خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸

قدیمی شدن و تکراری بودن ظاهر و عملکرد گوشی ها تا حدودی از جذابیت های این دستگاه کاسته است. با این وجود ساخت گوشی هایی با ظاهر خاص همچنان ادامه دار می باشد. هدف از گردآوری این مقاله معرفی چند نمونه از خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ می باشد. به یاد داشته باشید بعضی از این مدل ها در بازار موجود بوده و برخی در آینده ی نزدیک وارد بازار خواهد شد. با وجود اینکه ظاهر گوشی تاثیری بر عملکرد آن نداشته و از نکات مهم برای خرید گوشی محسوب نمی شود اما برای برخی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است . گوشی های زیر بر اساس نیاز کاربری گوناگون مثل گوشی مورد علاقه ی گیمر ها، عکاسان و … معرفی می شوند.

معرفی خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸

گوشی ایسوس ROG، برای گیمر ها

از زمان طراحی و تولید گوشی Razer بسیاری از کمپانی های دیگر در تلاش هستند تا گوشی هایی ویژه برای گیمر ها تولید کنند. کمپانی ایسوس گوشی جذاب ROG را به همراه امکانات  لوازم جانبی گسترده طراحی کند. این وسایل جانبی عبارتند از خنک کننده گوشی و داک شبیه به نینتندو سوئیچ که از نمایشگر جداگانه نیز بهره می برد. خبر ها حاکی از آن است که گوشی ایسوس ROG که ویژه ی گیمر ها طراحی شده است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

اوپو Find X و ویوو Nex و دوست داران نمایشگر

این دو گوشی با وارد شدن به دنیای تکنولوژی رقابت با یکدیگر را آغاز کرده اند. اوپو Find X و ویوو Nex گوشی هایی برای علاقمندان به نمایشگر های بی حاشیه هستند. از نر مشخصات فنی نیز این دو گوشی قابلیت رقابت با یکدیگر را دارند. ویوو نکس از یک نمایشگر بدون ناچ بزرگ ۶.۵۹ اینچی S-AMOLED با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۲۴ درصدی بهره می‌ برد. در حالی که رقیب آن اوپو از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌ برد، بنا بر اخبار به دست آمده صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی احتمالا یک پنل ناچ دار oled می باشد.

علاقمندان به گوشی تاشو، سامسونگ W2018

گوشی اندرویدی سامسونگ W2018 با بهره مندی از تراشه اسنپ ‌دراگون ۸۳۵، ۶ گیگا بایت حافظه رم و ۶۴ گیگا بایت توانسته است در گروه خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد. در حالی که این گوشی یکی از موبایل های گران قیمت شرکت سامسونگ به شمار می رود اما همواره علاقمندان به گوشی های تاشو را به خود جذب کرده است. در حال حاضر قیمت این گوشی بیش از ۲۰۰۰ دلار می باشد. بد نیست بدانید این گوشی پیش از گلکسی s9 از دیافراگم متغییر برای عکاسی بهره مند شد.

گوشی Red Hydrogen One برای عاشقان عکاسی

با پیشرفت هر روزه ی تکنولوژی گوشی ها در هر برند و مدلی که تولید می شوند از دوربین هایی با کیفیت خوب و مناسب بهره مند هستند. با این وجود شرکت red قصد دارد با تولید گوشی Red Hydrogen One که در مرداد ماه معرفی خواهد شد تحولی بزرگ برای علاقمندان به عکاسی ایجاد کند. سیستم عامل این گوشی اندروید بوده و بهره مندی از قابلیت های عکاسی پر سر و صدا و نمایشگر هولوگرافیک این دستگاه را به یکی از  خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ تبدیل کرده است. Red تصمیم دارد لنزهای حرفه‌ای را به‌ صورت قطعات ماژولار برای این گوشی عرضه کند، ضمن آنکه این گوشی قابلیت استفاده به عنوان نمایشگر را برای دوربین های red نیز دارد.

دوست داران تبلت  و گوشی، ZTE Axon M را امتحان کنید

گوشی ZTE Axon M اولین گوشی انعطاف پذیر شرکت سامسونگ می باشد که تا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. این گوشی با بهره مندی از دو نمایشگر ۵.۲ اینچی که از طریق یک لولای میانی به یکدیگر متصل شده داشتن گوشی و تبلت و را به صورت هم زمان برای شما ممکن می کند. با باز کردن هر دو نمایشگر یک نمایشگر تبلت ‌مانند ۶.۷۵ اینچی در اختیار شما قرا می گیرد. تماشای ویدئو و وب گردی با این گوشی به دلیل ابعاد صفحه نمایش آن بسیار لذت بخش خواهد بود. بهرهمندی از تبلت و گوشی به صورت هم زمان یکی از قابلیت هایی است که باعث قرار گرفتن ZTE Axon M در دسته بندی خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ شده است.

گوشی BlackBerry KEY2 برای طرفداران کیبورد

گوشی هایی که از کیبورد فلزی  بهره مند هستند عموما احساس بهتری به کاربر می دهند. بلک بری از معدود برند هایی است که از تولید گوشی هایی با کیبورد فیزیکی دست نکشیده و ساخت آن را متوقف نکرده است. کیبورد فیزیکی این دستگاه دارای ۳۵ کلید می باشد. بزرگ بودن صفحه کلید در این گوشی نمایشگر آن ۴٫۵ اینچ می باشد. از دیگر امکانات گوشی می‌ توانیم به بهره‌گیری از تراشه اسنپ ‌دراگون ۶۶۰، ۶ گیگا بایت حافظه رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی اشاره کنیم. استفاده از کیبورد فیزیکی در این دستگاه سبب شده تا BlackBerry KEY2 یکی از خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ به شمار رود.

سونی اکسپریا XZ2 کامپکت، برای کوچک پسند ها

خرید این گوشی به کسانی که به دنبال یک گوشی کوچک با ویژگی های سخت افزاری رده بالا هستند توصیه می شود. طراحی تراشه اسنپ‌ دراگون ۸۴۵ و صفحه نمایش ۵ اینچی از قابلیت های این گوشی به شمار می رود. بر خلاف تصور عموم بزرگ بودن یک گوشی لزوما معیار مناسبی برای قرار گرفتن در لیست خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ نمی باشد. در حالی که کمپانی سونی با تولید گوشی سونی اکسپریا XZ2 کامپکت توانسته یکی از رتبه های موجود در لیست خاص ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد.

گوشی Sirin Labs Finney برای سرمایه گذاران ارز های مجازی

سیستم عامل مورد استفاده برای این گوشی Sirin OS است. به جهت سخت افزاری توانسته هم رده با سایر پرچم داران باقی بماند. بهره مندی از تعداد زیادی قابلیت های مربوط به بلاک چین و نمایشگر دوم که به صورت کشویی در پشت این دستگاه طراحی شده باعث علاقه ی بیشتر کاربران به این دستگاه  شده است. با استفاده از این گوشی کاربران می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی D-App Store  اپلیکیشن ‌های نا متمرکز و مبتنی بر فناوری بلاک‌ چین را دانلود کنند. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۸٫۱ بهره مند می باشد.

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی موبایل انواع مختلف این دستگاه هوشمند را در برند های مختلف به صورت اورجینال به فروش می رساند. تمامی دستگاه ها در این نمایندگی همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. حضور مشاوران مجرب نیز امتیازی دسگر برای کاربران یم باشد دریافت اطلاعات تخصصی و فنی انواع گوشی های تلفن همراه با مراجعه به این نمایندگی قابل دریافت خواهد بود. 

همچنین بهره مندی از اطلاعات این مشاوران شما را در زمینه ی خریدی بهتر یاری می کند. واحد تعمیرات موبایل نیز با بهره مندی از بهترین متخصصان و مهندسان قادر است انواع خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ها را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند. از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این واحد می توان به تعویض قطعات فرسوده ی انواع موبایل و جایگزینی آن ها با مدل های اورجینال اشاره کرد.