گوشی هوآوی P9 Lite Mini

گوشی هوآوی P9 Lite Mini روانه بازار شده است. نکته ی جالب این است که این گوشی در سکوت خبری به بازار عرضه شده است.  کمپانی چینی هیچگونه مراسم رونمایی یا حتی معرفی رسمی آنلاین را برای محصول جدید خود در نظر نگرفته است . نسخه دو سیم کارت  موبایل اقتصادی هوآوی P9 Lite Mini مستقیما در یک فروشگاه مجارستانی با قیمت ۱۹۰ یورو به فروش گذاشته شده است . پرچمدار جددی هوآوی در آینده به بازارهای بیشتری راه یافته و در رنگهای مشکی، سفید و گلد عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است ، نسخه تک سیم کارت این گوشی  در پاییز به بازار راه خواهد یافت.

گوشی هوآوی P9 Lite Mini

مشخصات گوشی هوآوی P9 Lite Mini

مشخصات گوشی هوآوی P9 Lite Mini بدین شرح می باشد.

  • چیپست چهار هسته ای مدیاتک
  • مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی
  • حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه)
  • رم ۲ گیگابایتی بهره مند بوده و برای پردازش امور
  • چیپست چهار هسته ای مدیاتک «MT6737T»
  •  باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری با عمر مفید ۲ روزه
  •  ضخامت ۸٫۰۵ میلیمتر
  •  سنسور اثر انگشت دایره ای در پنل پشتی  و محل قرارگیری فلش LED نیز در آن تغییر کرده است.

این مقاله را از دست ندهید : هواوی mate 10

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل از جملهبرترین شرکت‌های خدمات تعمیرات تخصصی موبایل  می‌باشد. کادر مجرب این مرکز در کلاس هایی که توسط اساتید داخلی و خارجی برگزار می گرددحضور یافته و دانش خود را ارتقا می بخشند.به‌علاوه نمایندگی تعمیر موبایل از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای کالیبراسیون، تعمیرات، تست، و کنترل کیفیت موبایل  بهره می‌گیرد.

برتری دیگر نمایندگی تعمیر موبایل در مسئولیت‌پذیری و تعهد بالای کادر فنی در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی تلفن همراه و تعمیرات انجام شده می‌باشد. متخصصان ما با حفظ و امانت‌داری اطلاعات مشتریان همواره درصدد دستیابی به ارزش مشتری‌مداری در نمایندگی خود بوده‌اند. نمایندگی تعمیرات موبایل خود را متعهد به ارائه‌ی مطلوب خدمات در کمترین زمان و با کیفیت بالا می‌داند. آرشیو قطعات نمایندگی موبایل دربردارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از کلیه‌ی قطعات اورجینال سخت‌افزاری از تمامی مدل‌های گوشی موجود در بازار است که شما را از مراجعه به دیگر نمایندگی‌های تعمیرگوشی به منظور تأمین هرگونه قطعه بی‌نیاز خواهد ساخت.

واحدهای تعمیرات موبایل

واحدهای تعمیرات موبایل ، خدمات حرفه ای تعمیر انواع برندهای تلفن همراه را به کاربران ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات ما در هرواحد وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

لینک های مفید

تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل هواوی / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک /  نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوستعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی /