درباره نمایندگی رسمی سونی

درباره نمایندگی رسمی سونی ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز گارانتی و ضمانت گردیده است. این امر به منظور کسب رضایت و اطمینان هر چه بیشتر کاربران صورت پذیرفته است. برخورداری از برترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه های بازیابی اطلاعات، همکاری یا تیمی از برجسته ترین اساتید تعمیر، بهسازی و ارتقاء دستگاه های سونی و … برخی دیگر از ویژگی های نمایندگی رسمی سونی است.

وجود چنین ویژگی هایی در این مرکز و پیاده سازی اصول مشتری محور و تعهد به اجرایی ساختن آنها سبب گشته تا این مرکز در حوزه کاری خویش پیشرو و پرچمدار باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی ها می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز پشتیبانی نمایندگی رسمی سونی تماس بگیرید.

درباره-نمایندگی-رسمی-سونی

ویژگی های نمایندگی رسمی سونی

ویژگی های نمایندگی تعمیرات سونی که سبب گشته این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران دستگاه های سونی گردد عبارتند از: ضمانت و گارانتی تمامی خدمات، ارائه خدمات و سرویس های تعمیر بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه، تعهد به پاسخگویی در قبال نواقص و اشتباهات احتمالی، استفاده از قطعات اورجینال شرکتی با هولوگرام اصل بودن، دریافت هزینه تعمیر بر اساس نرخنامه مصوب شرکتی (این نرخنامه در معرض دید مراجعان قرار داده شده است) و… .

برخورداری این مرکز از ویژگی های مذکور سبب گشته تا کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی رسمی سونی بتوانند تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مورد نیاز و مرتبط با دستگاههای خویش را دریافت نمایند.

خدمات نمایندگی رسمی سونی

خدمات نمایندگی رسمی سونی منحصر به سرویس و دستگاهی خاص نیست و از تمامی تولیدات این برند محبوب پشتیبانی می کند. دارندگان هر یک از دستگاه های سونی می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین سرویسهای مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء دستگاه های سونی را دریافت نمایند. برخی از خدمات نمایندگی رسمی سونی در این مرکز عبارتند از:

  • ارائه خدمات مرتبط با آموزش تعمیرات سونی
  • ارائه کلیه سرویس ها و خدمات مرتبط با عیب یابی و تعویض تبلت های سونی
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های سونی به کاربران محترم ساکن در شهرستان ها
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات موبایل سونی
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با عیب یابی و تعویض قطعات موبایل های سونی
  • ارائه کلیه خدمات و سرویس های مرتبط با ریکاوری و بازیابی اطلاعات تبلت سونی
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی و ارتقا گوشی های سونی در نمایندگی رسمی سونی

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سونی

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سونی که از طریق وب سایت رسمی این مرکز به کاربران گرامی ارائه می گردد عبارتند از: مقالات سونی (دربردارنده مطالبی مرتبط با تعمیرات سونی، بررسی و آنالیز محصولات سونی، تاریخچه سونی، جدیدترین محصولات سونی و …)، اخبار سونی (جدیدترین رویدادهای مرتبط با کمپانی سونی، تازه های سونی، محصولات سونی و …)، محصولات سونی (جدیدترین های سونی، جدیدترین موبایل های سونی، پرفروش ترین گوشی های سونی، پرفروش ترین تبلت های سونی، مقرون به صرفه ترین های سونی و ….) و پاسخگویی به پرسش های متداول (پیگیری پرسش های کاربران و پاسخگویی به آنها، شناسایی رایج ترین مشکلات کاربران و پاسخگویی به آنها و ….).

واحدهای تعمیرات سونی