فروشگاه مرکزی موبایل

فروشگاه مرکزی موبایل ، فروش تمامی محصولات موبایل را به عهده دارد. متقاضیان خرید هر یک از محصولات موبایل می توانند پس از مراجعه به نمایندگی فروش موبایل و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

فروش محصولات از جمله اموری است که نیازمند تخصص و مهارت ویژه است. لذا وجود کارشناسان فروش در فروشگاه مرکزی موبایل ضروری به نظر می رسد. در همین راستا  کارشناسان ارشد در نمایندگی موبایل و جهت فروش محصولات این کمپانی مشغول به فعالیت هستند.

فروشگاه مرکزی موبایل

مشاوره پیش از فروش محصولات موبایل

خدمات مشاوره پیش از فروش در جهت آشنایی کاربرد با دستگاه ، عملکرد و هزینه ی آن انجام می گردد. پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی موبایل این است که پیش از هر اقدامی، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌‌های کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش موبایل بهره‌مند گردید. کادر فنی این مجموعه تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاری‌گر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود.

مقایسه قیمت ها میان چند محصول، بررسی تفاوت ها و شباهت ها، آگاهی از برتری های هر محصول، آشنایی با تکنولوژی های بکار رفته در هر دستگاه و مواردی از این دست را می توانید از کارشناسان ما در فروشگاه مرکزی موبایل بخواهید.

فروش انواع محصولات موبایل

فروشگاه مرکزی موبایل در نظر دارد با فروش انواع محصولات موبایل، خریداران را از سرگردانی جهت یافتن محصول مورد نظر نجات دهد. با یک بار حضور در نمایندگی فروش موبایل می توانید تمامی دستگاه ها و محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. تمامی قطعات و دستگاه های عرضه شده در این مرکز با ضمانت اصل و اورجینال بودن به فروش می رسند.

طی سال های اخیر محصولات موبایل طرفداران بسیاری را در ایران جذب نموده اند. نمایندگی فروش موبایل همزمان با ورود هر محصول به بازار ایران آن را در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد داد. برخی از محصولات و خدمات عرضه شده در فروشگاه مرکزی موبایل عبارتند از:

  • فروش موبایل موتورولا
  • فروش موبایل نوکیا
  • فروش موبایل ایسر
  • فروش موبایل هوآوی
  • فروش موبایل سونی
  • فروش موبایل مایکروسافت
  • فروش موبایل سامسونگ
  • فروش موبایل اپل
  • فروش موبایل بلک بری
  • فروش موبایل ال جی
  • فروش موبایل اچ تی سی
  • فروش موبایل ایسوس

فروش قطعات جانبی محصولات موبایل

فروش قطعات جانبی انواع موبایل ها یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل است.  فروشگاه مرکزی موبایل ، قطعات جانبی تمامی محصولات موبایل را به کاربران عرضه می نماید. در صورت بروز هرگونه نقص در قطعاتی که امکان تعمیر آن ها وجود ندارد، قطعه ی اورجینال و اصل در اختیار خواهید داشت. از این رو کاربران می توانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند . فروشگاه مرکزی موبایل همواره در جهت رفع نیاز کاربران گام برمی دارد.

کاربران گوشی های موبایل می توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مورد استفاده شان، به فروشگاه مرکزی موبایل مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل در ارتباط با  تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات موبایل فعالیت می نماید. تمامی خدمات این مرکز از طریق همکاری با تیمی از برترین اساتید تعمیر، به سازی و ارتقاء گوشی های موبایل و … انجام می پذیرد. از دیگر نکات مهم در باره ی نمایندگی موبایل ، گارانتی خدمات می باشد. لذا با اطمینان خاطر می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند گردید. در این پیج بخشی از خدمات فروشگاه مرکزی موبایل شرح داده شد. تمرکز اصلی این مجموعه تعمیر و ترمیم انواع محصولات موبایل می باشد. در این قسمت به معرفی هر یک از واحدهای تعمیرات موبایل  می پردازیم.