عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰

عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰  مشکلی است که اخیرا توسط کاربران این گوشی گزارش شده است. یک هفته پس از عرضه ی پرچمدار ال جی ، نگرانی هایی در مورد کیفیت رنگ در نمایشگر این ال جی وی ۳۰ به گوش می رسد.این موضوع در برخی جوامع آنلاین کره‌ی جنوبی، نظیر Ppompoo ،Clien ،Naver Cafe و Mobile Cafe مطرح شده بود.  کره ای ها این پدیده را “هانجی” می نامند . هانجی نام نوعی کاغذ باستانی با رنگ های نامتوازن است.

این پدیده در خارج از کره‌ی جنوبی نیز گزارش شده است. وب‌سایت فناوری Ars Technica تصویری از نمایشگر وی ۳۰ که در محیطی تاریک گرفته شده بود، منتشر و ادعا کرد که در صورت کاهش روشنایی نمایشگر در محیط‌های تاریک، نقاطی در نمایشگر دیده می‌شوند و خطوط افقی نیز در صفحه وجود دارند؛ گویی نمایشگر گوشی کثیف است. تصویر منتشرشده توسط این وب‌سایت نشان می‌دهد که قسمت پایین نمایشگر روشن‌تر از دیگر قسمت‌ها است.

چگونگی عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰

چگونگی عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰توسط یکی از اعضای جامعه‌ی مصرف‌کنندگان کره‌جنوبی این گونه شرح داده شده است . این کاربر اعلام کرد : پدیده ی هانجی و عدم توازن رنگ در پرچمدار جدید ال جی  در هنگام کار در محیط تاریک به وضوح قابل مشاهده است .  این کاربر تصویری را از نمایشگر گوشی وی ۳۰ با رنگ‌هایی نامتوازن در اینترنت قرار داده است. به‌عقیده‌ی برخی کاربران، نمایشگرهای اولد با اندازه‌ی کوچک‌تر، به کار پردازشی بیشتری نیاز دارند. ادعای کاربر دیگر براین مبنا بود که ؛  به دلیل عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰  به مرکز خدمات ال‌جی مراجعه کرده است، اما یکی از تعمیرکاران حاضر در مرکز ادعا کرده که این مشکل در دفترچه‌ی راهنمای تعمیرکاران گوشی ذکر نشده و کاری از وی ساخته نیست.

علت عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰

علت عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰ توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت . به عقیده ی برخی از متخصصین، این مشکل از محدودیتی در سری اول پنل‌های اولد مورد استفاده در پرچم‌دار جدید ال‌جی نشات گرفته است. ال‌جی برای اولین‌ بار، پنل اولد مورد استفاده در تلویزیون‌های ساخت خود را در گوشی‌ هوشمندش قرار داد. از همین روی کارشناسان در مورد بازدهی پنل‌ اولد که در وی ۳۰ استفاده شده ، اظهار نگرانی کرده‌اند.

پاسخ گویی به شکایات مشتریان نمایش نامتوازن رنگ در صفحه نمایش ال جی وی ۳۰

کمپانی ال جی در پاسخ به اعتراضات و شکایات مطرح شده از سوی کاربران ، اعلام کرد که عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰ یک عیب نیست ، بلکه یکی از خصوصیات نمایشگرهای اولد است. این مقام پاسخگو در ادامه اعلام کرد ، ممکن است مصرف‌کنندگان به‌ دلیل عادت نداشتن به نمایشگر اولد چنین احساسی داشته باشند. در ادامه به  بررسی تفاوت میان نمایشگرهای OLED  و AMOLED می پردازیم.

تفاوت نمایشگرهای OLED و AMOLED

AMOLED  یک نوع ویژه از تکنولوژی OLED است که در آن پیشوند AM به «Active Matrix» اشاره دارد، در این نوع نمایشگرها هر کدام از پیکسل ها با هر بار بازسازی تصویر به طور مجزا روشن یا خاموش می شوند. این در حالی است که در «Passive Matrix» هر پیکسل به عنوان عضو یک مجموعه روشن یا خاموش می شود. ال جی نیز در نمایشگرهای OLED جدید خود از «ماتریکس فعال» برای مدیریت پیکسل ها استفاده می کند. از جمله دیگر تفاوت های ظاهری در این نمایشگرها استفاده از تکنولوژی P-OLED یا POLED در نمایشگر موبایل جدید V30 ال جی است که اشاره به استفاده از لایه ای پلاستیکی به عنوان بستر چینش پیکسل ها دارد.

نمایندگی موبایل و واحدهای تعمیرات موبایل

در این خبر به بررسی دلایل عدم توازن رنگ در ال جی وی ۳۰ و گزارشات کاربران در مورد این مشکل پرداختیم. نمایندگی موبایل  ، در «بخش فروش»، تأمین‌کننده‌ی کالاها بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش»، به تعمیر، اصلاح و ترمیم انواع برندهای تلفن همراه می‌پردازد. همچنین کاربرانی که علاقه مند به شرکت در کلاس های آموزش تعمیرات موبایل موبایل هستند می توانند از خدمات آموزشی نمایندگی تعمیر موبایل بهره مند گردند.

این مرکز فعالیت خود را از زمان ورود گوشی های موبایل  به ایران آغاز کرده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است. ارکان اصلی نمایندگی موبایل عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری ، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت و …. می باشند. خدمات ما را در واحدهای تعمیرات موبایل مطالعه نمایید.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات سایت ما را همراهی نمایید.

لینک های مفید

تعمیر موبایل / تعمیر گوشی / تعمیرات گوشی / تعمیرات موبایل /تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسوتعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک /