تعمیرات آیپد اپل

تعمیرات آیپد به دلیل ویژگی‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان زبده و متبحر این حوزه است. اگرچه مراکز بسیاری مدعی انجام تعمیرات آیپد اپل هستند. اما توجه داشته باشید که تعمیر آیپد در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی ممکن است علاوه بر آسیب‌‌رسانی جدی به دستگاه، امکان ترمیم و تعمیر آن را برای همیشه از میان ببرد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات آیپد اپل کارشناسان حاضر در این مرکز را پس از آزمون ها و دوره های متعدد به همکاری فراخوانده است. این مرکز خواهان برترین سطح کیفی خدمات از آنان است.

تعمیر آیپد اپل

خدمات نمایندگی تعمیر آپید اپل

نمایندگی تعمیر آیپد اپل با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه تعمیرات توانسته است نظر بسیاری از کاربران محصولات اپل را جلب نماید. این نمایندگی دارای کادری حرفه ای می باشد که می توانند تعمیر آیپد اپل شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهند. توجه داشته باشید که تمام فعالیت های نمایندگی آیپد اپل زیر نظر مدیریت این مرکز به طور موشکافانه مورد بررسی قرار می گیرد تا هیچ گونه نارضایتی برای مشتریان محترم این نمایندگی به وجود نیاید. 

بخش ارتباط با مشتری و پشتیبانی نیز منعکس کننده تمام نظرات شما به بخش مدیریت می باشد. نمایندگی تعمیرات آیپد اپل همواره به جلب رضایت مشتریان خود می اندیشد. در ادامه برخی از خدمات نمایندگی تعمیر آیپد اپل برای شما شرح داده می شود.

تعمیر ویبره تبلت اپل

از آنجا که ویبره کارایی بالایی در تبلت ها و گوشی های هوشمند دارد، خرابی آن ممکن است آغازگر مشکلات بسیاری باشد. روشن ماندن مدام ویبره یکی از اصلی ترین واکنش های آیپد در اثر آبخوردگی دستگاه است. این موضوع خود می تواند باعث و بانی شکل گیری اتصالی های مخربی در درون ساختار تبلت باشد. البته خرابی ویبره ممکن است در اثر اختلالات نرم افزاری نیز رخ دهد. در صورتی که اختلالات موجود منشا نرم افزاری داشته باشند، مسیر تعمیر ساده تر و سریع تر خواهد بود. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آیپد اپل خرابی ویبره ی آیپد را با صرف مدت زمان کوتاهی برطرف کنید.

رفع مشکل خرابی تاچ آیپد

تاچ بخش اصلی هر گوشی و تبلت هوشمند امروزی را تشکیل می دهد که در صورت خرابی عملا استفاده از قابلیت های دیجیتال دستگاه غیرممکن می گردد. خرابی تاچ آیپد اپل نیز مانند سایر تبلت ها می تواند ریشه در مشکلات سخت افزاری بخش تاچ و یا تداخلات نرم افزاری تبلت داشته باشد. استفاده از حجم بسیار کم تبلت، بی احتیاطی های مراقبتی و اصابت ضربه به دستگاه، بروز مشکل آبخوردگی و یا حضور ویروس بد افزارهای مخرب از عمده ترین مسائلی هستند که با از کار افتادگی تاچ آیپد اپل همراه می شوند.

در این میان گاهی احتمال دارد با یک ریست فکتوری و یا خالی کردن حافظه مشکل تاچ آیپد از بین رود. در هر روی مشکل کوچک یا بزرگ تاچ آیپدهای مختلف در نمایندگی تعمیرات آیپد اپل قابل حل می باشد. خاطرنشان می نماییم که اگر بازیابی تاچ در گرو تعویض آن باشد، فرآیند جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

تعویض باتری آیپد

خرابی ساختار باتری معضل بزرگی در استفاده از انواع تبلت ها و گوشی های برندهای موجود در بازار از جمله اپل محسوب می شود. عمر مفید این بخش از دستگاه های دیجیتال در اثر مواردی چون نوسانات برقی و شارژ اشتباه به اتمام می رسد. البته باتری آیپد قطعه ی مصرفی تبلت بوده و سرانجام  پس از سال ها استفاده کیفیت اولیه ی خود را از دست می دهد. اما جهت به تعویق انداختن این موضوع بهتر است به موارد مراقبتی کوچکی چون عدم استفاده از تبلت در حال شارژ دقت کنید.

اگر بنا بر هر دلیلی با خرابی باتری تبلت روبه رو هستید، بدون فوت وقت به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. استفاده از باتری بی کیفیت فشار زیادی به دستگاه وارد کرده و باعث سرایت خرابی از باتری به سایر نقاط سیستم می گردد. نمایندگی تعمیرات آیپد اپل فرآیند تعمیر و یا تعویض باتری را زیر نظر کارشناسانه ی تعمیرکاران مجرب انجام می دهد. لازم به ذکر است که کلیه ی مراحل تعمیراتی این مجموعه با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی همراه هستند.

تعمیر دوربین تبلت اپل

کیفیت دوربین موضوع مهمی در تک تک گوشی ها و تبلت های اپل می باشد. این کمپانی محبوب همه ساله در تولید و ساخت دوربین های جذاب و باکیفیت دستگاه های خود رضایت کاربران را به دست می آورد.  اما این کیفیت ساخت بالا مصون از خرابی نبوده و عموما در اثر بی احتیاطی دچار اختلال می شود.

تاری عکس و فیلم ثبت شده، بسته شدن ناگهانی برنامه ی camera، سیاه نشان دادن تصویر و نمایش هاله های نورانی و رنگین کمانی در عکس ها ایراداتی هستند که باید هرچه زودتر مورد بررسی کارشناسانه ی تعمیرکاران قرار گیرند. نمایندگی تعمیرات آیپد اپل با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته و دانش به روز کارشناسان خود تک تک مشکلات فنی بخش دوربین آیپدها را براساس پارامترهای استاندارد کمپانی اپل تعمیر می نماید.

تعمیرات آیپد

تعمیر انواع آیپد Apple

تعمیرات آیپد اپل در نمایندگی اپل به وسیله کارشناسان مجرب صورت می گیرد. از ویژگی های کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل تجربه بسیار بالا در زمینه تعمیرات می باشد. این کارشناسان علاوه بر تجربه بالا دارای علم بسیار زیاد می باشند و دارای مدارک بین المللی در زمینه تعمیرات می باشند. مدیریت نمایندگی تعمیرات اپل انتخاب کارشناسان را با وسواس بسیار زیادی انجام داده است تا در هنگام تعمیرات دستگاه مشکلی برای شما پیش نیاید. 

اگر برای تعمیرات آیپد اپل  به نمایندگی اپل مراجعه نموده اید ناظر روند تعمیرات در این مرکز بوده اید. پس از مراجعه به این نمایندگی عیب یابی گوشی شما صورت می گیرد . اگر قطعه معیوب قابل ترمیم بود ، تعمیر صورت خواهد گرفت. در صورتی که نتوان قطعه را تعمیر کرد، با اطلاع و اجازه مشتری تعویض صورت خواهد گرفت.

تعمیر آیپد مینی 5

اگر کاربر آیپد مینی 5 هستید و هم اکنون با مشکلاتی روبه رو شده اید، می توانید برای تعمیر آیپد مینی 5 خود از این واحد تعمیراتی کمک بگیرید. به عنوان کاربر این محصول می دانید که آیپد مینی ۵ اپل از نظر ظاهری نسبت به مدل قبلی، تفاوت چندانی ندارد؛ اما به دلیل ساختار متفاوتش، عملکردی متفاوت دارد. سرعت پردازش بالای این دستگاه، حساسیت تعمیر آن را دوچندان کرده است.

آیپد مینی ۵ اپل با تراشه‌ A10 Fusion یا A10X Fusion  سرعتی مشابه آیپد ۹.۷ اینچی مدل ۲۰۱۸ یا آیپد پرو مدل ۲۰۱۸ دارد. برای تعمیر آیپد مینی 5 بهترین کار این است که از یک واحد معتبر و مجاز تعمیرات اپل کمک بخواهید. مرکزی که هم دانش و تجربه لازم برای تعمیر را داشته باشد و هم ابزار و تجهیزات لازم را. تنها در صورت رعایت این دو اصل مهم است که می توانید امیدوار باشید، دستگاهتان به درستی و با کیفیت تعمیر شود.

تعمیر آیپد پرو 9.7

این سرویس تعمیراتی نیز نمونه ای دیگر از خدمات واحد تعمیرات اپل است. تعمیر آیپد پرو 9.7 باید با توجه به ساختار منحصر به فردش انجام شود. این تبلت یکی از سریع‌ترین، بهترین و مجهز‌ترین تبلت های اپل است که ساختاری حساس و ظریف دارد. آیپد پرو 9.7 از درگاهی مخصوص برای صفحه‌کلید و قلمی مخصوص پشتیبانی می‌ کند. هر چند ظاهر این دستگاه شبیه آیپد ایر ۲ است، اما مجهز به پردازنده‌ بسیار قدرتمند A9X است و عملیات ‌های پردازشی سنگین‌تری را می تواند انجام دهد.

این تبلت بهترین نمایشگر تبلت‌ها را دارد، از بلندگو‌های فوق‌العاده قوی بهره می‌برد و دوربین با کیفیتی هم دارد. وقتی همه قسمت ها و اجزای محصولی از بین بهترین ها انتخاب شده باشد، طبیعی است که تعمیر آن با دشواری هایی همراه خواهد بود. به همین جهت است که برای تعمیر آیپد پرو 9.7  فقط باید به مراکز معتبر و مجهز و متخصص در تعمیرات اپل مراجعه کنید.

تعمیر آیپد ایر 2

برای تعمیر آیپد ایر 2 شما نیز سرویس های ویژه ای را تدارک دیده ایم. این سرویس تعمیراتی صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آیپد ایر 2 شما را رفع می کند. این دستگاه دستگاهی بسیار پرقدرت، فوق‌العاده ظریف و سبک است. iPad Air 2، محصولی از هر لحاظ ممتاز و فراتر از تصور است. صفحه نمایش این دستگاه ضد نور و فوق العاده ظریف است. رنگ‌ها را واضح تر با کنتراست بیشتر نشان می دهد.

صفحه نمایش این لپ تاپ، صفحه ‌نمایشی با کمترین ضریب انعکاس در بین تمامی تبلت است. قدرت این دستگاه از تراشه‌ ای به نام A8X تامین می شود تا عملکرد گرافیکی و CPU بیشتری در مقایسه با نمونه های پیشین خود داشته باشد. آیپد ایر 2 با ساختار معماری 64 بیتی سری دسکتاپ در پردازنده، همچون کامپیوترهای شخصی قدرتمند عمل می کند. دوربین iSight دستگاه iPad Air 2 از لنزهای پیشرفته، حسگری ارتقا یافته و پردازنده سیگنال تصویری انحصاری اپل برخوردار است. این ویژگی ها نه تنها نشان دهنده قدرت بالا و عملکرد فوق العاده این دستگاه است، بلکه تعمیر آیپد ایر 2 را با حساسیت ها و پچیدگی های مضاعفی روبه رو می کند.

تعمیر آیپد پرو ۱۰.۵

تعمیر آیپد پرو ۱۰.۵ با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می شود. حتما می دانید که آیپد پرو ۱۰.۵ با بهبود‌ های متعددی همراه شده است تا خود را به ‌عنوان گزینه ‌ای جدی برای جایگزینیِ لپ‌تاپ ‌ها معرفی کند. از همان زمان عرضه‌ نسل اول آیپد پرو، اپل تمرکز ویژه‌ ای بر عرضه‌ نرم ‌افزار های جایگزین با نمونه‌ های موجود در پلتفرم کامپیوتر‌ های شخصی داشت تا کاربران را هر چه بیشتر به سمت تبلت های خود هدایت کند. در آیپد پرو ۱۰.۵ نیز مانند سایر محصولات اپل، دقت ساخت بالایی به کار رفته است.

کیفیت عالیِ بدنهِ‌ یکپارچه‌ فلزی در کنار تراش دقیق و فوق‌العاده‌‌ آن، این دستگاه را در گروه برترین ها و بهترین ها جای داده است. ضخامت ۶.۱ میلی ‌متری این دستگاه نیز همانند آیپد پرو ۹.۷ حفظ شده است تا همچنان یکی از باریک‌ترین تبلت ‌های موجود باشد. برای تعمیر آیپد پرو ۱۰.۵ هیچ جایی را بهتر از واحد تخصصی تعمیرات اپل پیدا نمی کنید. اینجا به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی دسترسی دارد و به کمک تجهیزات پیشرفته تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شما را رفع می کند.

تعمیر انواع آیپد

دیگر خدمات نمایندگی آیپد اپل

نمایندگی آیپد اپل با وجود کارگاه های پیشرفته خود توانسته است مواردی را در آیپد رفع نماید که دیگر مراکز تعمیراتی قادر به حل آن نیستند. اگر برای تعمیرات آیپد اپل خود به نمایندگی آیپد اپل مراجعه کنید متوجه کیفیت بالا در تعمیرات خواهید شد. در صورتی که هر یک از قطعات آیپد نیاز به تعمیر داشتند، هیچ نگرانی در مورد کیفیت قطعات تعویضی نخواهی داشت. نمایندگی تعمیر آیپد اپل دارای آرشیو بزرگی از قطعات اصل محصولات اپل است. از این رو پس از تعمیر تبلت اپل خود شاهد بازگشت کیفیت اولیه دستگاه خواهید بود. در ادمه با دیگر خدمات نمایندگی آیپد اپل آشنا خواهید شد.

  • رفع عدم کارکرد تاچ آیپد اپل
  • رفع عدم کارکرد USB آیپد اپل
  • رفع عدم کارکرد ویبره آیپد اپل
  • رفع عدم کارکرد دوربین آیپد اپل
  • رفع عدم کارکرد بلوتوث آیپد اپل
  • احیاء انواع چیپست CHIPSET آیپد اپل
  • تعویض انواع چیپ و قطعات SMD آیپد اپل
  • تعویض تخصصی تاچ و ال سی دی آیپد اپل
  • حل مشکلات آیپدهای اپل که شارژ نمی شوند
  • حل مشکلات آیپدهای اپل که شارژ خالی می کنند
  • تعویض باطری و انتخاب باطری های مناسب آیپد اپل
  • حل مشکلات آیپدهای اپل که بلوتوث آنها کار نمی کند
  • برطرف کردن مشکلات آیپدهای اپل که وای فای آن ها از کار افتاده است
  • تعویض تخصصی انواع کانکتورهای مختلف آیپد اپل مانند کانکتور سیم کارت، RAM و…
  • حل مشکلات ال سی دی آیپد اپل
  • رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه آیپد اپل
  • حل مشکل زود خالی شدن باتری آیپد اپل
  • برطرف کردن مشکلات کم نور شدن آیپد اپل
  • رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت آیپد اپل
  • حل مشکل ضربه خوردن و روشن نشدن آیپد اپل
  • حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در آیپد اپل
  • رفع مشکل آیپدهای اپل که ضربه خورده و تصویر ندارند
  • رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه آیپد اپل
  • حل مشکلات آیپدهای اپل که دوربین آنها از کار افتاده است
  • حل مشکلات آیپدهایی که روشن می شوند و تصویر ندارند
  • حل مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب آیپد اپل
  • برطرف کردن مشکل شناسایی نشدن سیم کارت در آیپدهای اپل
  • برطرف کردن مشکلات مدارات کیبرد و اسپیکر و میکروفن و… در آیپد اپل

مشکلات کاربران تبلت اپل

  • دوربین آیپد اپل کار نمی کند
  • نور تصویر آیپد اپل کم شده است
  • آیپد اپل بی دلیل خاموش می شود
  • آیپد اپل آبخورده و روشن نمی شود
  • آیپد اپل ضربه خورده و روشن نمی شود
  • خش خش کردن صدا در خروجی آیپد اپل
  • تاچ آیپد اپل کند عمل کرده و یا اصلا عمل نمی کند
  • وقتی صدای آیپد اپل زیاد می شود خش خش می کند
  • آیپد اپل در حال اجرای نرم افزار و بازی زیاد داغ می کند
  • دکمه پاور آیپد اپل شکسته و درون دستگاه گیر کرده است
  • بازکردن دو برنامه روی آیپد اپل که باعث کندی بیش از حد می شود
  • آیپد اپل صدا ندارد
  • کندی سرعت آیپد اپل
  • خرابی کلید پاور آیپد اپل
  • آیپد اپل شارژ نگه نمی دارد
  • باتری آیپد اپل شارژ نمی شود
  • خرابی سوکت شارژ آیپد اپل
  • ریختن مایعات برروی آیپد اپل
  • آیپد اپل شدیدا داغ می کند
  • نداشتن خروجی صدا آیپد اپل
  • آیپد اپل به اینترنت وصل نمی شود
  • شکسته شدن صفحه نمایشگر آیپد اپل
  • سوکت شارژ آیپد اپل آسیب دیده و شارژ نمی کند

سوالات متداول کاربران آیپد اپل

علت خاموش شدن آیپد چیست ؟

خاموش شدن آیپد ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از عوامل ممکن عبارتند از :باتری آیپد خراب یا ضعیف باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، آیپد بیش از حد گرم شده باشد و به منظور جلوگیری از آسیب دیدن قطعات داخلی خود را خاموش کند، یک مشکل نرم‌افزاری در سیستم عامل iPadOS وجود داشته باشد و باعث تداخل یا کرش شدن آیپد شود، یک برنامه ناسازگار با آیپد نصب شده باشد و مصرف بالای انرژی یا حافظه را ایجاد کند، قطعات داخلی آیپد مانند برد ، نمایشگر، دکمه پاور و غیره خراب یا آسیب دیده باشند. اگه خاموشی با اقدامات اولیه و ریست فکتوری حل نشود لازم است برای تعمیر آیپد اقدام نمایید.

چرا آیپدم روشن نمیشه؟

ممکن است چندین دلیل برای اینکه آیپد شما روشن نشود وجود داشته باشد. از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: باتری آیپد شما تمام شده باشد و نیاز به شارژ داشته باشد، آیپد شما در حالت خواب (Sleep Mode) قرار گرفته باشد ، آیپد مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری داشته و نیاز به تعمیرایپد داشته باشد. برای برطرف کردن این مشکل، می‌توانید چند راه‌حل را امتحان کنید. اولین گام این است که باتری آیپد خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که کابل شارژ و آداپتور مناسب را استفاده می ‌کنید. سپس، آیپد خود را به منبع برق متصل کنید و حداقل ۱۵ دقیقه صبر کنید.

اگر صفحه نمایش آیپد هنوز خاموش است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. اگر این روش جواب نداد، ممکن است آیپد شما در حالت خواب باقی مانده باشد. دکمه پاور یا هوم (Home) را فشار داده و رها کنید. اگر صفحه نمایش آیپد هنوز خاموش است، دکمه پاور و هوم را همزمان فشار داده و حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. درصورتی که مشکل حل نشد به نمایندگی تعمیر آیپد مراجعه نمایید.

تعمیرات آیپد اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

کارشناسان فعال ما در مرکز تعمیرات آیپد اپل به دلیل آگاهی از بروزترین شیوه‌های تعمیرات آیپد اپل و ترمیم آیپد و بهره‌گیری از پیشرفته‌ی ابزار این حوزه، توانایی آن را یافته‌اند تا در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به تعمیرات آیپد اقدام نمایند.

شما هموطنان گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و شاهد بازگشت کیفیت و عملکرد اولیه محصول خویش باشید. به منظور آسودگی خاطر شما هموطنان گرامی، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با گارانتی ارائه می‌گردد. دیگر واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات و سوالات متداول آیپد اپل

متخصصان اپل سرویس از برترین متخصصین تعمیرات آیپد بوده و با بهره گیری از دانش روز، انواع تعمیرات حرفه ای و تخصصی آی پد را با دقت، مهارت و ریزبینی انجام می دهند. شما کاربران گرامی می توانید اخبار نمایندگی تعمیرات اپل  و دیگر خبرها را از طریق فضای زیر دنبال نمایید.

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات آیپد اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. شما کاربران گرامی می توانید مقالات آیپد اپل و دیگر مقالات نمایندگی تعمیرات اپل را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که مرکز تعمیرات آیپد اپل ، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران است و هیچ‌گاه مدعی نمایندگی اپل بودن را ندارد. مرکز تعمیرات اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات اپل و سیستم‌های هوشمند پیشرفته مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. پرسش های مرتبط با خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر سوالات متداول نمایندگی اپل و تعمیر آیپد اپل از طریق بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

انواع آیپد اپل و دیگر محصولات

کارشناسان نمایندگی اپل در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع آیپد اپل و دیگر محصولات این برند آشنا سازند. کارشناسان ما در نمایندگی اپل با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع تبلت هواوی و دیگر محصولات نمایندگی تعمیرات اپل به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی تعمیرات اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. نمایندگی تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید.