پرچمدار جدید شیائومی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پرچمدار جدید شیائومی با نام تجاری Mi6x با دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازنده‌ی کم مصرف اسنپدراگون ۶۶۰ و نمایشگر ۱۸:۹ ساعاتی پیش رو نمایی شد. ۴ سال پیش اسمی از شیائومی در بازار موبایل وجود نداشت. اما این استارتاپ چینی به یک غول مهار نشدنی تبدیل شده است و به او لقب اپل آسیا را داده اند. غولی که اکنون سرمایه آن بیش از ۴۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود و با سرعتی غبرقابل باور تبدیل به سومین برند پر فروش جهان در زمینه تلفن های هوشمند تبدیل شده است.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8915″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ویژگی های شیائومی MI 6X پرچمدار جدید شیائومی

 

  • پرچمدار جدید شیائومی بسیار کم مصرف است

قلب تپنده شیائومی می ۶X متشکل از یک پیدازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ با فرکانس ۲٫۲ گیگا هرتزی می باشد . از دیگر خصوصیات جذاب این محصول می توان به صفحه نمایش +FHD  اشاره نمود که با ابعاد ۵٫۹۹ و نسبت ۱۸به ۹ به کار رفته است و زیر نور مستقیم خورشید نیز از عملکرد خوبی بر خوردار می باشد. شیائومی در اقدامی جالب برای امنیت بیشتر علاوه بر استفاده از حسگر اثر انگشت از حسگر تشخیص چهره نیز استفاده نموده اند که این خود یکی دیگر از جذابیت های این پرچمدار جدید شیائومی می باشد.

این محصول شیائومی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی MIUI 9.5 عرضه خواهد شد. باتری مورد استفاده در این گوشی ۳۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 می باشد که به راحتی امکان استفاده به مدت ۲۴ را برای کاربران فراهم میکند. شیائومی Mi 6X در پنج رنگ صورتی، قرمز، طلایی، آبی و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد و چشم بادامی هابرای آن، قیمت پایه‌ی حدودی ۲۵۰ دلاری را در نظر گرفته‌اند.

 

  • امنیت فوق العاده با حسگر تپشخیص چهره

نکته‌ مهم و قابل تامل درباره‌ی می ۶X این است که در بازارهای جهانی به نام شیائومی Mi A2 عرضه خواهد شد. دوربین دوم ۶X که برای ثبت تصاویر پرتره‌ی بهتر و عملکرد قابل توجهی در محیط‌های کم‌نور دارد از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX376 سونی بهره می برد ، لازم به ذکر است که این سنسور در دوربین سلفی می ۶ ایکس نیز به‌کار رفته است.

طبق اعلام شیائومی، دوربین دوم Mi A2  بسیار مشابه آنچه پیش‌تر در گوشی‌های اوپو R15 و وان‌پلاس ۵‌تی دیده بودیم می باشد ، تکنولوژی آن با تجمیع چهار به یک پیکسل‌ها، تصاویر بهتری را در محیط‌های کم‌نور ثبت می‌کند؛ البته خاطر نشان کنیم دوربین دوگانه‌ی می ۶ ایکس به لطف هوش مصنوعی می‌تواند بیش از ۲۰۰ نوع صحنه، ۱۲ حالت پرتره‌ی مختلف را تشخیص دهد. چشم بادامی ها مدعی هستند که این سیستم به مرور زمان عملکرد بهتری در زمینه‌ی جزئیات تصاویر، تشخیص مرز سوژه از پس‌زمینه، تشخیص چهره و ژست‌ها ارائه می‌دهد.

 

  • دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی

پس منتشر شدن شایعات زیادی در باره پرچمدار جدید شیائومی، دقایقی پیش می ۶ ایکس توسط این کمپانی معرفی شد. پرچمدار جدید شیائومی از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی  IMX486 سونی با ابعاد پیکسل ۱.۲۵ میکرومتری است که در پسِ لنزی با دیافراگم f/1.75 قرار دارد بهره می‌برد .شیائومی مدعیست که این محصول میان‌رده‌ توانایی رقابت با دستگاه‌های پرچم‌داری نظیر اوپو R15 و آیفون ۱۰ را دارد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیر گوشی شیائومی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و کارامدترین ابزار انجام می پذیرد. مرکز تعمیر گوشی شیائومی در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد.

مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر –به ویژه تعمیر گوشی شیائومی – برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات شیائومی با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر جدیدترین گوشی های عرضه شده به بازار نظیر پرچمدار جدید شیائومی  Mi 6x، آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب نرم افزاری و سخت افزاری موجود در این دستگاه گشته‌اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

واحدهای تعمیرات موبایل

مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و بازیابی اطلاعات به کاربران تمامی مدل های تلفن همراه است. دارندگان کلیه تلفن های همراه حتی جدیدترین گوشی میان رده شیائومی، Mi 6X  صرف نظر از مدل و سری دستگاه خویش می توانند به نمایندگی تعمیرات گوشی مراجعه نمایند و تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات گوشی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید کوچگترین  عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد. واحدهای تعمیرات موبایل در بخش زیر معرفی می شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع ، با کیفیت و با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و کیفیت ارایه می‌گردد.

بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]