محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی

محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی عبارتند از تمام محصولاتی که تاکنون در صنعت موبایل تولید شده اند. تلفن همراه وسیله ‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله ‌ای است که برای اتصال به شبکه تلفن همراه به کار می ‌رود.

موبایل اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد. موبایل نسلهای گوناگونی دارد. این دستگاه توسط شرکتهای سازنده گوناگونی تولید و عرضه میگردد . برخی از شرکتهای بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا عبارتند از : نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌ جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌ تی ‌سی . سامسونگ و اپل از جمله برندهای معتبر در تولید موبایل محسوب میگردند .

موبایلهای تولید شده توسط کمپانی ال جی و اچ تی سی در رتبه ی دوم قرار می گیرند. در بخش های بعدی توضیحات بیشتری در رابطه با محصولات نمایندگی تعمیر موبایل خواهیم داد.

انواع محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی

نمایندگی موبایل در پکیجی کامل به فروش محصولات نمایندگی تعمیر موبایل اقدام می نماید . تعمیرکاران این مرکز پس از اتمام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی مبادرت می ورزند . نمایندگی موبایل از طریق آپشن سرویس در مرکز به رفع ایراد محصولات نمایندگی تعمیر موبایل میپردازد .به دلیل مجزا بودن واحدهای تعمیر کاربران جهت رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . شکیبایی و بردباری پرسنل این مجموعه حین تعمیر یکی از دلایل موفقیت نمایندگی موبایل میباشد .

لازم به ذکر است ، کارشناسان ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران در زمینه ی دستگاه تعمیر شده اقدام می کنند . هزینه ریکاوری در مرکز تعمیرات گوشی مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه از کاربران اخذ میگردد .

معرفی محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی

کادرفنی نمایندگی موبایل علاوه بر تعمیر به معرفی محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی نیز مبادرت می ورزند . این دستگاه ها عبارتند از : تبلت و موبایل. نمایندگی موبایل با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان توانسته در سطح قابل قبولی به ارائه خدمات ریکاوری بپردازد . تکنسین های این مرکز با ارائه ی خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته اند دست مراکز غیرمجاز را از فعالیت کوتاه کنند . نمایندگی موبایل مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی میباشد.

ضمنا این مرکز به وارد کردن قطعات اورجینال نیز میپردازد . از این رو درصورت لزوم به تعویض قطعه حتما از قطعه اصل استفاده مینماییم . از کاربران محترم تقاضا داریم با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر شرکت تعمیراتی دست به انتخاب مرکزی مورد اطمینان بزنند . مهندسین ارشد این مجموعه پس از بازیابی محصولات نمایندگی تعمیرات گوشی به ارائه گارانتی نیز می پردازند .