تعمیر موبایل htc

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر موبایل htc ، به مدد حضور کارشناسان خبره و دوره دیده در نمایندگی اچ تی سی انجام می شود. این فرایند، که دارای دو فاز سخت افزاری و نرم افزاری است، با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و نیز برنامه های روز دنیا انجام می گردد. از آنجا که گوشی های هوشمند ساختار پیچیده تری نسبت به نمونه های گذشته داشته و به تبع آن، مشکلات آنها نیز بیشتر شده است، لازم است کاربران اطلاعات مفیدی در مورد تعمیرات این دستگاه ها داشته باشند. با توجه به لزوم آگاهی از نکات ذکر شده، این مطلب را به بررسی تعمیر موبایل htc و نحوه ی انجام آن اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”2478″ img_size=”full” alignment=”center” size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر موبایل htc و مشکلات رایج این دستگاه

همانطور که اشاره شد، مشکلات گوشی اچ تی سی، در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری بروز پیدا می کند. مشکلاتی همچون: کار نکردن دوربین، اختلالات صدا،از کار افتادن تاچ، مشکلات تصویر، شکستن قاب، شکستن ال سی دی، خرابی باتری، از کار افتادن پورت های دستگاه و مواردی از این دست را می توان به عنوان عمده مشکلات سخت افزاری این محصول عنوان کرد.

همچنین در تعمیر موبایل htc، به اختلالات نرم افزاری از قبیل: حذف اطلاعات، باز نشدن برنامه ها، توقفف ناگهانی برنامه های در حال اجرا، عدم آنتن دهی، مشکلات ناشی از تنظیمات دوربین، ریست شدن گوشی، ویروسی شدن و … نیز توجه می شود. در صورت بروز هریک از این مشکلات در موبایل اچ تی سی خود، به یک مرکز تعمیرات مراجعه نموده و درخواست بررسی و تعمیر تخصصی گوشی htc را داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%225px%22%2C%22margin-right%22%3A%225px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%2C%22margin-left%22%3A%225px%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-color%22%3A%22%23000000%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%7D%7D”][vc_column_text]

تعمیر سخت افزاری موبایل htc

تعمیر موبایل htc، ترمیم قطعات سخت افزاری این محصول را نیز شامل می شود. تعمیرات هارد، تعمیر ال سی دی، ترمیم تاچ، تعمیر تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم diod، تعمیر ویبراتور، تعمر اسپیکر، تعمیرات میکروفن و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در تعمیر سخت افزاری موبایل htc انجام می شوند.

برای بررسی، تعمیر و یا تعویض هریک از این قطعات، نیاز به باز کردن گوشی و در برخی موارد، بیرون آوردن قطعه ی مورد نظر می باشد. لذا چنانچه گوشی اچ تی سی شما در هریک از بخش های سخت افزاری دچار مشکل شد، توصیه می کنیم برای تعمیر آن، تنها به مراکز معتبر و تعمیرکاران مجرب مراجعه نمایید. در صورت بروز هرگونه اشتباه در مراحل تعمیر موبایل htc، دستگاه در معرض خطرهای جدی تری قرار می گیرد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تعمیر نرم افزاری موبایل htc

تعمیر نرم افزاری گوشی htc، شامل بررسی و رفع معایب مربوط به برنامه ها و سیستم عامل این دستگاه می شود. استفاده از برنامه های جدید و روز دنیا در این روند تاثیر بسیاری داشته و می تواند سطح کیفی خدمات را به میزان قابل توجهی ارتقاء بخشد. به عنوان مثال، با استفاده از ابزار و برنامه های جدید ریکاروی، می توان بخش بیشتری از اطلاعات حذف شده ی گوشی موبایل را باز گرداند.

همچنین هرچه ورژن آنتی ویروس بالاتر باشد، قدرت عملکردی بیشتری داشته و با کیفیت بیشتری، عملیات ویروس کشی را انجام می دهد. اقداماتی همچون: نصب و آپدیت آنتی ویروس، ارتقاء سیستم عامل، فلش کردن گوشی، رفع مشکلات برنامه های معیوب، ریکاوری اطلاعات، ریست فکتوری و مواردی از این دست را می توان به عنوان اصلی ترین اقدامات مورد نیاز برای تعمیر نرم افزاری موبایل htc به شمار آورد. البته بیشتر این اقدامات، تجربه و مهارت خاصی را لازم داشته و بهتر است که توسط کارشناسان مجرب نرم افزار انجام گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column_text]

واحد تعمیر موبایل htc

واحد تعمیر موبایل htc ، یکی از مراکز مجاز و معتبر ترمیم این محصول به حساب می آید. وجود کارشناسان متخصص و با تجربه و نیز تجهیز این مرکز به آخرین وسایل تعمیراتی روز دنیا، موجب تمایز این مرکز از سایر واحد های تعمیرات تبلت شده است. بازیابی اطلاعات تبلت اچ تی سی در این واحد، توسط مهندسین زبده ی نرم افزار انجام می گردد. لازم به ذکر است که در این واحد، همکاران ما ضمن توجه به خصوصی بودن اطلاعات، نهایت امانتداری را در بازیابی آنها به کار برده و تحت هیچ شرایطی به اعتماد کاربران خیانت نمی کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

پیشگیری از تعمیر موبایل htc

برای پیشگیری از تعمیر موبایل htc، راه های بسیار ساده ای وجود دارد. به عنوان مثال، با تهیه ی یک قاب مناسب برای این محصول، می توانید از شکستن قاب آن جلوگیری کنید. همچنین بهتر است ال سی دی گوشی را با یک گلس با کیفیت بپوشانید تا در صورت افتادن یا ضربه خوردن دستگاه، صفحه نمایش آن آسیبی نبیند. با نصب یک آنتی ویروس قوی و اورجینال از یک سایت معتبر نیز می توان جلوی ویروسی شدن گوشی را گرفت.

به عنوان اخرین توصیه، بهتر است همواره از اطلاعات خود یک بک آپ تهیه کنید تا در صورت فرمت شدن دستگاه، نیازی به بازیابی اطلاعات نداشته و محتویات حافظه از دسترس شما خارج نشود. با رعایت موارد گفته شده، می توانید به راحتی از تعمیر موبایل htc خود پیشگیری به عمل آورید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی htc

حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته در نمایندگی htc، خدمات این مرکز را به سطح بالایی از کیفیت رسانده و این نمایندگی را در بین سایر مراکز خدماتی متمایز نموده است. بخش های مختلف این نمایندگی، به فروش و یا تعمیرات تخصصی انواع مدل های گوشی و تبلت اچ تی سی اشتغال دارند. شما کاربران گرامی برای خرید هریک از محصولات این کمپانی، می توانید به نمایندگی رسمی htc مراجعه نموده و از خدمات متنوع این مرکز در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default”][vc_column][vc_column_text]

واحد تعمیر موبایل htc

واحدهای تعمیرات htc، برای ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران خود، به آخرین دستگاه ها و برنامه های روز دنیا مجهز شده اند. این کار، به تعمیرکاران امکان بررسی همه جانبه ی محصولات و تعمیر بی عیب و نقص آنها را داده است. یکی از خدمات ویژه ی این واحدها، ارائه ی مشاوره ی تعمیرات به کاربران می باشد.

به این ترتیبب که کاربرانی که در محصولات اچ تی سی خود دچار مشکل هستند، می توانند با واحدهای تعمیرات htc تماس گرفته و ضمن مطرح نمودن مشکل، از راهنمایی های لازم بهره مند شوند. این مشاوره ها توسط کارشناسان ارشد تعمیر ارائه شده و می توانید از درستی اطلاعات کاملا مطمئن باشید. همچنین در واحدهای تعمیرات اچ تی سی، برای تعویض قطعات انواع گوشی و تبلت، از نمونه های اورجینال استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک های مفید

نمایندگی تعمیرات موبایل

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =