معرفی گوشی گیمینگ هواوی میت 20X

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

هواوی پس از معرفی گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، از گوشی گیمینگ میت 20X خود رونمایی کرد. بارزترین ویژگی این گوشی، برخورداری آن از نمایشگر بزرگ ۷.۲۱ اینچی است. رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی گیمینگ هواوی میت 20X ، ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ است؛ ضمن آنکه این گوشی می‌تواند محتوای HDR را نیز نمایش دهد. ویژگی قابل ذکر دیگرِ مرتبط با این گوشی آن است که این محصول برخوردار از قلم استایلوس است. این گوشی همانند گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، از تراشه قدرتمند کرین ۹۸۰ و دوربین سه‌گانه و مجهز به اندروید پای است. هواوی قرار است با توجه به گیمینگ بودن این محصول برای آن یک گیم‌پد فیزیکی نیز عرضه کند تا علاقمندان به بازی راحت‌تر از گذشته بتوانند با آن کار کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3967″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

ویژگی‌های گوشی گیمینگ هواوی میت 20X

گوشی گیمینگ هواوی میت 20X برخوردار از باتری بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این موضوع سبب می‌گردد تا کاربران تنها متمرکز بر بازی مورد علاقه‌شان شوند و نگرانی‌ای من باب تمام شدن باتری و شارژ نداشته باشند. هواوی امکان بالا رفتن دمای این دستگاه را با تعبیه اتاقک بخار و لایه‌های گرافینی از بین برده است؛ فناوری‌ای که استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند، پیش از این، سابقه نداشته است.

هواوی مدعی است که گوشی گیمینگ هواوی میت 20X اگر چه در قیاس با کنسول نینتندو سوییچ از نمایشگر بزرگتری بهره می‌برد، اما شارژدهی آن دو برابر این کنسول است. این گوشی همانند گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، از تراشه قدرتمند کرین ۹۸۰ و دوربین سه‌گانه و مجهز به اندروید پای است. بریدگی نمایشگر این گوشی شبیه به بریدگی میت ۱۰ و قطره‌ای شکل است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت و زمان عرضه گوشی گیمینگ هواوی میت 20X

گوشی گیمینگ هواوی میت 20X که برخوردار از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در ۲۶ اکتبر در دو رنگ آبی و نقره‌ای با قیمت ۸۹۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود. دوربین پشتی این محصول 40 مگا پیکسلی و دوربین دوم آن 24 مگاپیکسلی است. سنسورها و ویژگی‌های اضافی بکاررفته در این محصول عبارتند از: اسکنر اثر انگشت، یو اس بی نوع C، هوش مصنوعی، دوربین پشتی سه گانه، شارژ سریع 40 ولت، پشتیبانی از قلم هوشمند و در نهایت برخورداری از سیستم خنک کننده پیشرفته.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

مشخصات فنی گوشی گیمینگ هواوی میت 20X

اگر جزو اندسته از کاربرانی هستید که قصد خرید گوشی گیمینگ هواوی میت 20X‌ را دارید، توصیه می‌شود پیش از اقدام به این کار از مشاوره‌های کارشناسان این حوزه استفاده نمایید. ضمن آنکه با مراجعه به سایت های مختلف می‌توانید اطلاعات مرتبط با این محصول را کسب نمایید. در تصویر زیر برخی از اطلاعات پایه مرتبط با گوشی گیمینگ هواوی میت 20X آمده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تمامی برندهای گوشی تلفن همراه به متقاضیان است. مراجعه کنندگان به این مرکز بسته به نوع سرویس مورد نیاز به یکی از پارت های سخت افزاری یا نرم افزاری راهنمایی می شوند و سرویس های تخصصی مورد نیاز را دریافت می نمایند.

در صورتی که مرحله عیب یابی حاکی از سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده داشته باشد، موبایل معیوب به پارت تعمیر سخت افزاری، و به عکس، در صورتی که اشکال پیش آمده، نرم افزاری تشخیص داده شود، موبایل به پارت تعمیرات نرم افزاری تحویل داده می شود. (گاه اشکال پیش آمده هم سخت افزاری و هم نرم افزاری است که در اینصورت به هر دو پارت ارجاع داده می شود).  نقطه اشتراک هر دو پارت نمایندگی موبایل ، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”8″ items_layout=”4434″ taxonomy_category=”%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84,%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]