مشکلات آیفون ۱۰

آیفون ۱۰ یا  آیفون ایکس ،  محصول فوق العاده اپل بتازگی وارد بازارهای بین المللی گشته و با استقبال خوبی از سمت مخاطبانش روبه رو شده است. هر محصول الکترونیکی با همه کیفیت و مزیت های خود بازهم خالی از عیب نیست. آیفون ایکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این محصول زیبای کمپانی اپل نیز دارای مشکلات و معایبی می باشد که در این مطلب قصد داریم برخی از مشکلات آیفون ۱۰ را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

مشکلات ایفون 10

مشکلات صفحه ‌نمایش آیفون ۱۰

اولین نقد وارده به این آیفون زیبا و فوق العاده، مربوط به صفحه نمایش آن است.  اگرچه منتقدان آیفون ۱۰ بر این باور هستند که نمایشگرهای این گوشی بشدت نسبت به نمونه های قبلی خود بهبود پیدا کرده است اما به بریدگی ای که در قسمت فوقانی این موبایل وجود دارد را از جمله مشکلات آیفون ۱۰ به شمار می آورند.

در واقع این بریدگی سبب گشته است که بی نقصی گوشی آیفون ۱۰ اپل دوام نیابد. البته باید این نکته را خدمت شما عزیزان اعلام کنیم که در حالت عمودی این بریدگی زیاد به چشم نمی آید اما زمانی که گوشی خود را در حالت افقی قرار دهید این بریدگی نمود پیدا می کند.

دلیل این موضوع که اپل با این بریدگی موافقت کرده است برمی گردد به وجود سنسورهای فراوان در بالای گوشی آیفون ۱۰ که سبب شده طراحان اپل فعلا کاری به این بریدگی نداشته باشند. به دلیل عدم همخوانی بین اپلیکیشن ها و نمایشگر قسمتی از صفحه هرز می رود و صفحه ی نمایشی به آن زیبایی ناقص می شود.

معایب Face ID

 Face ID یا سیستم تشخیص چهره   که عده ای از آن به نیکی یاد می کنند ، مشکلاتی را برای کاربران بوجود آورده است. این سیستم تشخیص چهره که همراه با رمز عبور تنها روش های وارد شدن به گوشی می باشد مشکلات و معایبی دارد که در ادامه به ان اشاره می کنیم.

یکی از مشکلات فیس آیدی ها عدم تشخیص افراد همسان می باشد. افرادی وجود دارند که دو قلو می باشند و برادر یا خواهری بسیار شبیه به خود دارند. فیس آیدی در اغلب موارد توانایی تشخیص صاحب اصلی گوشی را نداشته و با رویت صورت همسان مالک، اقدام به باز کردن قفل گوشی می کند.

 منتقدان بر این باورند که سیستم اثر انگشت در نسخه های قبلی کارکرد بهتری از فیس آیدی داشته است. یکی دیگر از حالاتی که فیس آیدی در آن دچار مشکل می شود قرارگیری فرد در زیر نور آفتاب است. بارها دیده شده است که عملکرد فیس آیدی در زیر نورآفتاب با مشکل روبه رو می شود و فرایند تشخیص چهره به درستی انجام نمی گردد.

مشکلات اپلیکشین ها در آیفون ۱۰

از دیگر مشکلات آیفون ۱۰ اپلیکیشن‌های بهینه نشده در این گوشی اپل است. دیده شده است که اپلیکیشن هایی مانند گوگل مپ و اسپاتیفای با نمایشگر آیفون ۱۰ همخوانی مناسبی ندارند و برای این نمایشگر، بهینه نگشته اند. زمان اجرای اینگونه اپلیکیشن ها مشاهده شده است که نوارهای سیاه رنگی در حاشیه های نمایشگر در قسمت فوقانی بوجود می آید. نمونه ای دیگر از این مشکل در هنگام باز کردن جیمیل اتفاق می افتد که حاشیه خالی در بالا و پایین نمایشگر بوجود می آید که اصلا زیبا و خوشایند نمی باشد.

میخوای بدونی چگونه آیفون را آپدیت کنیم ؟ پس مقالشو بخون

حذف دکمه ی هوم

حذف شدن دکمه هوم از دیگر مشکلاتی می باشد که در آیفون ۱۰ وجود دارد. اگرچه برای اینکار اپل راهکارها و فرمان هایی را مشخص نموده اما تا کاربران به این سبک عادت کنند کمی طول خواهد کشید. یادگیری فرمان های هوم یک مشکل کوتاه مدت برای آیفون ۱۰ می باشد و در بلند مدت و با یادگیری و افزایش سرعت کاربران این مشکل برطرف می گردد.

قیمت آیفون ۱۰

از هر نکته ای که بگذریم منابع و مباحث مالی از همه مهمتر است. این گوشی اپل واقعا دارای مزیت هایی فوق العاده ای نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد اما قیمت آن بشدت بالا است. معضل قیمت را می توان از مشکلات آیفون ۱۰ به شمار آورد.

فقط کافیست سری به بازارهای داخلی و قیمت گوشی های آیفون ۱۰ بزنید تا سخن نگارنده ی این مطلب را درک کنید. دیده شده است که قیمت آیفون ۱۰ به مبلغ ۱۶ میلیون تومان هم رسیده است. اگرچه این قیمت ها بیشتر جنبه روانی دارد و قیمت مورد تایید کمپانی اپل این مقدار نبوده است . اما  قیمت ۱۰۰۰ دلاری هم که خود کمپانی اپل برای این گوشی تعیین نموده بسیار مبلغ بالایی می باشد و سبب شده هر فردی توان خرید این گوشی فوق پیشرفته را نداشته باشد.

علت و راهکارهای رفع مشکل پر شدن حافظه آیفون در این مقاله !

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل ، کادری از برترین و حرفه ای ترین متخصصین را جهت تعمیر و فروش انواع مدل های گوشی استخدام نموده است. با توجه به گسترش عرضه ی تلفن های همراه  در بازار داخلی کشور و استقبال گسترده هموطنان از این محصولات ، مرکز تعمیرات موبایل با تلاش های شبانه روزی خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی فروش و پس از فروش از جمله در زمینه تعمیر و اصلاح تلفن همراه به مشتریان خود می باشد.

واحدهای تخصصی به صورت مجزا جهت تعمیرات گوشی راه اندازی شده است . جهت بهره مندی از خدمات ما در واحدهای تعمیرات موبایل وارد لینک مربوط به صفحه ی مورد نظر شده و خدمات ما را مطالعه نمایید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت

تعمیر موبایل / تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو /تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / تعمیر موبایل کیوسرا /