[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

نمایندگی سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در شهرستان ها در راستای خدمات رسانی سریع تر و با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده است. کاربران ساکن استان هایی به جز تهران، همواره برای دریافت خدمات مرتبط با محصولات سونی خود دچار مشکلاتی بوده اند. برای رفع این مشکلات، مدیریت مرکز سخت افزار ایران اقدام به راه اندازی شعب متعدد نمایندگی سونی در سایر نقاط کشور نموده است. خدمات و سرویس های ارائه شده در این شعب، از نظر کیفی با سطح خدمات نمایندگی تهران برابری کرده و کاربران می توانند از این بابت کاملا مطمئن باشند.

برجسته ترین تکنسین های فروش و تعمیر در این مراکز فعالیت دارند و از بروز هرگونه خطا در روند خدمات دهی جلوگیری می نمایند. شما کاربران گرامی می توانید سرویس های مورد نیاز خود در حوزه های فروش و تعمیر محصولات سونی را از نمایندگی سونی در شهرستان محل سکونت خود دریافت نمایید. برای آشنایی بیشتر با بخش ها و خدمات مختلف این مرکز با ما همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1967″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل سونی در شهرستان ها

موبایل های سونی دستگاه های باکیفیت و پرفروشی هستند که با قیمت متناسب خود طرفداران بسیاری دارند. این گوشی ها هر آنچه که از هر موبایل هوشمند امروزی انتظار می رود را با قیمتی متناسب ارائه می دهند. اما ساختار باکیفیت موبایل های سونی مصون از خرابی نبوده و ممکن است در اثر عوامل مخربی چون ضربه و آبخوردگی از عملکرد اصلی خود دور شوند. نمایندگی سونی در شهرستان ها امکانی را فراهم ساخته است که بتوانید در مدت زمان کوتاهی از اختلالات نرم افزاری و ایرادات سخت افزاری گوناگون موبایل های سونی رهایی بیابید. خاطرنشان می نماییم که تمامی خدمات و سرویس های این مرکز به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تبلت سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در شهرستان ها با ارسال سریع تبلت های معیوب این برند به نمایندگی مرکزی شما را در مسیر بازیابی و ترمیم ساختار این تجهیزات یاری می کند. اگر بخواهیم در میان خرابی ها و مشکلات احتمالی تبلت ها یک ایراد مهم را نام ببریم، باید به خرابی برد تبلت اشاره کنیم. این دسته از خرابی ها تا از کارافتادگی اجزای مختلف تبلت و روشن نشدن کلی سیستم ادامه دار خواهند شد. چنین مشکلاتی را باید با اعمال مراحل ریزبینانه توسط کارشناسان و تکنسین های زبده مرتفع ساخت. نمایندگی رسمی سونی با در اختیار داشتن تیم فنی ماهر خود و به کارگیری به روز ترین فناوری های تعمیراتی، پروسه ی تعمیر و یا تعویض برد تبلت های سونی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

ویژگی نمایندگی سونی در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی سونی در شهرستان، مجموعه مشخصاتی است که شعب مختلف این مرکز به واسطه آنها شناخته می شود. تک تک این ویژگی ها، به مدد تلاش مجدانه همکاران ما در بخش های مختلف به دست آمده و تثبیت شده است. این مرکز از حضور کارشناسان مجربی در بخش های فروش و تعمیرات بهره می برد که با تکیه بر تجربه و مهارت بالای خود، قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات به مراجعین می باشند. بنابراین می توان تخصص و کیفیت خدمات را به عنوان اصلی ترین ویژگی نمایندگی sony در شهرستان ها به شمار آورد.

تعهد و مسئولیت پذیری بالای کارکنان نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که در همه شعب این نمایندگی به چشم می خورد. به موجب همین ویژگی ها است که شعب شهرستان نمایندگی سونی جزء معتبر ترین مراکز خدماتی بوده و کاربران با نهایت اعتماد و اطمینان به آنها مراجعه می نمایند. پرسنل ما در این شعب، مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده اند و در راستای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا نمایندگی سونی در شهرستان ها دارای شعبه ی فعال است؟

نمایندگی سونی در شهرستان ها دارای شعبه ی فعالی نبوده و به صورت غیرحضوری خدمت رسانی می کند. فرقی نمی کند که موبایل و یا تبلت سونی مورد استفاده ی شما دچار چه نوع اختلالی شده است؛ با استفاده از سرویس های ویژه و خدمات تخصصی نمایندگی سونی در شهرستان ها مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انواع نسخه های مختلف گوشی ها و تبلت های سونی طی مدت زمان کوتاهی برطرف خواهند شد. در این بین اگر بازیابی سیستم موبایل و یا تبلت سونی در گرو تعویض قطعه ی خاصی باشد، نمایندگی سونی از نمونه های اورجینال مشابه استفاده خواهد کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

نمایندگی فروش سونی در شهرستان

یکی از محور های اصلی فعالیت نمایندگی سونی در شهرستان ، به فروش محصولات این شرکت مربوط می گردد. به طور کلی فروش، حوزه ای است تخصصی که جا برای خلاقیت در آن زیاد است. یکی از نیازمندی های اصلی کاربران در این حوزه این است که در مورد محصول مورد نظرشان اطلاعات کافی داشته باشند. نمایندگی فروش سونی در شهرستان، ضمن درک دقیق و کامل این نیاز، کارشناسان فروشی را استخدام کرده که به ویژگی های تولیدات این برند تسلط کامل دارند. این کارشناسان، اطلاعات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده و به این ترتیب، آنها را برای خریدی آگاهانه و به صرفه همراهی می کنند. لازم است بدانید که در این نمایندگی، آخرین مدل های لپ تاپ، لوازم خانگی، تلویزیون، موبایل، تبلت، مانیتور، پلی استیشن و … سونی به صورت اورجینال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات سونی در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات را می توان یکی ای فعال ترین بخش های نمایندگی سونی در شهرستان به شمار آورد. تعمیرات حجم عظیمی از نیازهای کاربران محصولات الکترونیکی را به خود اختصاص داده و این مساله، نیاز کاربران به وجود یک مرکز معتبر و تخصصی را به خوبی مشهود می سازد. نمایندگی تعمیرات سونی در کرج و سایر شهرستان ها، ضمن بهره مندی از حضور کادری مجرب و نیز استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، ترمیم تولیدات این کمپانی را مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام می دهد. کیفیت خدمات ارائه شده در شعب مختلف این مرکز در سطحی قرار دارد که کاربران محترم ساکن شهرستان را از طی مسیر تا تهران و مراجعه به شعبه اصلی نمایندگی sony معاف می دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

مراحل  ارسال کالا به نمایندگی سونی در شهرستان

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی سونی در شهرستان ها .
  • ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی sony در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی سونی در شهرستان ها پس از دریافت کالا.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت کسب اجازه کاربر
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیر نظر کارشناس مجرب نمایندگی سونی در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر در نمایندگی سونی در شهرستان ها.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”4″ items_layout=”1192″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]