قیمت آیفون ۸ در ایران

قیمت آیفون ۸ در ایران ، پرسشی است که ذهن علاقه مندان به گوشی های اپل  را به خود مشغول ساخته است. تا چند روز دیگر پرچمداران اپل یعنی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس عرضه خواهند شد. طرفداران این کمپانی بی صبرانه منتظر حضور  در فروشگاه های اپل جهت خرید این محصول هستند. همان گونه که مستحضر هستید گوشی های اپل در ایران نیز طرفداران بسیاری دارند که منتظر عرضه ی  گوشی آیفون ۸  درکشورمان هستند. در این صفحه به بررسی تقریبی قیمت آیفون ۸ در ایران می پردازیم.

قیمت آیفون ۸ در ایران

بررسی قیمت آیفون ۸ در ایران

  • آیفون ۸ مدل ۶۴ گیگابایتی :  ۳،۷۰۰،۰۰۰
  • آیفون ۸ مدل ۲۵۶ گیگابایتی :  ۴،۴۵۰،۰۰۰
  • آیفون ۸ پلاس مدل ۶۴ گیگابایتی :  ۴،۰۰۰،۰۰۰
  • آیفون ۸ پلاس مدل ۲۵۶ گیگابایتی :  ۴،۷۵۰،۰۰۰

لازم به ذکر است ، قیمت های ذکر شده لیست قیمت های اولیه هستند .  بعد از عرضه‌ی اولیه و گذشت چند ماه شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت‌ها خواهیم بود. پیشبینی می شود ، قیمت مدل اولیه آیفون ۸ به ۳ میلیون تومان برسد. اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب تری هستید ، توصیه می کنیم در خرید اولیه شرکت نکنید و تا زمان پایین آمدن قیمت ها صبر کنید. همان گونه که اشاره شد قیمت های اعلام شده قیمت های تقریبی هستند.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

در این صفحه قیمت آیفون ۸ در ایران مورد بررسی قرار گرفت . پاسخ به پرسش های متداول در نمایندگی موبایل و توسط متخصصین ارشد این مجموعه انجام می گیرد. نمایندگی موبایل خدمات تخصصی خود را در بخش فروش ،تعمیر و آموزش تعمیرات موبایل به کاربران ارائه می نماید. تمرکز اصلی این مجموعه تعمیرات برندهای مختلف تلفن همراه است.

از این رو واحدهای مجزا جهت تعمیرات هر یک از برندها در نظر گرفته ایم. این امر ضمن سرعت بخشی به روند تعمیرات ، تضمین کننده کیفیت تعمیر در هر کارگاه می باشد. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات موبایل مطالعه نمایید.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.