میکروفن موبایل سونی

میکروفن موبایل سونی از جمله قطعات حساس و کاربردی گوشی است که به دلیل حوادث مختلفی در معرض خرابی و از کار افتادگی می گردد. میکروفن قطعه ای است که کار انتقال صدا را بر عهده دارد. اختلالاتی که اگر در گوشی رخ دهد و این قطعه را در گیرد می کند شامل گرد و غبار، ضربه، سقوط از ارتفاع، آبخوردگی، حملات ویروسی، به هم ریختگی تنظیمات و … می باشد.

اگر به هر دلیلی نرم افزار یا سخت افزار گوشی سونی شما دچار مشکلات متعدد شد که میکروفن رادرگیر کرد، بهترین کار مراجعه به نمایندگی سونی در کرج است. این تکنسین ها با استفاده از دستگاه های مدرن ریشه ی مشکل میکروفن را یافته و از آن طریق اقدام به برطرف کردن آن می کنند. در ادامه به مشکلات این قطعه و نحوه ی تعمیرات موبایل سونی و تعمیر میکروفن می پردازیم با ما همراه باشید.

میکروفن موبایل سونی

خرابی میکروفن گوشی سونی

هر قطعه ی به کار برده شده در یک سیستم یا دستگاه پس از مدتی به دلایل مختلف دچار افت عملکرد شده و کاربر را با مشکل مواجه می کند. گوشی نیز از یکسری قطعات ریز و درشت تشکیل شده است که میکروفن نیز یکی از آن هاست. خرابی ناشی از میکروفن موبایل سونی با نشانه هایی از این قبیل همراه است:

اگر هنگام مکالمه صدای خش خش شنیدید و یا طرف مقابل شمامتوجه صحبت های شما نشد یا اینکه دائم با اتصال و انفصال ارتباط مواجه شدید باید این احتمال را در نظر بگیرد که میکروفن گوشی سونی دچار مشکل شده است. ممکن است نرم افزار به این مشکل دامن زده باشد و یا سقوط از ارتفاع، ضربه  به برد و اتصالات آن، میکروفن را از کار انداخته باشد. البته بهترین کار برای برطرف کردن مشکل ابتدا عیب یابی است. ببینید که از چه زمان این مشکل آغاز شده است و آیا شدت و حدت آن افزایش یافته یا نه؟

تعمیر میکروفن موبایل سونی

همانطور که در مطلب قبل عنوان کردیم اولین راه تعمیر میکروفن موبایل سونی ریشه یابی مشکل است. اینکه یک اشکال ریشه ی نرم افزاری داشته باشد یا سخت افزاری در روند تعمیرات بسیار مهم است. ابتدا سعی کنید تنظیمات صدای میکروفن خود را چک کنید. از انفصال هدست و لوازم جانبی اطمینال حاصل فرمایید. مطمئن شوید قطع و وصلی صدا از مخابرات نیست. اگر برنامه را به تازگی نصب کرده و بعد از آن با مشکل میکروفن مواجه شده اید آن را حذف بفرمایید.

در صورتی که انجام اقدامات بالا تاثیری نداشت می توانید از اطلاعات پشتیبان گیری کرده و بازگشت به تنظیمات کارخانه را فعال نمایید. در صورتی که مشکل به این طریق نیز برطرف نشد حتما به تعمیرکاران نمایندگی سونی در کرج مراجعه کرده تا تست دیود و مقاومت را انجام دهند. همچنین با تعمیر یا تعویض قطعه با نمونه ای اصل و اورجینال، عملکرد اولیه دستگاه شما را باز یابند.

تعمیر موبایل سونی در کرج

تعمیر موبایل سونی در کرج زیر نظر کارشناسان فنی و تکنسین هایی که دوره های تخصصی بین المللی تعمیرات گوشی سونی را گذرانده اند، انجام می گیرد. این تعمیرکاران مجهز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر می باشند که در کنار مهارت بسیار بالا و تجربه ی طولانی، کار تشخیص و عیب یابی را تسهیل می کند. نحوه ی تعمیر موبایل در کرج به این طریق است که ابتدا مشکلات نرم افزاری برطرف شده سپس اقدام به بررسی همه جانبه ی سخت افزاری می نمایند.

اگر قطعات معیوب از قبیل: دوربین، میکروفن، اسپیکر، شاسی، برد الکتریکی و … قابل تعمیر بوده و برای مشتری به صرفه باشد، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. اما اگر تعمیر یک قطعه تنها برای مدت کوتاهی جوابگو باشد با کسب اجازه از مشتری، اقدام به تعویض و جایگزینی آن با نمونه ای اصل و اورجینال می کنند. به ما اطمینان کنید که لایق آنیم.

نمایندگی سونی در کرج

 نمایندگی سونی در کرج از کادری حرفه ای تشکیل می شود که تمام نیازهای کاربران را شناسایی کرده و در جهت رفع آن ها، نهایت تلاش خود را به کار برده اند. این مرکز که به جدیدترین دستگاه های مدرن روز دنیا آراسته شده و شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان، با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایند. این نمایندگی مرکز خود را به سه بخش فروش، تعمیر و مشاوره تقسیم کرده است.

کاربران پس از دریافت اطلاعات کافی به واحد فروش مراجعه کرده و از جدیدترین مدل های گوشی و تبلت تولید شده در کمپانی سونیدیدن می کنند. این محصولات با ارائه گارانتی های معتبر، خدمات پس از فروش از قبیل تعمیر و تعویض قطعات و خدمات تعمیر در محل موبایل سونی بر خوردارند. واحد تعمیرات که توسط کارکشته ترین تکنسین های ایران اداره می شود، آماده است تا هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را برطرف سازد.

آخرین اخبار و اطلاعات در ارتباط با کمپانی سونی و جدیدترین محصولات سونی در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.