چگونه گوشی سایلنت را پیدا کنیم؟!!

وقتی گوشی خود را در منزل یا محل کار گم می کنیم، ساده ترین راهی که برای پیدا کردن آن به ذهنمان خطور می کند، زنگ زدن به گوشی و استفاده از صدای زنگ گوشی برای پیدا کردن آن است. حالا  اگر تلفن همراه در حالت سایلنت باشد با وجود بی صدایی چگونه می توان آن را پیدا کرد؟

گم کردن گوشی سایلنت برای همه ی ما اتفاق افتاده است. در این حالت کاربر سردرگم شده و راهی جهت یافتن گوشی خود نمی یابد. اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می‌کنید آن را کجا گذاشته‌اید، این مقاله را دنبال کنید تا به شناسایی راهکارهای کاربردی در جهت یافتن گوشی سایلنت بپردازیم.

گوشی سایلنت

یافتن گوشی سایلنت با اسپیکر گوگل هوم

گوگل هوم با دستور صوتی گوشی سایلنت شما را پیدا می کند. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید که قرار است به گوگل هوم اضافه شود، دستور صوتی ” گوشی همراه من را پیدا کن ” است که به کاربران اجازه می‌دهد با گفتن این دستور صوتی، گوشی سایلنت خود را به راحتی خواهد یافت.

گوگل هوم دستورهای صوتی نظیر ” گوشی من کجاست؟ ” و ” گوشی من را پیدا کن” را برای  یافتن گوشی طراحی کرده است. نکته قابل ذکر در ارتباط با این اسپیکر این است که  حتی صدای گوشی‌های هوشمندی را که در حالت بی صدا (silent) قرار دارند، بالا برده و آن را از حالت بی صدا خارج می کند تا با به صدا درآمدن زنگ گوشی، کاربر آن را پیدا کند. این قابلیت اخیرا به اسپیکر گوگل اضافه شده است .  بنابراین کاربران گوگل هوم قادر خواهند بود این ویژگی جدید را تست و آزمایش کنند.

یافتن گوشی سایلنت در سیستم عامل ios

اگر گوشی گم شده ی شما آیفون است به راحتی با استفاده از آیکلود، پروسه ی یافتن گوشی سایلنت را شکل دهید. ابتدا باید وارد سایت icloud شوید. سپس اپل آیدی و پسوردتان را وارد کنید. روی آیکون Find iphone کلیک کرده و در قسمت وسط نوار بالای وب‌سایت روی All Device کلیک کنید و آیفونی را که در خانه گم کرده‌اید را انتخاب نمایید. در این مرحله پنجره ی کوچکی در گوشه ی بالایی سمت راست وب ‌سایت پدیدار می‌شود. در اینجا روی گزینه Play sound کلیک کنید. اکنون باید پس از گذشت چند ثانیه منتظر صدای زنگ مخصوصی باشید که به وسیله آن می‌توانید آیفونی را که در خانه گم‌ کرده‌اید، پیدا کنید.

یافتن-گوشی-سایلنت-در-سیستم-عامل-ios

یافتن گوشی سایلنت در سیستم عامل اندروید

ابتدا وارد آدرس google.com/android/devicemanager شوید. در قسمتی که اطلاعات گوشیتان را نشان می‌دهد، روی دکمه Ring کلیلک کنید. سپس به شما اطلاع داده می‌شود که گوشی مورد نظرتان برای ۵ دقیقه به صورت مدام با بالاترین میزان صدای ممکن زنگ خواهد خورد. برای ادامه ی کار  و یافتن گوشی سایلنت روی دکمه ی Ring کلیک کنید. زمانی که نوار آبی رنگ Ringing پدیدار می‌شود، باید پس از گذشت چند ثانیه منتظر صدای زنگ مخصوصی باشید و توسط آن گوشی خود را پیدا کنید.

نمایندگی موبایل و واحد های تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل خدمات تخصصی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات موبایل را به کاربران تلفن های همراه ارائه می نماید. مدیریت این مجموعه جهت جذب پرسنل در هر بخش  سه عامل ؛  تخصص ، تجربه و تعهد را مد نظر قرار داده است. همچنین ابزار آلات مدرن جهت ارائه ی خدمات در هر بخش فراهم شده است. واحدهای تعمیرات موبایل به صورت مجزا طراحی شده اند و در هر واحد خدمات مرتبط با یکی از برندهای تلفن همراه به کاربران ارائه می گردد. در این قسمت به ذکر نام هریک از واحدهای تعمیرات موبایل بسنده می کنیم. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را درهرواحد مطالعه نمایید.