نمایندگی موبایل در شهرستان ها

نمایندگی موبایل به منظور برطرف کردن نیاز کاربران ساکن در دیگر شهرهای کشور اقدام به راه اندازی واحدی ویژه جهت عرضه ی خدمات نموده است. نوید دهنده ی این مژده به هم وطنان هستیم که دیگر دغدغه ای برای تعمیرات موبایل در اقصی نقاط ایران نخواهند داشت. با بروز هر گونه مشکل در دستگاه خود می توانید طی روندی که در این صفحه ذکر میگردد، آن را به نمایندگی ارسال نمایید .

پس از طی مراحل تعمیر، می توانید آنرا صحیح و سالم تحویل بگیرید. درخواست های مکرر کاربران برای ریکاوری تلفن همراه و نگرانی آن ها در خصوص کالای آسیب دیده ، مارا بر آن داشت امکانات لازم را جهت ارسال کالا به محل مهیا سازیم . نمایندگی موبایل در شهرستان ها کادری از برترین مهندسین را جهت ترمیم و بازیابی استخدام کرده است . شما عزیزان ساکن هر شهری که هستید ، می توانید کالای خود را به این مرکز ارسال کنید. تعمیرکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع ایراد دستگاه اقدام می نمایند .

نمایندگی موبایل در شهرستان ها

نمایندگی موبایل در همه شهرها

همانطور که میدانید گوشی های موبایل به وسیله ای بسیار مهم در زندگی تمام مردم دنیا تبدیل شده اند و هر روز بر کیفیت ساخت گوشی های تلفن همراه اضافه میشود و با پیشرفت های قابل توجهی مواجه میشود. این گستردگی در پیشرفت، باعث شده گوشی های بسیار متنوعی به بازار راه یابند. طبیعتا گوشی های تلفن همراه هم مانند بسیاری از تجهیزات و وسایل الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف مشخص و یا نامشخصی دچار خرابی و اختلال در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری شوند. از همین رو نیاز به احداث مراکز معتبر نمایندگی موبایل بیش از قبل احساس میشود. چرا که بسیاری از کاربران در مواقع بروز مشکل ناچارا به مراکز تعمیر موبایل غیر مجاز و فاقد استاندارد مراجعه میکنند و متحمل هزینه های اضافی در مقابل سرویس های بی کیفیت میشوند.

خوشبختانه این مرکز نمایندگی موبایل با هدف جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی برای کاربران و جهت رفاه حال آن ها، تاسیس شده و در تمام این سال ها توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ با کمک گیری از کارشناسان زبده و متخصصان با تجربه، قادر به تشخیص و رفع مشکلات در تمامی زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، میباشد. این مرکز متشکل از واحد های مجزا و با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات و ابزار لازم، مهارت لازم در تعمیر تمامی برندهای گوشی های تلفن همراه را دارد که در ادامه به تفصیل از آن خواهیم گفت.

ویژگی های نمایندگی موبایل در شهرستان ها

 ویژگی های نمایندگی موبایل در شهرستان ها شامل موارد زیر می گردد . ریکاوری گوشی با بکارگیری تجهیزات مدرن توسط تکنسین های متخصص انجام می شود . لازم به ذکر است ، تعمیرکاران  نمایندگی موبایل در شهرستان ها دارای مدارک علمی معتبر می باشند . این افراد ملزم به گذراندن دوره ‌های تخصصی و عمومی زیرنظر اساتید بین‌المللی می باشند. مهارت ، مشتری مداری و احترام به حقوق کاربران از مهمترین خصوصیات کارشناسان نمایندگی موبایل در شهرستان ها می باشد.

مدیریت این مرکز تمامی تلاش خود را انجام داده است تا ویژگی ‌های یک نهاد مشتر‌ی‌ محور را در واحد بازیابی گوشی پیاده‌ نماید. برخی از نکات بارز این مرکز عبارتند از: احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آن ها، ارائه‌ ی خدمات پس از فروش به مشتریان ، تلاش در جهت ارائه ی خدمات ریکاوری با کیفیتی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در واحد ریکاوری گوشی ، ارائه‌ ی راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان ، ارائه ‌ی اطلاعات پیش‌ نیاز به صورت شفاهی و مکتوب و… کاربران محترم جهت بهره مندی ازخدماتی منحصربفرد می توانند با نمایندگی موبایل در شهرستان ها، تماس برقرار کنند .

شعب نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ با چندین نمایندگی در تهران و کرج مشغول فعالیت است.  شعب تهران : ستارخان ، پیروزی ، رسالت ، ولیعصر /  شعب کرج : شعبه مرکزی شاهین ویلا خدمات رسانی در سراسر مناطق کرج ، عظیمیه ، گوهردشت ، گلشهر، حصارک ، کمال آباد ، نظر آباد ، ماهدشت ، باغستان ، دهقان ویلا ، مهرشهر ، کیانمهر و… شعبه مرکزی و شعبات دیگر با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان دوره دیده و با تجربه در این امر آماده ی ارائه ی تمامی خدمات و سرویس های پس از فروش محصولات موبایل سامسونگ به شهروندان گرامی میباشند.

لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد و کیفیت دستگاه مورد نظرتان و یا در صورت نیاز به مشاوره و یا بهره مندی از خدمات تعمیر و ترمیم انواع گوشی های موبایل سامسونگ، میتوانید از طریق راه های ارتباطی مذکور با مرکز نمایندگی نزدیک به محل خود تماس بگیرد تا در اسرع وقت نسبت به انجام سرویس های مورد نظر شما اقدام کنند.

نمایندگی مجاز انواع برندهای تلفن همراه

همانطور که گفته شد خدمات و سرویس های انجام شده از سوی این مرکز نمایندگی موبایل به تمامی برندهای تلفن همراه اختصاص دارد و تخصص بالای مهندسان شامل انواع گوشی ها میشود. کارشناسان دوره دیده ضمن شناخت بالا از ساختار تمامی گوشی ها، قادرند عیوب را با سرعت بالایی شناسایی و در جهت رفع آن اقدام به عمل آورند. همانطور که میدانید، تعمیرات موبایل به دلیل ساختار ویژه و هوشمند تجهیزات آن، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه قطعات موجود در انواع گوشی ها داشته باشند.

خوشبختانه متخصصان حوزه تعمیر موبایل در مرکز نمایندگی موبایل ضمن آشنایی کامل در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی در انواع زمینه های عیب یابی و تعمیر، ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش، ارائه ی لوازم جانبی با کیفیت و اورجینال تمامی برندها و تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی معتبر میباشند. لازم به ذکر است، این مرکز نمایندگی موبایل  با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند.

نمایندگی موبایل آیفون

تعمیر مشکلات گوشی آیفون یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز ما میباشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه ی این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام میپذیرد و در تمام زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری انجام خواهد شد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز با در اختیار داشتن آرشیوی جامع و کامل از تمامی قطعات جانبی اورجینال ، قادر به مرتفع ساختن تمام مشکلات و عیوب ایجاد شده در گوشی های تلفن همراه شما میباشند.

رکن اساسی این مرکز تجهیزات پیشرفته ی تعمیر گوشی های اپل، مبتنی بر جدیدترین استاندارد های معرفی شده در بازار های جهانی است که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات موبایل های آیفون را در سری های مختلف فراهم آورده اند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز براساس قطعه ی تعمیراتی بوده که در صورت نیاز،پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام میگردد.

همانطور که میدانید گوشی های اپل همانقدر که از کیفیت بالایی در ساخت برخوردارند، حساسیت بسیار بالایی هم در زمینه های سرویس و پشتیبانی دارند. به همین دلیل میتوانیم با افتخار خدمت شما برسانیم که تشخیص و تعمیر تمامی مشکلات گوشی اپل یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده دراین مرکز نمایندگی موبایل میباشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه ی این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام میپذیرد و در تمام زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری انجام خواهد شد.

کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز با در اختیار داشتن آرشیوی جامع و کامل از تمامی قطعات جانبی اورجینال برند اپل ، قادر به مرتفع ساختن تمام مشکلات و عیوب ایجاد شده در گوشی های تلفن همراه شما میباشند. رکن اساسی این مرکز تجهیزات پیشرفته ی تعمیر گوشی های اپل، مبتنی بر جدیدترین استاندارد های معرفی شده در بازار های جهانی است که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات موبایل های آیفون را در سری های مختلف فراهم آورده اند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب بوده که در صورت نیاز،پیش از اقدام به تعمیر،به صاحب دستگاه اعلام میگردد.

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ  با هدف ارائه ی سرویس و خدمات پس از فروش تمامی گوشی های تلفن همراه این کمپانی در خدمت شما کاربران گرامی میباشد. این شرکت در راستای تامین و رضایتمندی و وفاداری به مشتریان خود، جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد.

متخصصین نمایندگی تخصصی گوشی های سامسونگ آماده اند تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. چگونه؟ تعمیر گوشی های سامسونگ در این مرکز متشکل از واحد های مجزا، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی بی نیاز میکند.

یکی از تخصصی ترین واحد های نمایندگی موبایل سامسونگ به واحد تعمیرات و پشتیبانی از گوشی های سامسونگ اختصاص دارد. این سرویس و پشتیبانی شامل انواع مدل ها و نسخه های برند سامسونگ میشود و با بالاترین کیفیت ممکن انجام میگیرد. این سرویس ها تنوع بسیار بالایی دارند. و از تخصصی ترین مراحل تشکیل میشوند. همچنین متخصصان ما با به کارگیری از تجهیزات مدرن و قطعات یدکی، تعمیران گوشی های سامسونگ را به نحو احسن و در کوتاه ترین زمان ممکن به طور کامل رفع میکنند.

لذا در صورت احساس هر گونه مشکل در عملکرد گوشی تلفن همراه خود در نظر داشته باشید، نمایندگی موبایل سامسونگ با هدف ارائه ی سرویس و خدمات پس از فروش در خدمت شما کاربران گرامی میباشد. این شرکت در راستای تامین رضایتمندی و وفاداری به مشتریان خود، جهت ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد.

تعمیر گوشی های سامسونگ در این مرکز متشکل از واحد های مجزا، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال شما را ازخرید و استفاده از  قطعات تقلبی و بی کیفیت بی نیاز میکند.

نمایندگی موبایل شیائومی

با مرور زمان گوشی های شیائومی با کیفیت بالای طراحی و ساخت خود، و البته قیمت مناسب در مقایسه با سایر پرچم داران این عرصه، توانست در بین کاربران ایرانی جایگاه محکمی پیدا کند. تا قبل از این، این برند محبوب چینی فاقد مراکز معتبر خدمات پشتیبانی و نمایندگی در سطح کشور بود. به همین خاطر، بر آن شدیم واحد بزرگ و مجزایی در نمایندگی موبایل به این امر اختصاص دهیم.

مرکز نمایندگی گوشی های شیائومی با بهره گیری از دانش بالای مهندسان و کارشناسان دوره دیده، و با در استفاده از شناخت بالا نسبت به طراحی و ساختار انواع گوشی های شیائومی، قادر است به ماهرانه ترین شیوه های ممکن تمامی خرابی ها و اختلالات احتمالی این گوشی ها را شناسایی و ریشه یابی کنند و با تهیه ی گزارش های ویژه، در سریع ترین زمان ممکن، آن ها را مرتفع سازند. مشاوران حاضر در مرکز نمایندگی موبایل شیائومی همواره و به طور هر روزه آماده ی شنیدن صدای کاربران عزیز میباشند و پاسخگوی  تمامی سوالات، به طور کامل و جامع هستند.

مثل سایر خدمات ارائه شده در مرکز نمایندگی موبایل، خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم گوشی های شیائومی هم دارای گارانتی های معتبر و مدت دار میباشند. خدمات به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را در بر میگیرند. همچنین قطعات مورد استفاده در تمامی مراحل تعمیر و تعویض، اورجینال و اصلی خود برند شیائومی میباشد.

نمایندگی موبایل ال جی 

گوشی های تلفن همراه ال جی به دلایل مختلفی از قبیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیاری در سطح کشورمان دارند. گوشی های تلفن همراه ال جی هم مانند بسیاری از گوشی های دیگر ممکن است با خرابی هایی روبرو شوند که دلایل مختلفی از قبیل بی دقتی در استفاده و یا بی توجهی، در روی دادن چنین مسائلی نقش دارند. مسلما با توجه به نوسانات ارز و افزایش قیمت گوشی های تلفن همراه، کمتر کاربری تمایل به خرید گوشی جدید دارد و ترجیح میدهد که خرابی را به نمایندگی موبایل ال جی، معرفی کند و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شود.

در جهت انجام چنین سرویس هایی واحد تعمیرات تلویزیون موبایل ال جی در این نمایندگی با در اختیار داشتن متخصصان و کارشناسان زبده ی خود آماده ی کمک رسانی به کاربران عزیز میباشد. تعمیرات گوشی های ال جی  در مرکز نمایندگی موبایل ال جی در کوتاه ترین زمان انجام میشود و قیمت های مناسب آن رضایت خاطر مشتری را به همراه دارد. همچنین این خدمات به صورت تضمینی با دوره های ضمانت متنوع به کاربران ارائه میشوند و خرسندیم که اعلام کنیم تمامی این سرویس ها با بالاترین کیفیت و مطابق با سطح استاندارد جهانی انجام میگیرد.

نمایندگی موبایل اچ تی سی

اچ تی سی برند نام آشنایی در بین مردم ایران میباشد، این کمپانی محصولات متفاوت و البته با کیفیتی قابل توجه را راهی بازار های جهانی کرده است. علاوه بر لپ تاپ ها و تجهیزات اداری مربوط به چاپ و کپی، گوشی های موبایل اچ تی سی، از مطرح ترین تولیدات این برند میباشند. با توجه به فروش بالای این گوشی ها، نیاز به مراکز نمایندگی و پشتیبانی بیش از همیشه در کشور احساس میشود. مرکز نمایندگی موبایل اچ تی سی، با هدف پشتیبانی همه جانبه از خریداران این محصول تاسیس شده است.

تعمیر موبایل اچ تی سی یکی از اصلی ترین سرویس های تخصصی ارائه شده از سوی این مرکز میباشد که در پارت های مجزای خویش و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انجام میگیرد. دارندگان گوشی های اچ تی سی در صورت مواجه شدن با هر مشکل و اختلالی در عملکرد گوشی های تلفن همراه خود، میتوانند با مشاوران این مرکز تماس بگیرند و پس از استفاده از راهنمایی های لازم، در صورت تمایل به متخصصان و کارشناسان مجرب تعمیرات موبایل اچ تی سی، ارجاع داده شوند.  استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این مرکز سبب شده، گوشی تعمیر شده کیفیت اولیه ی خود را بازیابد و با انجام سرویس های تخصصی بر روی آن ها ، تا مدت ها بدون هیچ مشکلی کار کنند.

نمایندگی موبایل ایسوس

نمایندگی موبایل ایسوس با در اختیار داشتن واحد های مربوط به تعمیر موبایل ایسوس همواره قادر به دریافت رضایت کاربران شده است. محصولات ایسوس به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی بشوند و این خرابی ها ممکن است ریشه های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری داشته باشند. آن چه مسلم است، شناسایی و تعمیر چنین محصولاتی، از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به مهارت ویژه در این امر دارد. کارشناسان واحد تعمیر ایسوس این مرکز از تجربه ی بالایی در زمینه ی انواع محصولات ایسوس برخوردارند و قادرند به سرعت علل خرابی و عیب را شناسایی کنند و با در اختیار داشتن تجهیزات قوی موجود در این مرکز، به راحتی آن ها را برطرف کنند.

برخی از ویژگی های مرکز نمایندگی ایسوس عبارتند از : مشتری مداری، سرعت و دقت در تعمیر انواع محصولات ایسوس، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل فعال، اخذ هزینه های مناسب جهت تعمیرات و گارانتی های پس از تعمیر میباشد. به کارگیری جدید ترین و کارآمد ترین شیوه های تعمیر، کسب اجازه از صاحبان دستگاه قبل از اقدام به هرگونه تعمیر، از هدف های همیشگی مدیران نمایندگی میباشد که خوشبختانه همواره توسط پرسنل حرفه ای، دنبال شده است و این مرکز موفق به کسب رضایت همیشگی کاربران و مراجعین خود بوده است.

نمایندگی موبایل سونی

از تخصصی ترین خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی موبایل ، پشتیبانی همه روزه از تمامی مشکلات و خرابی های پیش روی گوشی های موبایل سونی میباشد. گوشی های موبایل سونی جز با کیفیت ترین گوشی های موبایل میباشد و طرفداران بسیاری در ایران دارد. به همین خاطر مرکز نمایندگی موبایل سونی، در راستای پشتیبانی از تمامی مشتریان خود، در خدمت تمامی آن ها میباشد. این مرکز با در اختیار داشتن کادر مجرب و با تجربه، به خوبی قادر به شناسایی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی های موبایل سونی میباشد.

این خدمات با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن به انجام میرسد و دارای ضمانت های معتبر با دوره های زمانی بالا میباشد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب گوشی سونی، این مرکز با رجوع به آرشیو های کامل خود از قطعات یدکی اورجینال کمپانی سونی استفاده میکند تا تضمین کننده ی سلامت گوشی موبایل سونی شما باشد. قیمت های تعمیر موبایل و سرویس های جانبی آن، در این نمایندگی موبایل بر اساس مصوبه های موجود در نمایندگی، قبل از شروع کار به اطلاع کاربران محترم میرسد و مشاوران این مرکز علاوه بر پاسخگویی به تمامی سوالات کاربران، ارزان ترین راه تعمیر و بازسازی تلفن های همراه سونی را پیش روی کاربر قرار خواهند داد.

خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ با ارائه ی بالا ترین سطح خدمات آماده ی خدمت به کاربران و مشتریان گرامی خود میباشد. این مرکز کلیه ی خدمات فروش و پس از فروش را به صورت تضمینی و استاندارد ارائه میکند. مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ با وفاداری بالا نسبت به کاربران خود، زیر نظر زبده ترین متخصصان همه روزه آماده ی امداد رسانی به شما عزیزان میباشد.

از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ فروش  موبایل سامسونگ میباشد. این مرکز با بهره گیری از کادر فروش ویژه، آماده ی ارائه ی تمامی راهنمایی های لازم به مشتریان میباشد. مشاوران واحد فروش با ارائه ی مشاورات رایگان، شما را در زمینه ی انتخاب گوشی متناسب با کاربرد و بودجه ی مورد نظرتان به خوبی راهنمایی میکنند. همچنین فروش تمامی مدل های موبایل سامسونگ با ارائه ی گارانتی های معتبر از سوی این مرکز انجام میگیرد.

تعمیر موبایل سامسونگ

اگر از کاربران گوشیهای تلفن همراه سامسونگ هستید این مژده را برای شما داریم که تمامی خدمات پس از فروش، از جمله تعمیر موبایل سامسونگ توسط متخصصان این مرکز متناسب با بالا ترین استاندار های جهانی،  انجام خواهد گرفت.

لازم است بدانید که تعمیرات موبایل سامسونگ به دلیل ساختار ویژه و هوشمند تجهیزات آن، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه قطعات موجود در انواع گوشی ها داشته باشند. متخصصان این حوزه ضمن آشنایی کامل در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی در انواع زمینه های عیب یابی و تعمیر، ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش، ارائه ی لوازم جانبی با کیفیت و اورجینال و تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی میباشند. لازم به ذکر است این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی بی نیاز میکند.

نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

نمایندگی موبایل سامسونگ  در کرج به منظور ارائه ی تمامی خدمات پشتیبانی از گوشی های موبایل ساموسنگ احداث گردیده و در همین راستا با کمک زبده ترین و حرفه ای ترین کارشناسان و به کارگیری از بالاترین سطح کیفی تجهیزات فنی، قادر به کسب رضایت شهروندان عزیز کرجی بوده است.

لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد گوشی های موبایل سامسونگ میتوانید با متخصصان واحد کرج تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

از فعال ترین مراکز نمایندگی موبایل سامسونگ، نمایندگی تهران میباشد. از ویژگی های مهم مرکز نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران که باعث شده است این مرکز متفاوت از سایر مراکز عمل کند ، میتوان به ارائه ی مشاوره و راهنمایی در مورد نقاط ضعف و قوت تمامی گوشی های موبایل سامسونگ ، پاسخگویی همه روزه به تمامی پرسش ها و ابهامات مطرح شده از سوی مشتریان عزیز، ارائه ی مشاوره در زمینه ی انتخاب صحیح ، دارا بودن کادری صبور و شکیبا.

شفاف سازی مسائل مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین مشخص بودن ریز قیمت ها و طرح ها و جشنواره های تخفیفی و دارا بودن پرسنل متخصص و مشتری مدار اشاره نمود.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی موبایل در شهرستان

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه رسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگا ه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره ی تلفن و کدپستی روی بسته ی ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی موبایل در شهرستان ها.
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره ی موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا در نمایندگی می باشد.
  • نگه داری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی موبایل در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه ی تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه ی آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس ارشد، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی نمایندگی موبایل در شهرستان ها.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره ی حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه ی گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی موبایل در شهرستان ها.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، واحدهای تعمیرات موبایل را به صورت پارت های تفکیک شده راه اندازی کرده است . از این رو کابران گوشی برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مدیریت این مرکز برای تعمیر هر برند متخصص همان برند را استخدام کرده است . به عنوان مثال تعمیر موبایل ال جی توسط تعمیرکار موبایل ال جی انجام می گردد . همین امرموجب می گردد تعمیر دستگاه با کیفیتی ویژه انجام شود . چنانچه با افت عملکرد در موبایل خود مواجه شدید می توانید سریعا به نمایندگی موبایل مراجعه نمایید .

ضمنا کادرفنی مجموعه پس از اتمام پروسه ی ریکاوری به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . از این طریق رضایت کاربر درزمنیه ی پشتیبانی نیز جلب می گردد . امیدواریم با تشکیل واحد نمایندگی موبایل در شهرستان ها بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .