جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲ به علاقمندان معرفی شد تا زمینه ورود و عرضه آن به بازارهای جهانی فراهم شود. نسل نخست این گوشی یعنی جی ۷ پرایم در سپتامبر ۲۰۱۶ روانه بازارهای جهانی شده بود و حال، در ماه های نخستین ۲۰۱۷، کمپانی سامسونگ، تصمیم گرفته است تا جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲ را نیز در اختیار علاقمندان قرار دهد. ظاهراً این محصول تغییرات جزیی در قیاس با نمونه مشابه قبلی خود یافته است و محصولی ارتقاء یافته در مقایسه با آن است.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”8919″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

مشخصات جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ

در ارتباط با مشخصات ظاهری جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲، شنیده‌ها حاکی از آن است که این دستگاه قرار است با طراحی یکپارچه‌ی فلزی، کلیدهای خازنی ناوبری و کلید فیزیکی هوم یکپارچه با حسگر اثر انگشت روانه‌ی بازار شود. جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲ از نمایشگر ۵.۵ اینچی TFT با رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار است و پوشش گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

 احتمالا جدیدترین گوشی میان رده SAMSUNG نیز همانند بسیاری از محصولات سری گلکسی جی از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ بهره مند باشدt هرچند این موضوع هنوز به قطع اعلام نشده است.  اگرچه سازندگان کره ای این محصول هنوز اشاره ای به مدل پردازنده آن نکرده است اما ظاهراً توان پردازشی در نظر گرفته شده برای آن قرار است توسط تراشه‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷ و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی تأمین می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سایر مشخصات جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم

  • ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی برای گلکسی جی ۷ پرایم ۲
  • امکان ارتقاء حافظه از طریق درگاه microSD
  • پشتیبانی از اتصال ۴G VoLTE
  • تأمین انرژی موتوسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی از طریق پورت micro-USB
  • عرضه دستگاه با سیستم ‌پیش‌فرض اندروید نوقا
  • دوربین اصلی و سلفی با سنسورهای ۱۹ مگاپیکسلی
  • برخورداری دوربین این محصول از قابلیت‌هایی همچون فیلترهای زنده، استیکرهای زنده، اشتراک‌گذاری آنی و ویرایش آنی
  • نصب اپلیکیشن Samsung Mall که برای نخستین بار روی گوشی Galaxy On Prime به صورت پیش فرض

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

قیمت گلکسی جی ۷ پرایم

اگر از علاقمندان جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم هستید و قصد خرید آن را دارید بد نیست بدانید که قیمت گلکسی جی ۷ پرایم ۲ در صفحه‌ی اختصاص داده شده به آن معادل ۱۳,۹۹۰ روپیه (۲۱۵ دلار) ذکر شده است. در وب سایت رسمی این محصول برچسب «اتمام موجودی» و «به من خبر بده» در کنار نام آن به چشم می‌خورد؛ بنابراین یکی از کارکنان سامسونگ پیش از آنکه این شرکت گلکسی جی ۷ پرایم ۲ را به‌صورت رسمی معرفی و روانه‌ی بازار کند، به‌اشتباه وضعیت آن را به حالت «موجود» تغییر داده است. این محصول هنوز به بازارهای داخلی کشور ما وارد نشده است و برای دسترسی و خرید ان می بایست اندکی صبر کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و کارامدترین ابزار انجام می پذیرد. مرکز تعمیر گوشی سامسونگ در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد.

مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر –به ویژه تعمیر گوشی سامسونگ- برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات سامسونگ با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر جدیدترین گوشی های عرضه شده به بازار نظیر جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲، آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب نرم افزاری و سخت افزاری موجود در این دستگاه گشته‌اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

واحدهای تعمیرات موبایل

مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و بازیابی اطلاعات به کاربران تمامی گوشی ها است. دارندگان کلیه گوشی های تلفن همراه – حتی جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی جی ۷ پرایم ۲ ! صرف نظر از مدل و سری دستگاه خویش می توانند به نمایندگی تعمیرات گوشی مراجعه نمایند و تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات گوشی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد. واحدهای تعمیرات موبایل در بخش زیر معرفی می شوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد. در مرکز تعمیرات موبایل قطعات و خدمات تخصصی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد.

بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]