات به کارآموزان محترم می باشد.

امید است با شرایط و امکاناتی در شان شما عزیزان بتوانیم با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم سازیم . خاطرنشان می سازیم ، با شرکت در این کلاس ها می توانید صاحب دانشی به روز گردید . علاوه بر این در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شوید .

آموزش تعمیر موبایل سونی

از دوره های برگزار شده در این مرکز، آموزش تعمیر موبایل سونی بیشترین متقاضی را داشته است. تعمیر موبایل امروزه از مشاغل پردرآمد و به روز به شمار می رود. نظر به افزایش میزان استفاده از تلفن همراه، به همان میزان نیز تقاضا برای تعمیر و سرویس این نوع دستگاه ها افزایش یافته است. در این شرایط برخورداری از علم روز و آشنایی با تعمیرات تخصصی موبایل می تواند شما را به یکی از مشاغل مطرح در بازار کار وارد کند. دوره های آموزش تعمیر موبایل سونی شامل دوره های عمومی و تخصصی می باشد. کارآموزان با سپری کردن این دوره ها و موفقیت در آزمون های برگزار شده، گواهینامه معتبر بین المللی دریافت خواهند کرد.

آموزش تعمیر تبلت سونی

در کنار دوره آموزش تعمیر موبایل، دوره های تخصصی تعمیر تبلت سونی نیز برگزار می گردد. علاقمندان می توانند با ثبت نام در این دوره، آموزش های تخصصی تعمیر تبلت را سپری کرده و گواهینامه معتبر دریافت کنند. دانشجویان با شرکت در این کلاس ها علاوه بر آشنایی با قطعات تبلت و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر تبلت، با روش های متعدد و نوین تعمیر تبلت نیز آشنا خواهند شد. آموزش تعمیر ال سی دی تبلت، عیب یابی و رفع مشکلات مدار شارژ، شناخت آی سی تغذیه و مشکلات مرتبط با آن، رفع عیوب تاچ تبلت، شناخت پردازنده و نحوه تعمیر آن، پروگرام کردن آی سی های تبلت و آموزش رفع مشکل شارژ نشدن تبلت از جمله سرفصل های دوره آموزشی تعمیر تبلت سونی می باشد.

سرفصل های آموزش تعمیرات سونی

 سرفصل های آموزش تعمیرات سونی عبارتند از :

  • آموزش باکسZ3x.
  • آموزش باکسZzkey.
  • آموزش باکس Sigma.
  • آموزش باکس Octopus.
  • آموزش تعویض بدنه های آسیب دیده.
  • آموزش تعویض LCD و LED های موبایل.
  • آموزش شناخت نرم افزارهای بکار رفته در تبلت.
  • آموزش کامل باکس های پرکاربرد تعمیرات موبایل.
  • آموزش روت کردن تبلت root در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • آموزش تعمیر شستی های از کار افتاده گوشی در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • تدریس نحوه بازو بست صحیح گوشی های موبایل در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • تدریس عیب یابی صحیح ایرادات مربوط به نرم افزار موبایل در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • آموزش کار با هیتر.
  • آموزش نصب ویندوز فن.
  • آموزش کار با منبع تغذیه .
  • آموزش کار با مولتی متر دیجیتال.
  • آموزش بررسی عیوب پردازنده CPU‌ تبلت.
  • آموزش شناخت نرم افزارهای بکار رفته در تبلت.
  • آموزش نصب آندرید در مرکز آموزش تعمیرات سونی .
  • شناخت اسیلوسکوپ و عملکرد آن در تعمیرات مدار تبلت.
  • تدریس ولتاژ گیری مدار تبلت در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • آموزش ارتباط قطعات SMD و IC ها و چیپ های روی برد تبلت.
  • تدریس شناخت خازن سنج دیجیتال در مرکز آموزش تعمیرات سونی.
  • تدریس عیب یابی چیپ گرافیک تبلت در مرکز آموزش تعمیرات سونی.

آموزش نکات مهم در تعمیرات سونی

 مرکز آموزش تعمیرات سونی برای تعمیرکاران و افراد متخصص دوره ی تخصصی تعمیر را راه اندازی کرده است . تکنسین ها با ثبت نام در این دوره می توانند با روش های نوین ریکاوری آشنا شوند . مباحثی که در این دوره تدریس می گردد عبارت است از : آموزش تخصصی تعمیر تبلت سونی .آموزش حرفه ای، تحلیل قطعه به قطعه و تکنینک های اصولی و علمی تعمیر تبلت. آموزش ترمیم متالیزه های کنده شده از روی برد متالیزه های زیر ICهای XGOLD , GAZOO , RAPUYAMA , AURA , AVILM).

تدریس ریبال کردن تمامی IC های تخصصی شامل: چسبی و دو طبقه و معمولی و MICRO IC در مرکز آموزش تعمیرات سونی. آموزش و تعمیرات تبلت بوسیله روشهای نوین و علمی: جریان کشی٬ ولتاژگیری٬ مسیریابی، CUT LINE٬TEST POIN. آموزش تعمیرات تمامی قطعات الکترونیک (شناسایی و تعویض) موبایل در مرکز آموزش تعمیرات سونی. آموزش تعمیرات مدار منبع تغذیه موبایل ها و رفع ایراد عدم شارژ و …تدریس راه اندازی باطری های خوابیده و شوک دادن به آنها در مرکز آموزش تعمیرات سونی.آموزش نصب نرم افزار های مختلف موبایل. آموزش بازیابی اطلاعات از دست رفته در گوشی های موبایل.

دوره ی عمومی تعمیر سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی ، برای افراد عادی دوره ی عمومی تعمیر را راه اندازی کرده است . علاقمندان با شرکت در این کلاس ها می توانند اطلاعات کاملی در زمینه ی گوشی وتبلت خود به دست آورند . مباحثی که در این دوره آموزش داده می شود عبارت است از : تدریس تعمیر اتصالی و اتصال کوتاه روی برد.آموزش عدم کارکرد دوربین، مموری کارت و ویبره. تدریس رفع ایراد عدم کارکرد تاچ و ال سی دی در مرکز آموزش تعمیرات سونی.

تدریس حل مشکل عدم کارکرد بلوتوث (آی سی بلوتوث تبلت).تدریس رفع ایراد عدم کارکرد USB و ایرادات مرتبط به کانکتور شارژ تبلت در مرکز آموزش تعمیرات سونی. آموزش الکترونیک مقدماتی مورد نیاز تعمیرات موبایل (رایگان).تدریس کار با هیتر و هویه در مرکز آموزش تعمیرات سونی.آموزش کار با مولتی متر، منبع تغذیه، گیره، لوپ، دستگاه التراسونیک، پنس و …آموزش اصول صحیح لحیم کاری.کارآموزان با ثبت نام در این دوره می توانند به تعمیرکار دستگاه خود تبدیل شوند .

دوره ی تخصصی تعمیر سونی

اساتید مرکز آموزش تعمیرات سونی مهمترین نکات در ریکاوری تبلت و گوشی را به متقاضیان می آموزند. افراد با ثبت نام در این دوره ها می توانند با تمامی فنون پیشرفته ی ریکاوری آشنا شوند .  دوره آموزش تعمیرات تبلت و گوشی که در مرکز آموزش تعمیرات سونی برگزار میشود ویژه بازار کار است. کارآموزان با شرکت در این کلاس ها علاوه بر آشنا شدن با تعمیرات برد تبلت، بدست آوردن قطعات تبلت را نیز می آموزند .

مرکز آموزش تعمیرات سونی کارآموزان خود را با نحوه خرید لوازم تعمیرگاهی آشنا میکند. خرید ال سی دی تبلت شکسته، خرید جک صدا، خرید سوکت شارژ تبلت، خرید دکمه پاور تبلت، قاب Tablet، خرید تاچ و باتری تبلت از مهمترین دشواریهایی است که کارآموز با آن مواجه می شود. خاطرنشان می سازیم ، آموزش زیر نظر کارشناس تعمیرکار موبایل و تبلت انجام می شود. تجربه کاری چندساله اساتید این مرکز منجر به ارائه ی خدمات آموزشی باکیفیت شده است .

سوالات متداول کاربران مرکز آموزش تعمیرات سونی

هزینه ی کلاس های آموزشی تعمیرات سونی چه قدر است؟

هزینه ی شرکت در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی بستگی به دوره ی انتخابی از طرف کارآموز دارد. دوره های تخصصی و عمومی به تجهیزات و ابزارآلات متفاوتی نیاز دارند. این امر خود شکل دهنده ی تفاوت هزینه های ثبت نام است. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه با واحد پشتیبانی مرکز آموزش تعمیرات سونی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را به صورت دقیق راهنمایی کنند.

چه مباحثی در دوره های مرکز آموزش تعمیرات سونی تدریس می شوند؟

در دوره های جداگانه ی تعمیر تبلت و موبایل سونی تک به تک ایرادات و مشکلات احتمالی این تجهیزات آموزش داده می شوند. گستره ی مباحث و سرفصل های تدریس شده در مرکز آموزش تعمیرات سونی بسیار جامع بوده و به تمامی مشکلات ریز و درشت موبایل ها و تبلت های هوشمند سونی اختصاص می یابد.

آیا سطح کیفی کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی تضمین شده است؟

بله، کیفیت محتوای تدریس شده در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی تضمین شده است. ما کلاس های خود را برایتان گارانتی می کنیم. به این صورت که اگر با یک بار شرکت در دوره های مخصوص موبایل و یا تبلت مرکز آموزش تعمیرات سونی  قادر به دریافت جامع مطالب آموزشی نبودید، می توانید مجددا به صورت رایگان در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی حضور بیابید.

برگزاری کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی به چه صورت است، عملی یا تئوری؟

در جلسات ابتدایی هر دوره به صورت تئوری مطالبی عنوان خواهد شد که آمادگی لازم را برای حضور در کلاس های عملی به دست آورید. بنابراین شیوه ی تدریس هم به صورت عملی است و هم تئوری. اما به طور کلی اکثر کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی در کارگاه های مجهز برگزار می شوند تا بتوانید با بررسی نمونه های آزمایشی نحوه ی تعمیر را واضح و جامع درک کنید.

دوره های کلاس های مرکز آموزش تعمیرات سونی به چه دستگاه هایی اختصاص می یابند؟

مرکز آموزش تعمیرات سونی دو موضوع کلی تعمیر موبایل و تعمیر تبلت سونی را به صورت جداگانه در دوره های مخصوص جای می دهد. طی ثبت نام در هر دوره می توانید شاهد تدریس تمامی راهکارهای نوین ترمیم و بازیابی ایرادات ساختاری موبایل و تبلت توسط اساتید برتر ما باشید.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

مدیریت نمایندگی سونی ، واحدهای تعمیرات سونی را به صورت پارت های مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کادرفنی این مرکز با بهره گیری از ابزارآلات درجه یک و تکیه بر فراست خود به فعالیت می پردازند . به همین دلیل شما عزیزان می توانید با آسودگی خیال نسبت به دریافت خدمات ریکاوری از این مرکز اقدام نمایید . نمایندگی سونی برای جذب تکنسین های توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است .

مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که مهندسین مجموعه با تمامی دقت خود پروسه ی تعمیر را انجام می دهند . همین امر موجب می گردد مشتری پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارکرد آن باشد . چنانچه با سوالی در زمینه ی نحوه ی آموزش تعمیرات سونی مواجه شدید می توانید با کادرمجموعه تماس بگیرید .

آخرین محصول موبایل / آخرین محصول ایسوس / آخرین محصول اپل/  آخرین محصول اچ تی سی / آخرین محصول ال جی / آخرین محصول سامسونگ / آخرین محصول سونی / آخرین محصول هوآوی

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / نمایندگی تعمیرات گوشی